hottikset sarja

vcbbdmdmdmdmddm

parasta mitä tullut tv stä aikoihin..ihkuu

36

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elävätharhoissa

      POHJANOTEERAUS! Kannattaa nolata itsensä tv:ssä.

      Suomen Venäläiset naisetkin on 1000 kertaa parempi kuin Suomalaisten idioottien joilla ei edes ole ulkonäköä. Huono kroppa ja meikeillä peitelty ruma naama. Kun asettaa tavotteita kannattaa ensin katsoa peiliin.

      • Theo2013

        Nm. elävät harhoissa,olen kanssasi samaa mieltä.Minun verkkokalvoilleni paloi kauhistuttava kuva aivan ensimmäisissä mainoksissa ollut homo "mies"joka halusi Venäjän presidentin kanssa lähempään tuttavuuteen ja jopa elämänkumppaniksi. Voi olla ettei pääse luodin kantamaa lähemmäs. Entäs sen naama joka oli duunattu huulien osalta sen näköiseksi ettei mitään parannusta,suu pielet nostettu ylöspäin ja turvotusta lisätty niin että se muistutti todella anaali aukkoa kun yritti hymyillä. Varmaan oli nähnyt dogumentin Yön Susien uhoamisesta ja varsinkin sen johtajan henkivartija oli Ukrainassa ja uhosi että Suomi kuuluu Venäjään.Niin tämä henkivartija on pulska poika eikä ilman asetta pärjää kellekkään ja vaikka ase tuskin ampuisi koska homothan ovat helliä diivoja,olivat aikoinaan jonkun nimeltä mainitsemattoman pyörä jengin vieraina Suomessa ja jo silloin paljastui että se istui pomon pyörän kyydissä koska oli morsian.Alun pitäen tämä hukkalauma oli siis varsin suvaitsevaa hässipä ketä tahansa,vaikka samaa sukupuolta olevaa ja nyt ovat sellaisen mahtimiehen "lähettejä"että luulisi hänenkin tietävän että siinä on homo miehen vaatteissa. Eli pohja noteeraus totisesti koko ohjelma ja eniten vituttaa kun Ruotsalaiset ja yleensä kaikki jotka tietävät Tom of Finland postimerkin olevan Suomesta,pitävät meitä maineessa joka oli ennen Ruotsalaisilla. Ei hyvä!


      • anaali

        martta on ihan legenda!ämmä laukoo suoraan päin naamaa nauraen japsi-pojulle että oot lyhyt hobitti,sit et oo käynyt salilla!en ole ennen nähnyt noin törkeetä tapausta!


    • Mummu53

      Hottikset meni katsellessa suu auki sarjaa ja jotenkin kiinnitin erityisesti huomiota Juha Immoseen. Onpa valloittavan avoin ja huumorintajuinen persoona. Tykästyin häneen kovasti. Ja jos me kaikki nyt mietitään niin Hottiksethan vain sanovat ääneen sen mitä me muut emme uskalla ääneen sanoa. En mäkään hakisi kumppanikseni 150 kilosta miestä mutta kehtaanko sanoa sitä ääneen, etenkään telkkarissa .... Hottikset on viihdettä parhaimmillaan!

    • bimpot

      luomu hyvän näköiset ei edes tommosiin sarjoihin mene. paitsi täytteillä korjatut kanat pyörivät oman navan ymparillä tiseään täynnä.

    • 0ll1

      Tästä me sitten vielä maksetaan mediaveroa.

    • EnKoskisRahastakaan

      Miten sillä läski- Jonnalla on pokkaa esittää hottista?!

      Kaksoisleuka vaan hölskyy kun se laukoo typeriä kommenttejaan, ja koko ruho näyttää siltä että ruoka-aikaan on oltu kotona. Ja alkoon sillä on varmaan ihan kanta-asiakaskorttikin..

      Niin ja mainitaan vielä että se sivukalju on aivan jäätävän ruma! Eikä ne riippuvat silikoniutareetkaan pointseja yhtään nosta...

      Että vahvalla pohjalla on tuonkin tyrkyn miesjahti...

