Moi tykkään runkata sukkahousuihin kun ne on jalassa nytkin on 10den sukkahousut mustat mitä muut mieltä
Tykkään runkata
5
833
Vastaukset
- Kedj
Tykkään. Oikeesttaan kaikista nasiten alusvaatteista. Nytkin päällä sukkanauhaliivisetti, stringit ja sukkanauhasukat. Kulli seisoo nii perhanasti. Kohta menne dildo vieä peppuun. Aah..... Jos ei oo kokeillu niin kannattaa.
- Anonyymi
Minä käytän myös joka päivä naisten alusvaatteet kun runkkaan mun posliini kulli. Tulee parhaat orkut naisten vaatteisiin pukeutuneena.
Sukkanauhaliivit sukat rintaliivit ja korkokengät
päällä on mahtavaa runkata.
M 62 Ukm CD 👍🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän myös joka päivä naisten alusvaatteet kun runkkaan mun posliini kulli. Tulee parhaat orkut naisten vaatteisiin pukeutuneena.
Sukkanauhaliivit sukat rintaliivit ja korkokengät
päällä on mahtavaa runkata.
M 62 Ukm CD 👍🙂Tykkäätkö laitella kuvia..Kiinnostaa kyllä [email protected]
Kaikki erikoisrunkkarit on just kovia jätkiä 👍. Itse olen niin velttokulli ja haluton, että runkkailu ei oikein luista. Kullia rykkään pyllyyn ottaa ni silloin sentään seisoo vielä. Ja ikää kumminkin vasta 40v .... mut velttokullihan mä oon, stna.
- Anonyymi
Nylon on mun fetismi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974