Profetian esille tuomisen tavat

LueRaamatusta

Profetian esille tuomisen tavat
Aina ei profetointi osu kohdalleen. Joskus innostus, myötätunto ja oma mieli saattavat tuottaa asioita, jotka eivät ole aitoja profetioita. Suurin osa tästä on usein varsin harmitonta Jumalan rakkauden ja myötätunnon vakuuttelua. Valitettavasti mukaan mahtuu myös ”profetioita”, jotka ovat ahdistavia ja heikoimpien mielenrauhaa järkyttäviä.

Ettei näin kävisi, meidän "tavallisten profeettojen" on syytä aina muistaa profetoimisen ja tiedonsanojen kertomisen perussäännöt:

1) emme lupaile aviopuolisoja emmekä syntyviä lapsia,

2) emme profetoi tulossa olevasta kuolemasta sen enempää asianomaisen kuin hänelle läheisten henkilöiden kohdalla,

3) koettelemme sanomamme, täyttääkö se neljän R:n säännön eli onko se Raamatullinen, Rohkaiseva, Rakkaudellinen ja Rakentava. Ellei näin ole, ja uskomme silti saaneemme oikean profetian, meidän on syytä ennen profetian julkistamista keskustella siitä esimerkiksi seurakunnan pastorin tai jonkun muun kokeneen uskovan kanssa.

Pastori Ted Haggard (New Life Church, Colorado Springs) on tehnyt Ministries lehdessä hyvän yhteenvedon profetioista:

“Olen tullut siihen johtopäätökseen, että väärä profetia on Herran nimen väärinkäyttöä – mikä on kolmannen käskyn rikkomista – ja että ihmisten hauraiden egojen täytyy kestää hieman kuumuutta, jos he julistavat olevansa Jumalan puhetorvia eivätkä olekaan! Loppujen lopuksi Raamattu käskee meitä koettelemaan profetian nähdäksemme, onko se todella Jumalasta.” (Katso 1.Joh.4:1)

Ted Haggard jaottelee profetiat kolmelle tasolle sen mukaan, miten vahvoin äänenpainoin me ne tuomme esille:

1. ”Näin sanoo Herra”

Profetian korkein ja vaativin muoto, puhuminen Jumalan puolesta. Tällainen on joko 100% oikein tai 100% väärin. Tällaisen käyttäminen sulkee vastaväitteet. Koska Herra on puhut, keskustelu on päättynyt. Tässä kannattaa muistaa, mitä Herra itse sanoo vääristä profetioista.

2. ”Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi” (Ap.t.15:28)

Heijastelee yleistä yksimielisyyttä Herran tahdon suhteen ja voi olla tai olla olematta100 prosenttisesti oikein

3. ”Onko tällä mitään merkitystä sinulle?” tai ”Mitä ajattelet tästä?”

Kun me rukoilemme ihmisten puolesta jokin sana tai kuva nousee mieleemme. Joskus Herra johdattaa meidät profeetalliseen esirukoukseen, jossa voivat toimia tiedon sanat tai viisauden sanat.

Tällainen ”Onko tällä mitään merkitystä sinulle?” -profetia ei väitä olevansa viimeinen sana jossain asiassa. Voin kuitenkin omasta kokemuksestani vakuuttaa, että usein jokin kuva tai sana, joka minusta on tuntunut lähinnä käsittämättömältä tai jopa yhdentekevältä, on ollut vastaanottajalle padot murtava, rohkaiseva ja elämässä eteenpäin auttava sana Herralta

http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/miten_arvioida_profetian_luotettavuus_-_profetioiden_koetteleminen/

15

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aameen

Amen.

• jhjhgf

jhfgjfhg

• Koittakaa nyt profeetat vetää mulle ne loton oikeat numerot, jooko?

Ei se ole profeetta, eikä mikään, jos ei osaa edes oikeita lottonumeroita ennustaa!

Mites muuten kun se twidän satukirja raamattunne suhtautuu melkolailla kielteisesti näihin ennustuspuuhiin? Ja mistäs tiedätte, onko viesti sairaista aivoista tai vaippa minulta, itse saatanan kätyriltä?

• Rakas Pilk-kaa-jam-me !

JOKO et ymmärrä lukemaasi tekstiä TAI sitten et lukenut, kunhan vaan metelöit !

