Mistä baarista tavallisen näköinen mies, ei todellakaan mikään hurmurin oloinen, saa helpoiten ns. yhdenillan seuraa, vaikka jotain yh. äitiä tms. Noin kolmikymppisistä puhutaan.
Missä epätoivoisimmat naiset
49
23948
Vastaukset
- kaltaisiasi
Vaikka jotain yh-äitiä, vrt. jotain tanskalaista kinkkua. Yäk, yäk...
- mies
jos ajattelee seksiseuraksi? Enkä halunnut tuolla ekalla viestilläkään mitenkään luokata yh:oita, tuli kirjoitettua vähän ajattelemattomasti, mutta olen huomannut että yh:t yleensä hakevat enemmän ns. seksiseuraa, varmaankin sen takia kun heille voi olla vakavempaan suhteeseen alkaminen vaikeampaa lapsen takia.
- TiinaEinari Jylhä&amatson
Hevosenkenkä on varma mesta. Myös ale-pubista irtoaa helpolla.
Keskustan ulkopuolelta suosittelisin Pug Goljattia k.järvellä, Cafe Jousi härmälässä, Bar 911 ja pub atlantis hervannassa. Myös nekalan katiska on tässä mielessä katsastamisen arvoinen mesta.
Erityisesti on varottava tesoman-haukiluoman mestoja. Siellä saa helposti nokkansa kipeeksi ja joskus voi herran hanurikin olla aamusella epävireessä. Eipä mielestäni tuo jälkimmäinen olisi nimimerkille yhtään pahitteeksi.- Anonyymi
Vieteri vai Härmälässä
- itse
olla epätoivoinen. Suosittelen maksullisia naisia, ne ei käsittääkseni valkkaa asiakkaita.
- mies
enhän muuten tälläisiä kyselisi, olen niin pihi etten viitsi mennä maksullisiin.
- .......
"Suosittelen maksullisia naisia, ne ei käsittääkseni valkkaa asiakkaita."
Kyllä valkkaavat. - Anonyymi
mies kirjoitti:
enhän muuten tälläisiä kyselisi, olen niin pihi etten viitsi mennä maksullisiin.
Oon halukas 50 keskustelu
- xxx
Hei mies!
Miksi pitää olla yhden yön juttu?
Miksi et voisi etsiä pitempiaikaista seurustelua?
Jos on jo YH, niin jossain on vikaaaa?- mies
kestä minua kuitenkaan viikkoa kauempaa, tai en ola ainakaan sellaista tavannut. Sinänsä ei olisi mitään pidempiaikaistakaan suhdetta vastaan.
- yh-äiti
suksi kuuseen. Olen yh enkä ikinä niin epätoivoinen, että sinun kaltaiseesi koskisin pitkällä tikullakaan.Toivottavasti et löydä seuraa mistään mieluiten ikinä.
- mies
Luuletko että olen ravintolassa ensimmäisenä mainostamassa olevani helpon lihan hakureissulla? Muissa kaupungeissa olen laitttanut YH-äitejä paljonkin, vaikka en iskiessä ole tiennyt heidän olevan YH:ta, mutta kyllä niiltä helpoiten näyttäisi saavan.
- pieni kommentti=)
No nyt kyllä, riita poikki! =/
Ihan asiallista kysyttiin,
turha sanoa mitään mistä ei tiedä,
kaikki me ollaan omia persooniamme,
toiset tuollaisia kuin sinä, ikävä kyllä=(
Itse olen nuori yh, mukavan näköinen,
ja kyllä, silloin tällöin haen seuraa vain
yhdeksi illaksi, seksin tarvetta on kaikilla,
miten sen haluaa, on oma asia ;)
Mutta..
Oikein Ihanaa Joulua Teille Kaikille!=) - Tommi
pieni kommentti=) kirjoitti:
No nyt kyllä, riita poikki! =/
Ihan asiallista kysyttiin,
turha sanoa mitään mistä ei tiedä,
kaikki me ollaan omia persooniamme,
toiset tuollaisia kuin sinä, ikävä kyllä=(
Itse olen nuori yh, mukavan näköinen,
ja kyllä, silloin tällöin haen seuraa vain
yhdeksi illaksi, seksin tarvetta on kaikilla,
miten sen haluaa, on oma asia ;)
Mutta..
Oikein Ihanaa Joulua Teille Kaikille!=)- Hyvat Joulut sulle ja lapsellesi/lapsillesi!