      • OnSeKarseeÄmmä

        Koko karmeuden kruunaa kädet, jotka on niinku vanhalla merimiehellä. Täyteen tuherrettu rumia tatuointeja..


    • Heh_heh_heh_heh

      Vahingossa näin yhden osan. On todellakin hyvää viihdettä. Osallistujat ovat niin sokeita omalle itseriittoisuudelleen, että sanat eivät riitä sitä kuvaamaan! Käsittämätöntä, miten ihminen voi pitää itseään yli-ihmisenä. Ja sitten kun kaksi yli-ihmistä tapaavat, niin näistäkään tämä täydellinen nainen ei ole täydelliselle miehelle riittävän hyvä. Se hyvä puoli asiassahan on, että hottisten määrä maailmassa ei nouse liian suureksi, kun valikoivuus estää lisääntymisen.

      Mutta tuottaja on joka tapauksessa piilottanut ohjelmaformaattiin vuoden parhaan vitsin. Eli hottisten äärimmäisen kriittisyyden takana piilevän täydellisen sokeuden. Miten itseään täydellisenä yli-ihmisenä oleva kestäisi vaikkapa sen, että vammautuisi, ja menettäisi siinä sekä ulkonäkönsä, liikuntakykynsä että osan kognitiivisista toiminnoistaan? Olisi kiva, kun ohjelmassa olisi sellainen kohta. Sehän olisi hottikselle pahin mahdollinen kolaus.

      Sitä paitsi oikeasti: joku yli-ihminen hakee taivaallisen täydellistä partneria tuloksetta baareista. Hankkii siinä sivussa viinapöhön ja alkoholismin. Kuinka hottis alkoholistinainen on?

    • yukkhkhhk

      paska ohjelmia! aivan kuten homo antti holman shöw

    • llllllllllll

      koska toi pentu kuka on laivalla oppii petaamaan sänkynsä, liekkö poju ees armeijaa käynyt.

    • dgfhjdghf

      Floppien floppi. Hottikset? Turhaakin turhemmat julkkikset. Tuulitunnelikin parempi.

    • Jppry

      Tämä sarja on taas sellainen, että tämä saa valitettavasti niin monen nuoren mielen sekaisin. Älkää koskaan luulko, että tuollaisia ihmisiä teidän pitäisi olla. Älkää ottako heistä mallia. Olette juuri sellaisina kuin olette, kauniita ja ihania nuoria. Tämä sarja antaa ihan väärän viestin nyky nuorille.

    • sieLUU

      Anteeksi että kirjoitan liikaa Ismosta ja Tonista
      olisi pitänyt päättä monta lausetat aiemmin

    • sieLUU

      Hot on sellainen joss aon tulta?
      "Liekin sisälläsi nään" kirjoitti Toni

      kauniit sanat

    • sieLUU

      Kävin katsomassa Hottiksia
      He olivat kaikki samannäköisiä Heidät on varmaan vauvasta saakka akasvatettu olemaan hottiksia.

    • fgtyhuijk

      Kuka tuollaista paskaa viitsii katsoa ?

    • JokuVaaa

      Miten ihmeessä tällänen juttu on päässy Suomi24:än etusivulle? o.O

    • Meneekänäinsairaaksi

      Kaikki ovat täysin järkyttäviä PELLEJÄ. Mä haluun sitä ja sun tätä, ei saa olla sitä ja tätä. Nää ovat kuin pikkukakaroita hiekkalaatikolla.

      Just nyky kasvatus tekee ihmisistä aivan narsisteja jotka vain tuijottavat omaan napaansa. Jos haluatte tietää minkälainen oikea narsisti on niin katsokaa juuri tätä sarjaa. Itsekeskeisyys paistaa kuin aurinko ja juuri sinne omaan aukkoonsa.

      Entäs jos tulee onnettomuuksia tai muita mielenterveysongelmia kumppanille niin varmasti se jätetään kuin nalli kalliolle ja ei kun uutta "täydellisyyttä" hakuun. Niin kauan kun itse on niin vitun täydellinen tai edes kuvitelma siitä niin voi vaatia ihan mitä vain.