Meidän aiemmat keskustelumme jo KYLLÄ osoittavat sen, että . . . KUN SINULLE ANNETAAN VASTAUS niin . . . SE EI KELPAA SINULLE :)
        Jumalan_nimissä

7.9.2015 15:38

he-ma kirjoitti:
        -----------------------------------------------------------------
        Pitäisi ennustusten olla uskovaisillekin kauhistus! Väärät profeetat, joita teidän pitäisi varoa, menevät täällä ihan täydestä uskovaisiin, aamenta vaan lentää perään.

Epärehellisyys on aina ollut jumalharhaisessa vallitseva luonteenpiirre. Jumalasta höpötetään, hänen hyvyyttään ja mahtiaan kehutaan, samoin rukouksen voimaa.

Näytön hetkellä, järjestämääni rukoustapahtumaan kukaan ei uskalla osallistua, koska varsin hyvin kaikki uskovaisetkin tietävät lopputuloksen. Kukaan ei saa rukoilemalla kasvatettua nisäkkäältä amputoitua jäsentä takaisin, ei allahin palvojat, eivätkä kristityt lahkotkaan.

Olette siis epärehellistä sakkia, tiedätte syvällä sisimmässänne, että jumalanne on kyvytön epäjumala, mutta silti vaan höpötätte hänestä.

Rakas Pilk-kaa-jam-me !

Tämä AIHEESI, on jo kerran keskusteltu . . . LOPPUUN . . . :)

TYYDY JO, saamaasi vastaukseen . . . TEOT TULEVAT PUHUMAAN PUOLESTAAN !!!
        --------------------------------------------------------------------------
        "Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.

Sitten Herra ojensi kätensä, kosketti suutani ja sanoi minulle: -- Minä annan sanani sinun suuhusi.

Minä asetan sinut tänä päivänä kansojen ja valtakuntien yläpuolelle. Sinun tulee repiä ja särkeä, tuhota ja hävittää, rakentaa ja istuttaa."

Jeremia 1:8-10

Tämä on ilmoitettu Kaikkivaltiaan Jumalan nimissä ja valtuutuksella, sillä edustan nyt . . . Jumalaa maan päällä.

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

• Jumalan_henkäys kirjoitti:

Rakas Pilk-kaa-jam-me !

Meidän aiemmat keskustelumme jo KYLLÄ osoittavat sen, että . . . KUN SINULLE ANNETAAN VASTAUS niin . . . SE EI KELPAA SINULLE :)
        Jumalan_nimissä

7.9.2015 15:38

he-ma kirjoitti:
        Pitäisi ennustusten olla uskovaisillekin kauhistus! Väärät profeetat, joita teidän pitäisi varoa, menevät täällä ihan täydestä uskovaisiin, aamenta vaan lentää perään.

Epärehellisyys on aina ollut jumalharhaisessa vallitseva luonteenpiirre. Jumalasta höpötetään, hänen hyvyyttään ja mahtiaan kehutaan, samoin rukouksen voimaa.

Näytön hetkellä, järjestämääni rukoustapahtumaan kukaan ei uskalla osallistua, koska varsin hyvin kaikki uskovaisetkin tietävät lopputuloksen. Kukaan ei saa rukoilemalla kasvatettua nisäkkäältä amputoitua jäsentä takaisin, ei allahin palvojat, eivätkä kristityt lahkotkaan.

Olette siis epärehellistä sakkia, tiedätte syvällä sisimmässänne, että jumalanne on kyvytön epäjumala, mutta silti vaan höpötätte hänestä.

Rakas Pilk-kaa-jam-me !

"Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.

Sitten Herra ojensi kätensä, kosketti suutani ja sanoi minulle: -- Minä annan sanani sinun suuhusi.

Minä asetan sinut tänä päivänä kansojen ja valtakuntien yläpuolelle. Sinun tulee repiä ja särkeä, tuhota ja hävittää, rakentaa ja istuttaa."

Jeremia 1:8-10

Tämä on ilmoitettu Kaikkivaltiaan Jumalan nimissä ja valtuutuksella, sillä edustan nyt . . . Jumalaa maan päällä.

Teot nimenomaan eivät puhu puolestaan. Jos uskoisit tai luottaisit oman jumalasi olevan oikea jumala, ei sinulla olisi mitään pelättävää.