- Olen aina tykannut yh naisista. Ovat paljon kekeneita, jalat maassa olevia, aitoja ihmisia. Jos haluavat naida, he naivat - ja naivat yleensa erittain hyvin!
- Jos he ovat ns. helppoja se tapahtuu heidan ehdoilla. Eli ei mitaan hapeamista siina.
- Taytyy tulla kesalla taas Tampereelle ilottelemaan! Tampereella kun on hyvan itsetunnon omaavia yh naisia.. - Telepatiaa
mies kirjoitti:
Luuletko että olen ravintolassa ensimmäisenä mainostamassa olevani helpon lihan hakureissulla? Muissa kaupungeissa olen laitttanut YH-äitejä paljonkin, vaikka en iskiessä ole tiennyt heidän olevan YH:ta, mutta kyllä niiltä helpoiten näyttäisi saavan.
Siis telepatiaa ei ole. Naisten ei pitäisi kuvitella liikoja miesten valintakyvyistään.
- Anonyymi
Toivottavasti et itsekään. Ilmankos miehes nosti kytkintä
- kestää
oon ite 21v erittäin näyttävän näköinen nuorimies..Saisin baarista aivan varmasti seuraa,mutta seksi ei vain kiinnosta! jotenkin se yököttää ja joku siinä tökkii,kun kiinnostus on
nolla! mieluummin tykkään seurustella&bailata&urheilla likan kanssa,kuin vaan ajatella sitä yhden yön käyttöpelinä..kukaan
ihminen,etenkin nainen ei ansaitse sellaista kohtelua!!- Hämmästynyt
Oot kyllä todellinen poikkeus tapaus, jos toi kirjoittamasi on totta. Mä oon koettanut saada kavereita/ystäviä Tampereelta sekä miehistä että naisista. Miehet vinkuu seksiä vaan ja naiset pelkureita.
Oot kyllä hieno nuori mies. - ...
Hämmästynyt kirjoitti:
Oot kyllä todellinen poikkeus tapaus, jos toi kirjoittamasi on totta. Mä oon koettanut saada kavereita/ystäviä Tampereelta sekä miehistä että naisista. Miehet vinkuu seksiä vaan ja naiset pelkureita.
Oot kyllä hieno nuori mies.Emmä tiedä onko sekään hyväksi kas kun se nainenkin alkaa jossain vaiheessa haluamaan ja aseksuaalinen ei koskaan muutu. Se suhde loppuu siihen. Tällä tavoin seksuaalisesti poikkeavia on pieni määrä väestöstä.
- Flikkaaa82
Olet kyllä vasteinmielinen mies. Kukaan nainen ei halua tuollaista toista naista rinnalleen. Kyllä he saavat tuollaisia naisystäviä ihan muutenkin, ja eivät todellakaan halua elää heidän kanssa. Oksettaa
- TosiWanhaa
Flikkaaa82 kirjoitti:
Olet kyllä vasteinmielinen mies. Kukaan nainen ei halua tuollaista toista naista rinnalleen. Kyllä he saavat tuollaisia naisystäviä ihan muutenkin, ja eivät todellakaan halua elää heidän kanssa. Oksettaa
Tunnekuohuissasi tulit sitten vastanneeksi yli 12 vuotta vanhaan ketjuun!
- 33vnäyttävänuorimies
TosiWanhaa kirjoitti:
Tunnekuohuissasi tulit sitten vastanneeksi yli 12 vuotta vanhaan ketjuun!
Joo mut nyt mä oon jo oppinut, että se joku joka tökkii oonkin mä. miehen siis kuulukin tökkiä.
- Yöritari
Itse oon sun vastakohta. Ei kiinnosta pätkän vertaa mikään suhde. Suhde naisen kanssa on yleensä ihan hirveä, jos et sitten ole onnekas ja löydä kelvollista naista. Tämä taas on todennäköisyydeltään kuin voittaisi lottovoiton. Yleensä kun seurustelee, niin alussa on kivaa. Sitten kun aletaan vakavampaan suhteeseen, niin nainen alkaa nalkuttamaan ja haluaa muuttaa sua. Itse taas haluaisin että akka pysyy samana, mutta ei... ei pysy. Ei tietysti kukaan pysy silmittömästi rakastuneena pitkään, mutta kun edes persoonallisuus pysyisi samana, ja se että kohtelisi sua ihmisenä. Mutta eipä, niin ei.