      Minä toivon että nämä hottikset pysyisivät yksin koko lopun elämänsä eikä turhaan hakisi väkisin jotain täydellisyyden kuvitelmaa rinnalleen sillä sellaista ei ikinä löydy.

      Miksi näitä tyhmiä idiootteja löytyy jotka suostuvat edes tapaamaan näitä ja kuvittelemaan että täyttäisivät heidän utopistiset toiveensa? Sääliksi käy niitä joidenka virheet pienimpiäkin yksityiskohtia myöten nämä narsistit ruotivat tässä ohjelmassa.

    • sieLUU

      Nyt tarvitsisin että joku tarjoaisi ruokaa
      Täällä on Saint maria Salome,

      kuningatar, Konstantinus Suuren Keisarinna ( yhdenvuoden ennek
      hylkäsi Faustan takia
      joak elää jollain 600 e minkä valtio antaa
      Olen käyttänyt sen jo vuosia ehkä n vajaassa viikossa
      ( vain ruokaan jota syön lohdukseni
      Eikä kertaakana ravintolassa yleensä

      minau olis p itänyt ensin auttaa tätä sielua joka kehittynyt
      herkkyyd niin ja se on minun kristinusko unohdin jo

      Kuningattaret ovat yleensäkin olleet
      joilal on pitkällinenhistoria
      ( kuten helminauha kaulassaaan muotokuvissa

      joak helmi yhtä täydellistä elämää kuvastaen

      Minul oli helmet hiuksissa Louisena Louis XIV n,


      väsyin kun olin hylätty
      he vaan jätti!pahojen henkien kidutettavaksi
      Ismo kirjoitti Varjot seinäll ottivat


      Ovatko he joskus se ylväs aatelinenmikä sek murto osan vilahtaa
      Värityskirja mus videolla muutenhan o0n siinä lörpsähtäneen näköinen
      ja alka asdi9stinen hymy väikkyä

      onko hyvä ett kun ovat sdisteja esiintyy Jannikaa esitellen hyvänä ihmisenä?
      Hän ei auttanut vaikak miten rukoilin

      Hän ei ymmärär mitään? kun on vaanse pippelitaso?

      "Ei mun sydän ole musta.. "
      lauloi Toni
      Ismo lauloi
      "Sanoit sä' mitä vaan mä sen kyllämustamaalaan"

      Jeesus Onko Jeesuksella idea? Mitenh Jumala voitat heti? että on rakkaus
      ja oikeus Kaikkivoipa, kaikkivaltias Jumala
      en odottele Olen kyl vammautunut aivan kuoliaaksi henkisesti

      Näin näkynä Tonin aamulla
      hän koetti olla "samanlainen"
      Meidän pitää ensin kohteliaasti kohdata,
      En teidä hänestä mitään En siedä että tuttavallinen

      Mutat blondi taita aolla toivoton
      Blondi vitsien mukainen
      Juuri koin eräässä
      Eräs blondi sanoi minulel vihaisesti että ei saa huutaa

      kun ilmaisin tunnetta keskustellessa erään intialisen hengellisen kanssa.
      sanoin sille miehelle, että olen valaistunut
      olen St Salome ollut Sanoin hän on ylimielinen

      Hän luuli vana olevansa tai voivansa olla ylimielinen siksi että jossain Ashramissa
      oleskellut He ovat niin epäasiallisia
      vAADIN TtODELLA KUNNIOITUSTA VALAISTUNEELLE
      Ja St Salomelle, Pyhälle
      ja lienkö ollut Bathsheba
      Kuningas Davidin

      Suua on minun nimi

      tuo tyttö alkoi huutaa minulel ja huusi 15 minuuttia ( liioittelematta )
      rääkyi ja raivosi 15 minuuttia siitä että olin "huutanut" yhden lauseen

      sellainen on blondi ( en oikeasti valehtele enkä liioittele.
      Hä'nel ei oikeijn ollut logiikkaa
      ( blondin logiikkaa on en tahdo Toninkanss ayrittää

      hän tekee aina sen mikä vahingoittaa
      ei ole tarpeeksi alhaista hänelle

      ei ole kiva tavata murhaajaansa ja kiduttajaansa

      odotan vain että hänet rangaistaan ja muokataan uusiksi
      Mikä varmaan vuosisatoja

