Moi tykkään runkata sukkahousuihin kun ne on jalassa nytkin on 10den sukkahousut mustat mitä muut mieltä
Tykkään runkata
5
784
Vastaukset
- Kedj
Tykkään. Oikeesttaan kaikista nasiten alusvaatteista. Nytkin päällä sukkanauhaliivisetti, stringit ja sukkanauhasukat. Kulli seisoo nii perhanasti. Kohta menne dildo vieä peppuun. Aah..... Jos ei oo kokeillu niin kannattaa.
- Anonyymi
Minä käytän myös joka päivä naisten alusvaatteet kun runkkaan mun posliini kulli. Tulee parhaat orkut naisten vaatteisiin pukeutuneena.
Sukkanauhaliivit sukat rintaliivit ja korkokengät
päällä on mahtavaa runkata.
M 62 Ukm CD 👍🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän myös joka päivä naisten alusvaatteet kun runkkaan mun posliini kulli. Tulee parhaat orkut naisten vaatteisiin pukeutuneena.
Sukkanauhaliivit sukat rintaliivit ja korkokengät
päällä on mahtavaa runkata.
M 62 Ukm CD 👍🙂Tykkäätkö laitella kuvia..Kiinnostaa kyllä [email protected]
Kaikki erikoisrunkkarit on just kovia jätkiä 👍. Itse olen niin velttokulli ja haluton, että runkkailu ei oikein luista. Kullia rykkään pyllyyn ottaa ni silloin sentään seisoo vielä. Ja ikää kumminkin vasta 40v .... mut velttokullihan mä oon, stna.
- Anonyymi
Nylon on mun fetismi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867