Itse kun lähden baariin niin mielessä on ainoastaan pimpertska. Sitä oikeastaan on tarjolla melkein mistä tahansa Tampereella. Kunhan et lähde hakemaan sellaiselta naiselta, jolla on yksi kaveri mukana. Se on se pahin blokkaaja. Mulla on koko illan ollut kieli naisen kurkussa, mutta sitten se sen kaveri ei tykkää musta, ja ei varmasti tykkää, koska on vihreänä kateudesta. Sitten tietty homma kaatuu siihen. Jos kavereita on useampi, niin sitten kyllä kannattaa käydä kiinni, ja jos sulla on vielä kaveri, joka kaappaa samasta porukasta jonku naitavaksi, niin vielä parempi. Ei se rakettitiedettä ole. Nuo ylemmät suositukset on sellaisia paikkoja, joissa on naisia, joita kukaan ei halua. Oksettaa ajatuskin. Onhan ne helppoja, ja jos on ite äärimmäisen epätoivoinen, niin voin kuvitella tilanteen, että moinenkin nainen on parempi kun oma oikea käsi - ainakin kun on tarpeeksi humalassa. - Anonyymi
Flikkaaa82 kirjoitti:
Kaikki miehet ovat vastenmielisiä. Kunnon lesbo tietäää miten naisia kohdella
- Öögh.köh
Unohda Tampereen ämmät
- viisasaikuinenneuvoo1700
Laita avoin esittely itsestäsi treffisivustolle. Entäpä kelpaisiko sinulle seksinukke?
- shlöpöljg
Soldiers of Odin vie parhaat naiset.
- yli10vuottaSitten
YH-äipät ettii itelleen elättäjää, mutta kyl niiltä välillä kertapanojakin saa. Ite olin kerran YH-äipän kanssa lyhyessä suhteessa ja täytyy todeta, että eipä ollut mikään hyvä homma. Muija oli neljäkutonen punapää (lahtelainen) ja se oli just ku Ikean huonekalu: veit sen kotiin, niin pian sait todeta, että muutama ruuvi puuttuu ja jalat on heti levällään.
- AriWigelius
Ehdottomasti Härmälässä, Pub Vieteristä lohkeaa aina, kokeilkaa vaikka ;)
- JukkaErkki
Keravalta lohkee aina .
- tästä-puhuttu
Tampereella on vain epätoivoisia miehiä, on se tälläkin palstalla moneen kertaan kerrottu. Naisilla on kaikilla kaverit ja ovat onnellisia.
- Anonyymi
Haluatko antaa pillua
- AriWigelius
Härmälästä :)
- Anonyymi
Vetelin kans sitä eilen hanuriin. Siellä kitkaa oli vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetelin kans sitä eilen hanuriin. Siellä kitkaa oli vielä.
Nami nami kyllä taas herkkua saatu. Tuliko paapassa vastaan vai mistä löysit tämän herkku palan💃🏾
- Anonyymi
London Pub
- Anonyymi
Onko Lielahden alueella munankipeitä naisia? Joku joskus väitti että Lietsunkulmasta saa aina mut olen testannut eikä pidä paikkaansa. Tai kyl kerran sain suihinoton mut se onkin ainut kerta noin 7 vuoden otannalla.
- Anonyymi
Jaahas, tänään on taas se viikonpäivä kun teen vähän penkkiä ja habaa, laitan kireän paidan ja lähden johonkin teinihelvettiin kärvistelemään kunnes lohkeaa!
- Anonyymi
Siellä missä epätoivoisimmat miehet.
- Anonyymi
Kikkara peruukki päähän, kestorusketusta naamaan ja demareiden puoluekokoukseen.
- Anonyymi
ei tarvitse muuta kuin toimiva vehje, sillä saa jo jonon aikaiseksi
- Anonyymi
No joo,itse eronnut 15v takaperin,kyllähän niitä maksullisia helpompi käyttää kun vakisuhdetta ei enää halua,siis tämä mun mielipide.
- Anonyymi
Hyvin usein kokonaisuuden huomioonottaen, tulevat rahallisesti ja henkisesti edullisemmaksi, toki mielipiteitä on muitakin......
- Anonyymi
Ei mistään. Aina on ytmi paikalla ja korjaa potin.
- Anonyymi
Tavis saa vain rahalla. Naiset ovat mieluummin ilman
- Anonyymi
Joko Ukraina näkyy markkinoilla?
Ukraina... Toi oli hyvä😂
Paappa on joskus hyvä aloittaa...jos kelpaa varttuneempi liha
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844333Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan313222- 1712601
- 142026
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281492Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131160- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13872