      silti uskon että alkukristityt myös Zepedee ovat ylhäisimpiä ihmisistä

      heidät on vainottu Tehty idiooteiksi ja viallisiksi

      se tyttö juuri oli Tonin nami
      Entinen vaimo tuhannen vuoden takaa
      Just se zombi Se on niin henkisesti vaurioittavaa

      välittäkö joku minun sielusta?
      ett jaksai9sin yhä hengellistä elämää

      yskiminen esim johtui siitä että ei ollut suojelijaa, seuraa,
      Silti näin Tonia mielessäni, lähentelemässä
      Hän jättänyt 6 vuotta raiskattavaksi
      Tuhonnut meiltä että olisimem olleet hengellisinä ihmisiä jotak voineet
      niitä ihailijoita kun paljon oli

      ja vaikaklöysin muotokuvan missä olemme Alexander ja Kuningatar Margaret
      800 vuotta vanhan,
      ja hän se on kuten lauloikin "Taikapallon Ruhtinas"
      se pallo valtikka näkyy muotokuvassa

      hän alkoi viedä julki Jannikaa nuorta siveetöntä kireätrikoista
      tyttöä
      löysin että olimme St Salome ja Zepedee, mutta hän tahtoo menestyä
      kristiuskon kekesintöjen sähköt autot radiot tv t

      ja koska oli Kuningas jne siksi on rock tähti
      Hän niink nousi luokalta toiselle
      Hänen mielestä minua ei tarvinnut auttaa

      ei tavata edes

    • sieLUU

      Niin, o9nko Mike Monroekin siellä??
      Pellen nenän kanssa näkyi pankkiautomaatissa

      Miten hän voi?? niin alhaisessa kuin se laulu ohjelma esiintyä
      Voisiko Mike kutsua luokseen????
      [email protected]

      tajuatko kun vauva itkee ei voi odottaa minuuttia
      ( täällä kasvaa psykopaatteja )
      (kuten Ismo ja Toni

      ( oikeasti, Mike, reagoin terveesti
      ja reaktioni oli jo pari päivää sitten lyödä sinua naamalle
      koska et tajua olla nopeampi

      Tahdonminä mennä! Miken luo vieraaksi
      ( paitsi että Mikekin on blondi...?

      No kuka auttaa!! Jussi Selo!!!
      Vastausta eikuulunut

      miksi te annatte tapapa kaiken sielunelämän
      Luuletko että saat silel NeferNeferNeferiklle
      jotain siten??

      se4 on niin epäoikeudenmukaista
      Teidän on paakkko
      huolehjtia St Salomesta
      pakko huolehtia siitä josta vuosituhannet olette huolehtineet
      ja jättää se hemaisevakehoinen toiseksi

      hän elää minun Kristinuskossa
      Miksi olen antanut hänen s7yödä?
      Käydä koulua
      esiintyä niisäs videoissa

      Olen varmasti hanta henkisesto paljon kypsempi jos minua ei hylätä
      torjuta kuten systemaattisesti tehty 10-20 vuotta

      tajuatteko siuiin kuole esielu
      ja se ansaitsee pahaa se narttu nauttiessaan siitä

    • sieLUU

      he on vielä tyytyväisiä ne alhaiset naiset

    • Miksitätä

      Mistä näitä ääliöitä oikein sikiää?? Huomaa että wannabe julkkiksia halutaan kovasti olla mutta kun tuo älykkyys ja ulkonäkö ei oikein riitä. Etelä-suomalaisia pissis/botox- painajaisia, mitä jos vaan menisivät oikeisiin töihin.

    • siliirimpsis

      Huano. tosi huonoo viihteeksi.
      Kysykää mentulalta vaikka.