Kun aet usko jumalaasi, jauhat vain paskaa, koska tiedät lopputuloksen etukäteen. Eikös tuo ole epäjumalaan uskomista?

Toistan vielä kerran !

"Teot nimenomaan eivät puhu puolestaan. Jos uskoisit tai luottaisit oman jumalasi olevan oikea jumala, ei sinulla olisi mitään pelättävää."

Näin tulee tapahtumaan:

------------------------------------------------------------

Tulen ensin ilmoittamaan Jumalan tulevasta ihmeteosta, julkisesti.

Sitten ihmiset saavat keskustella siitä onko se mahdollista, että Jumala tekee tuon ihmeteon minun keholleni.

Kun Jumalan mielestä on keskusteltu riittävän paljon, eli ilosanoma -Jumalan lupaus - on levinnyt kaikille, niin Jumala tekee sen ihmeteon kehoni kautta.

Silloin PUHEISTA tulee . . . TEKOJA . . . :)

Minkä Jumala lupaa . . . sen Herra myös tekee !

Toteutan puhdasta Jumalan tahtoa . . . niin kuin Hän tahtoo.

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Rakas Pilk-kaa-jam-me !

Toistan vielä kerran !

"Teot nimenomaan eivät puhu puolestaan. Jos uskoisit tai luottaisit oman jumalasi olevan oikea jumala, ei sinulla olisi mitään pelättävää."

Näin tulee tapahtumaan:

Tulen ensin ilmoittamaan Jumalan tulevasta ihmeteosta, julkisesti.

Sitten ihmiset saavat keskustella siitä onko se mahdollista, että Jumala tekee tuon ihmeteon minun keholleni.

Kun Jumalan mielestä on keskusteltu riittävän paljon, eli ilosanoma -Jumalan lupaus - on levinnyt kaikille, niin Jumala tekee sen ihmeteon kehoni kautta.

Silloin PUHEISTA tulee . . . TEKOJA . . . :)

Minkä Jumala lupaa . . . sen Herra myös tekee !

Toteutan puhdasta Jumalan tahtoa . . . niin kuin Hän tahtoo.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Jauhat olematonta julmaasi, ilmoittaudu ja osoita jumalasi voima!

Tai vaihtoehtoisesti hakeudu päälääkärille, tästä et selviä selostamalla olematonta jumalaasi, koska se hyvin ymmärtää sun uskonpuutteen ja rankaisee sua grillituomiolla kun maanpäällinen elämäsi päättyy.

1. Johanneksen kirje 2:18 ---> Antikristus, Kristuksen vastustaja

Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä.

-------------------------------------------------------------------------

Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

VIIMEINEN TUOMIO, on tulossa . . . tsunamit ja muut kaltaisensa . . . ovat vain pieniä . . . VAROITUKSIA !!!

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 3:20-21 ---> Todistus totuudesta

Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta.

Malakia 2:17 ---> Tuomion Jumala saapuu pian

Te väsytätte Herran puheillanne mutta kysytte silti: "Miten me hänet väsytämme?" Siten, että sanotte: "Joka tekee pahaa, kelpaa Herralle, sellaiset ovat hänelle mieleen." Tai te kysytte: "Missä viipyy Jumalan tuomio?"

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 3:16-18 ---> Viimeinen tuomio

Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen.

Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan.

-----------------------------------------------------------

Rakas Pilk-kaa-jam-me !

1. Johanneksen kirje 2:18 ---> Antikristus, Kristuksen vastustaja

Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä.

Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

VIIMEINEN TUOMIO, on tulossa . . . tsunamit ja muut kaltaisensa . . . ovat vain pieniä . . . VAROITUKSIA !!!

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 3:20-21 ---> Todistus totuudesta

Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta.

Malakia 2:17 ---> Tuomion Jumala saapuu pian

Te väsytätte Herran puheillanne mutta kysytte silti: "Miten me hänet väsytämme?" Siten, että sanotte: "Joka tekee pahaa, kelpaa Herralle, sellaiset ovat hänelle mieleen." Tai te kysytte: "Missä viipyy Jumalan tuomio?"

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 3:16-18 ---> Viimeinen tuomio

Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen.

Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan.

-----------------------------------------------------------

Eikös sun mielikuvitusjumala antanut sateenkaaren merkiksi siitä, ettei enää julmalla tavalla ihmisiä hukuta? Kuiten tsunamit yhä hukuttavat täysin viattomia ihmisiä.

