Myyn itse kasvatetun n. 5kk. vanhan leopardigekon poikasen. Tod.näk. naaras. Syö hyvin ja on muutenkin terve. Asiantuntevaan kotiin.
Jos kiinnostuit ota yhteyttä sähköpostilla:
[email protected]
Vastaan myös mielelläni gekkoja koskeviin kysymyksiin jos sinulla sellaisia on. Itse olen kasvattanut leopardigekkoja jo 7 vuotta.
myydään leopardigekko
9
1257
Vastaukset
- -Nelzi-
Moi! Tota onks ne gekkot sellasii et ne vaan,nukkuu ja nukkuu..Mitä pyydät gekkostas?
vastaa sähköpostiin,Kitos!:)- elina
Leopardigekot on hämäräeläimiä, eli päivällä ne enimmäkseen nukkuu. Aktiivisimmillaan ne ovat illalla terraarion valojen sammumisen jälkeen.
80 euroa olen gekoista pyytänyt... - -nelzi-
elina kirjoitti:
Leopardigekot on hämäräeläimiä, eli päivällä ne enimmäkseen nukkuu. Aktiivisimmillaan ne ovat illalla terraarion valojen sammumisen jälkeen.
80 euroa olen gekoista pyytänyt...onkos ne kaikki niin "kalliita" tai no tietenkin..siis kasvatatko ihan gekkoja? aattelin et koskas aattelit seuraavan "pentueen" tehä? Kuinka kauan kestää siinä?
- elina
-nelzi- kirjoitti:
onkos ne kaikki niin "kalliita" tai no tietenkin..siis kasvatatko ihan gekkoja? aattelin et koskas aattelit seuraavan "pentueen" tehä? Kuinka kauan kestää siinä?
Leogekot maksavat eläinkaupoissa yleensä 100 eurosta ylöspäin. Kyllä joitakin pienempiä liskolajeja saa halvemmallakin, esim. carolinan anolis, mutta mielestäni hinnan ei pitäisi olla se päällimmäinen syy lajin valintaan... Gekot munivat kesäisin ja poikaset kuoriutuvat syksyllä jos haudonta onnistuu
- Tuubeli
elina kirjoitti:
Leogekot maksavat eläinkaupoissa yleensä 100 eurosta ylöspäin. Kyllä joitakin pienempiä liskolajeja saa halvemmallakin, esim. carolinan anolis, mutta mielestäni hinnan ei pitäisi olla se päällimmäinen syy lajin valintaan... Gekot munivat kesäisin ja poikaset kuoriutuvat syksyllä jos haudonta onnistuu
Jeps olisin kiinostunut tuosta liskosta, Miten paljon pyytäisit siitä??????
- essi180
elina kirjoitti:
80 euroa olen gekoista pyytänyt...mä ehkä haluisin hankkii leopardigekon mut en tiiä niist mitään. :/
Voiko joku kertoo niist jotian..? - tietoa
essi180 kirjoitti:
mä ehkä haluisin hankkii leopardigekon mut en tiiä niist mitään. :/
Voiko joku kertoo niist jotian..?www.faunatar.fi
www.herppi.net - catitus
elina kirjoitti:
Leopardigekot maksavat 60eurosta jopa 120euroon eläinkaupassa ja tällä hetkellä yhdessä Turun eläinkaupassa ovat leoskit tarjouksessa (suurimmalla osalla kyllä on häntä mennyt joskus poikki) hintaan 39euroa.
- draco
tietoa kirjoitti:
www.faunatar.fi
www.herppi.netmoi!! miulla on leoski ja ne on ihaniiiiiii...
megi kyllä valvoo päivisin aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004353
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611657
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696