    • hersy

      S.....a mistä noita sonta ohjelmia oikein keksitään,sairas se on tämä maailma, on ollut ja yhä vain pahenee,kaiholla pitää muistella aikaa kun televisio oli vasta tulollaan,mutta kun katsoo vain urheilua ja dokumentteja Luontosarjoja,niin joskus viitsii sen jopa avata nykyäänkin ,ennen sentään oli jopa ohjelmia joita viitsi katsella,nykyisin se katselee paljolti tummin silmin oh:n nurkasta ja tulee mieleen usein heittää se kokonaan pois,mutta kun on pakkomaksu siihenkin keksitty,vaikkei paljon katsokkaan,niin siinäpähän pölyttyköön ruutu rauhassa

    • Korkeasaarelle

      HÖLMIKSET. :)

    • lolololololol

      Näyttää siltä että ne kaikki pojat on homoja ja tytöt lesboja. Ihmiset jotka eivät löydä kumppania koska etsivät sitä väärästä sukupuolesta. Yksikin homo jalkahoidossa. Voi vittu mikä aasi. Homot ovat usein turhmaisia ihmisiä, kuten sarjassa kaikki näyttää olevan. Tosimiehet ja naiset puuttuu kyseisestä ohjelmasta.

    • Hottismäoon

      Vuoden paras sketsiohjelma, valitse vuoden sketsihahmo, tämä päihittää putouksen mennen tullen! Aivan mahtavia hahmoja ovat keksineet, varsinkin se homo-juha jonka homoparodia on parempi kuin hirviniemenakulla koskaan. Ohjelmaa vain markkinoidaan väärässä kategoriassa sillä tämä kuuluu ehdottomasti komedia ja huumori ohjelmiin. Sillä vitsihän tämä on, onhan?

      • ihmeisään

        Mä ainakin mietin ekan kerran ku näin sen Juhan, et mikä se on?? ihminen, nainen, mies, teini. mikä se on??


    • TYHMYRI

      katoin eilen ensimmäisen kerran kyseistä sarjaa. Siis Dani vi#!u se on ärsyttävä Peppiina, Piina, Peppuun peppuun...sit se haistelee niit fuckin sormia ekse pese iitteensä sexsin jälkeen??? mä en menis senkaa treffeille vaik mulle maksettais. sit se sen ilme ku se vetää sitä päätä jotenki taaksepäin kaksoisleuka paistaa. oli ensimmäinen ja viimenen kerta kun katson.

      • Nottie

        Dani joku asbergeri tai vastaava.
        Hämmentävä tapaus.


    • näinon12

      Jossain vaiheessa 7 päivää lehdessä on otsikko Dani: julkisuus pilas elämäni...
      se jätkä jää ikisinkuks. Se vaa pelleilee naistenkaa. Mä ainakin sanoinsin mun tyttärelle et tommosta limanuljaskaa et kotiin tuo!!

    • orjieeioeioe

      Mistä näitä ääliöitä löytyy ????? Se pinkkipää on just kuin miss piggy, plösöperä..tuleva verenmyrkytystapaus niitten tatskojensa kans..Ja se homppeli - voi v-ittu mikä aku ankka törröturpansa kans! Sitte se anni - rasittava lässsyttäjä.. joka helevetin ohjelmaan tyrkkäämässä itteään..suksikoon h-elevettiin jo telkkarista! Kaikkeen paskaan sitä rahaa laitetaan!!!!!

    • Hottis_tosiaan

      Ei juma. Toi Rosanna Kulju kehtaa arvostella yliopistossa opiskelevaa, ettei tiedä mitä elämältään haluaan. Onks tää muija ite käynyt muuta kuin peruskoulun?

    • toosakiinni

      Hottikset täyttä sontaa, niin itsekehusia ja yksinkertasia suorastaan.. pintaa, pintaa vaan. Tyyli on tämä : " tissit ei sopivat, mahassa löysää, ei ole tarpeeksi kaunis."
      Mitä nuoret ja lapset oppivat tästä. Vanhempi ihminen ehkä osaa laittaa ohjelman
      alimpaan kastiin mutta nuoret ja lapset luulevat ulkonäön olevan avaimen onneen.
      Onko ohjelman tekijöillä aivoja, kuka kaipaa tämmöstä lässytystä ja ihmisen ulkonäön arvostelua. Verenpaine nousee..

    • k69hö8og

      Voi v.ttu mitä p.skaa!mistä noita idiootteja sikiää???? Se ykskin sekasikiö jolla turpa kuin aku ankalla.. mikä se on mies vai nainen
      ???

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe