Immonen välttelee eduskuntatyötä(kin)?

Raatteentiellä

https://www.eduskunta.fi/FI/lakiensaataminen/taysistunto/Sivut/Taysistuntojen-poytakirjat.aspx

Eduskunnan alkaneen syysistuntokauden täysistuntojen pöytäkirjat kertovat karua kieltä kärripoika Immosen työmotivaatiosta. Tiistaina alkaneen syyskauden kolmesta täysistunnosta Immonen on ollut läsnä vain yhdessä. Tiistaina poika oli saikulla ja torstaina poissa syytä ilmoittamatta.

Oulun vaalipiirissä ei taida persuja kiinnostaa mikään asiapitoinen, ainoastaan netissä öyhöttäminen. Kärripojallakin on ollut aikaa ja intoa kirjoitella nettiin, vaikka työpaikallaan ei olekaan ehtinyt käydä.

Onko kansanedustajan tehtävä Oulun persujen mielestä vain jokin palkintovirka nettiöyhöttämisestä - virka, jota ei tarvitse hoitaa? Kärripoikaa palvotaan ja hänet valittiin toiselle kaudelle eduskuntaan, vaikka hän ei ole saanut kansanedustajana aikaan YHTÄÄN MITÄÄN.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritiikkiäpukkaa

      Eläpäs mollaa.
      Pitkän kokemuksen kautta voin sanoa, että kun olen oululaisia tavannut, on Immonen sieltä viisaammasta päästä.
      No tosin minulla ei Oulusta ole mitään hyvää sanottavaa, työn puolesta vaan joskus pitää poiketa.
      Immonen edustaa perussuomalaisissa myös sitä " viisainta" eliittiä, eihän tämmöiseltä puolueelta voi muuta odottaa.

      • Miten_lienee

        "kun olen oululaisia tavannut, on Immonen sieltä viisaammasta päästä."

        Kertoo enemmän Oulusta kuin Imosesta?


    • immos-kulli

      Imppa-Pimppa viettää varmaan laatuaikaa uuden maahanmuuttajavaimonsa kanssa. Lapsensa ja perheensähän hän on hylännyt, ja siirtynyt persuille tyypillisen kansanaismoraalin mukaisesti pitämään hauskaa tulisesti vastustamansa ihmisryhmän edustajan eli bosnialaisen muslimipakolaisen (voimonsa siis) kanssa.

      • miksi_äänestävät

        Työnteko ei Immosta kiinnosta ja henkilökohtaisessa elämässä hän noudattaa aivan eri standardeja kuin muilta vaatii. Miksi vaalikarja äänestää Immosta? Miksi?


    • Eduskunnasta voi joutua potkuäänestykseen, jos "katoaa" jonnekkin yli kuukaudeksi.

      • sotilastarkkailija

        Suoranaisia ennakkotapauksia ei ole. Eduskunnan virkamiehet ovat arvelleet, että jos edustaja jättäisi useiden kuukausien ajan osallistumatta eduskunnan työhön ilmoittamatta pätevää syytä, voisi eduskunta mahdollisesti erottaa kyseisen edustajan.

        Tai sitten ei.

        Säädökset ovat hyvin väljät, koska lähtökohtana on luonnollisesti se, että edustajaksi valittu on halukas hoitamaan tehtäväänsä. Kärriopika Immonen taitaa olla poikkeustapaus. Häntä kiinnostavat ehkä vain palkka ja muut edustajantoimeen liittyvät edut?

        Tässäkin persut tekevät historiaa.


    • kärrynvartinaidoli
    • Voi-olli

      Immonen tienaa valehtelusta 6000e kuukaudessa.

      Kansa on valmis kynimään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3469
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      88
      2943
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      55
      2386
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2328
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      87
      2158
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1747
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1716
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1697
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      280
      1615
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1499
    Aihe