Olen ollut saman naisen kanssa parisuhteessa jo toistakymmentä vuotta. Ehkäisynä meillä on ollut sekä pillerit, että hormonikierukka. Nämä aiheuttivat ongelmia ja vaimoni ei sen vuoksi suostu muuhun ehkäisyyn kuin kondomiin. Siis, jos haluan seksiä, on sadetakki puettava päälle.
Kondomikaan ei ole aivan huomaamaton juttu. Kondomin pukeminen vaatii peenikseni keskimääräistä isomman koon takia vaivannäköä. Myöskään tuntuma seksissä ei ole sama kuin ilman. Kysymykseni kuuluu näin: Minkämerkkisen kondomin olette huomanneet säilyttävän parhaimman tuntuman ja mikä kondomi ei purista liikaa. Itse olemme käyttäneet jonkun vuoden Sultanin Ultra Thiniä, mikä säilyttää useimpiin muihin merkkeihin verrattuna melko hyvän tuntuman. Viikko sitten ostin kokeilumielessä paketin Durex Real Feel-kondomeja. Tämä kondomi ainakin vaikuttaa paksummalta kuin Ultra Thin, mutta tuntuma on mahtava, eikä Real Feel puristakaan ollenkaan.
Hyvän tuntuman säilyttävä kondomi
15
3855
Vastaukset
- apuakortsunhankintaan123
Käy juttelemassa Helsingin keltaisessa ruusussa. Sieltä löytyy mm erikokoisia kortsuja.
- zzxxcghh
Käy työntämässä löylykauha perseeseen ja tee kortsuista ilmapalloja hah hah
- tvortek
Voisitko "löylykauhamies" kertoa minkä puutteen trollaamisesi seksipalstalla täyttää!
- Reafeel
Itsekin tilasin juuri ulkomailta noita koska ei vielä Suomen kaupoista löytyny. Aika moni on arvostellut hyviksi, mutta jää nähtäväksi. Hinta kyllä kirpaisee ettei noita viitsi joka päivä useita kuluttaa.
- Kaapeliel
Itse ostin Noita Real Feel-kondomeja Citymarketista. Ei niitä kyllä joka kaupasta vielä löydy. Kaikkein halvimpiin kondomeihin verrattuna nuo ovat kyllä kalliita (2€/kpl).
- zzxxcg
Käske akkas pistämään piuhat poikki niin ei tartte kumeilla leikkiä
- Naineen
Niin miks just naisen pitäis > on paljon helpompaa tehdä miehelle.
- zzxxgghh
Jos ei lapsia enää halua tehdä niin paras on sterilisaatio ei tarvii puljata kumien kanssa
- Kaapeliel
Vasektomia alkaa tosiaan olla edessä. Olen pikkuhiljaa päätynyt ratkaisuun, että minulle ei tule enempää jälkikasvua.
Säheltäminen kondomien kanssa ei ole sinällään ongelma, mutta tuntuman heikkeneminen on. Naiset eivät tietenkään tunne eroa onko kullin päällä kondomi vai ei, mutta miehelle ero on selkeä. Niinä kertoina kun seksiä on ilman kondomia eron huomaa selkeästi. Muutaman kerran on käynyt niin, että kotona ei ole yhtään sadepukua ja emännänkin tekee mieli. Jos kuukautisista on vain muutama päivä, on seksiä ollut ilman kondomiakin. - Tuntevapillu
Kaapeliel kirjoitti:
Vasektomia alkaa tosiaan olla edessä. Olen pikkuhiljaa päätynyt ratkaisuun, että minulle ei tule enempää jälkikasvua.
Säheltäminen kondomien kanssa ei ole sinällään ongelma, mutta tuntuman heikkeneminen on. Naiset eivät tietenkään tunne eroa onko kullin päällä kondomi vai ei, mutta miehelle ero on selkeä. Niinä kertoina kun seksiä on ilman kondomia eron huomaa selkeästi. Muutaman kerran on käynyt niin, että kotona ei ole yhtään sadepukua ja emännänkin tekee mieli. Jos kuukautisista on vain muutama päivä, on seksiä ollut ilman kondomiakin.Ai ei tunne vai > kyllä tuntee. On aivan eri tutusta ja lisäksi jää vaan jotain puuttumaan, jos ei saa spermoja pilluun.
Ei juu kannata liimata foliohattua vielä päähän. Kannattaa relata ja tilata 4 ilmaista näytenumeroa Aku Ankkaa, vielä se on mahdollista hetken: http://tinyurl.com/4akuankkaa
- ettänäinpäin
On olemassa myöskin kupari kierukka!
Aika heikkoa kun joutuu parisuhteessa kumia käyttämään...Haluan vaan sanoa, et tekopillua voi naida paljaalla ja tuntuukin paremmalta. Kannattaako tuollainen parisuhde elämä?- Kaapeliel
Kieltämättä kumin käyttäminen häiritsee, mutta ei se sentään ratkaiseva asia meidän parisuhteessamme ole. Kyllä seksi on aina mukavaa - vaikka kondominkin kanssa.
- nobroblem
Sultanit, magicit ja durexit on huonoja juuri kireyden vuoksi. Tarkoitettu lähinnä pienikikkelisille? Jos sulla on keskimääräistä vähän isompi niin osta lidlistä. Ne kumit on oikeesti parhaita vaikka ovatkin edullisia, Joy, thin classic kaikki hyviä. Rytmimenetelmä on myös hyvä ehkäisykeino ainakin sillon kun naisella on varmat päivät.
- mysize
Noi Lidlin kortsut on aika pieniä. Ainakin ne muutamat merkit/mallit joita oon kokeillut.
Itse tykkään My Size kondomeista. Niitä on eri kokoja ja pitäis löytyä jokaiselle sellainen koko joka ei purista. Itselle sopiva on 64 leveä, myös 69 käy. Ovat ehkä vähän paksumpaa materiaalia, mutta se ei haittaa kun kortsu ei purista. Tuntuma siksi parempi ja huomattavasti parempi kuin useimmat muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760