Sun julmasi on mielikuvituksen tuotetta aina siihen asti kun onnistut rukouksen voimalla kasvattamaan takaisin sen nisäkkäältä amputoidun raajan. Otetaan vaikkapa 5 vuotias syövän tai onnettomuuden takia amputoitu ihmislapsi ja sä rukoilet sille raajan takaisin... ainiin, se ei just nyt onnistu, kun sun jumalalla on muuta puuhaa, kun sen tiet ovat niin ihmaallisia ja jumalallisia...

Kyse on vain jumalan olemattomuuden ja voimattomuuden tiedostamisesta, uskosi ei riitä.

• he-ma kirjoitti:

Eikös sun mielikuvitusjumala antanut sateenkaaren merkiksi siitä, ettei enää julmalla tavalla ihmisiä hukuta? Kuiten tsunamit yhä hukuttavat täysin viattomia ihmisiä.

Sun julmasi on mielikuvituksen tuotetta aina siihen asti kun onnistut rukouksen voimalla kasvattamaan takaisin sen nisäkkäältä amputoidun raajan. Otetaan vaikkapa 5 vuotias syövän tai onnettomuuden takia amputoitu ihmislapsi ja sä rukoilet sille raajan takaisin... ainiin, se ei just nyt onnistu, kun sun jumalalla on muuta puuhaa, kun sen tiet ovat niin ihmaallisia ja jumalallisia...

Kyse on vain jumalan olemattomuuden ja voimattomuuden tiedostamisesta, uskosi ei riitä.

Rakas Pilk-kaa-jam-me !

Tsunamit ja muut kaltaisensa . . . ovat vain pieniä . . . VAROITUKSIA , sillä on tulossa . . . VIIMEINEN TUOMIO !

MESSIAS on tulossa . . . valmistelen Jeesus Kristuksen toista tulemista.
        ************************************************************************
        Jeesuksen Raamatullisia ihmetekoja tullaan kohta tekemään myös suuremmalle ihmismäärälle, ei pelkästään minulle.

Jeesus paransi ihmisiä, muinaisina aikoina . . . Raamattu = Jumalan sana . . . kertoo myös niistä, kaiken muun lisäksi.

Lue Raamatusta, millaisia ihmetekoja Jeesus teki ihmisille . . . IHMEPARANTUMISIA.

Niitä on siis kohta tulossa lisää . . . SE ON JUMALAN TAHTO !

JOKO uskot TAI et, se on sinun oma asiasi.

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Toivottavasti USKOT . . . KUN NÄET TODISTEET.

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********
        ----------------------------------------------------------------------------
        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

Jokainen valitsee itse oman tiensä, jota haluaa kulkea.

Raamatussa sanotaan näin, ohjatkoon se sinut oikealle tielle:

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 14:1-6 ---> Tie, totuus ja elämä

1 "Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun. 2 Minun Isäni kodissa on monta huonetta -- enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan. 3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen. 4 Te tiedätte kyllä tien sinne minne minä menen."

5 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. Kuinka voisimme tuntea tien?" 6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

• Jumalan_henkäys

21.8.2015 12:17

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

--------------------------------------------------------------

Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

----------------------------------------------------------------

Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:

"Try to teach my children

To recognise excuse before it acts

From love and conviction to pray

Take good care of what the priests say

After death

it's so much fun'

Little sheep

don't let your feet stray

Happiness is easy

Jesus came to Galilee

sailing on the sea

Jesus came to save our souls

and be a friend to me

Joy be written on the earth

And the sky above

Jesus star that shines so bright

Gather us in love,

Gather us in love"

Talk Talk - Happiness Is Easy

"Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....

• fsda

fsdad

• 342342

432324

• dsasdfgsdg

Ylivoimaisesti suosituin tapa tuoda profetiaa esiin tällä palstalla on lksdfglskd krfhwker dsjkdf.

• lksdfglskdd

lksdfglskd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      516
      5605
    2. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      125
      5099
    3. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      29
      2472
    4. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      408
      2244
    5. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      40
      1390
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      176
      1218
    7. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      65
      1132
    8. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1021
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1001
    10. Teennäinen ihminen?

Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen
      Sinkut
      132
      948
    Aihe