Moi tykkään runkata sukkahousuihin kun ne on jalassa nytkin on 10den sukkahousut mustat mitä muut mieltä
Tykkään runkata
5
725
Vastaukset
- Kedj
Tykkään. Oikeesttaan kaikista nasiten alusvaatteista. Nytkin päällä sukkanauhaliivisetti, stringit ja sukkanauhasukat. Kulli seisoo nii perhanasti. Kohta menne dildo vieä peppuun. Aah..... Jos ei oo kokeillu niin kannattaa.
- Anonyymi
Minä käytän myös joka päivä naisten alusvaatteet kun runkkaan mun posliini kulli. Tulee parhaat orkut naisten vaatteisiin pukeutuneena.
Sukkanauhaliivit sukat rintaliivit ja korkokengät
päällä on mahtavaa runkata.
M 62 Ukm CD 👍🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän myös joka päivä naisten alusvaatteet kun runkkaan mun posliini kulli. Tulee parhaat orkut naisten vaatteisiin pukeutuneena.
Sukkanauhaliivit sukat rintaliivit ja korkokengät
päällä on mahtavaa runkata.
M 62 Ukm CD 👍🙂Tykkäätkö laitella kuvia..Kiinnostaa kyllä [email protected]
Kaikki erikoisrunkkarit on just kovia jätkiä 👍. Itse olen niin velttokulli ja haluton, että runkkailu ei oikein luista. Kullia rykkään pyllyyn ottaa ni silloin sentään seisoo vielä. Ja ikää kumminkin vasta 40v .... mut velttokullihan mä oon, stna.
- Anonyymi
Nylon on mun fetismi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6111875Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175061Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334557Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4682350Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142240Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2921801FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01461Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921313- 391216
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101205