Missä epätoivoisimmat naiset

mies

Mistä baarista tavallisen näköinen mies, ei todellakaan mikään hurmurin oloinen, saa helpoiten ns. yhdenillan seuraa, vaikka jotain yh. äitiä tms. Noin kolmikymppisistä puhutaan.

49

20983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaltaisiasi

      Vaikka jotain yh-äitiä, vrt. jotain tanskalaista kinkkua. Yäk, yäk...

      • mies

        jos ajattelee seksiseuraksi? Enkä halunnut tuolla ekalla viestilläkään mitenkään luokata yh:oita, tuli kirjoitettua vähän ajattelemattomasti, mutta olen huomannut että yh:t yleensä hakevat enemmän ns. seksiseuraa, varmaankin sen takia kun heille voi olla vakavempaan suhteeseen alkaminen vaikeampaa lapsen takia.


    • TiinaEinari Jylhä&amatson

      Hevosenkenkä on varma mesta. Myös ale-pubista irtoaa helpolla.
      Keskustan ulkopuolelta suosittelisin Pug Goljattia k.järvellä, Cafe Jousi härmälässä, Bar 911 ja pub atlantis hervannassa. Myös nekalan katiska on tässä mielessä katsastamisen arvoinen mesta.
      Erityisesti on varottava tesoman-haukiluoman mestoja. Siellä saa helposti nokkansa kipeeksi ja joskus voi herran hanurikin olla aamusella epävireessä. Eipä mielestäni tuo jälkimmäinen olisi nimimerkille yhtään pahitteeksi.

      • Anonyymi

        Vieteri vai Härmälässä


    • itse

      olla epätoivoinen. Suosittelen maksullisia naisia, ne ei käsittääkseni valkkaa asiakkaita.

      • mies

        enhän muuten tälläisiä kyselisi, olen niin pihi etten viitsi mennä maksullisiin.


      • .......

        "Suosittelen maksullisia naisia, ne ei käsittääkseni valkkaa asiakkaita."

        Kyllä valkkaavat.


      • Anonyymi
        mies kirjoitti:

        enhän muuten tälläisiä kyselisi, olen niin pihi etten viitsi mennä maksullisiin.

        Oon halukas 50 keskustelu


    • xxx

      Hei mies!

      Miksi pitää olla yhden yön juttu?
      Miksi et voisi etsiä pitempiaikaista seurustelua?
      Jos on jo YH, niin jossain on vikaaaa?

      • mies

        kestä minua kuitenkaan viikkoa kauempaa, tai en ola ainakaan sellaista tavannut. Sinänsä ei olisi mitään pidempiaikaistakaan suhdetta vastaan.


    • yh-äiti

      suksi kuuseen. Olen yh enkä ikinä niin epätoivoinen, että sinun kaltaiseesi koskisin pitkällä tikullakaan.Toivottavasti et löydä seuraa mistään mieluiten ikinä.

      • mies

        Luuletko että olen ravintolassa ensimmäisenä mainostamassa olevani helpon lihan hakureissulla? Muissa kaupungeissa olen laitttanut YH-äitejä paljonkin, vaikka en iskiessä ole tiennyt heidän olevan YH:ta, mutta kyllä niiltä helpoiten näyttäisi saavan.


      • pieni kommentti=)

        No nyt kyllä, riita poikki! =/
        Ihan asiallista kysyttiin,
        turha sanoa mitään mistä ei tiedä,
        kaikki me ollaan omia persooniamme,
        toiset tuollaisia kuin sinä, ikävä kyllä=(
        Itse olen nuori yh, mukavan näköinen,
        ja kyllä, silloin tällöin haen seuraa vain
        yhdeksi illaksi, seksin tarvetta on kaikilla,
        miten sen haluaa, on oma asia ;)
        Mutta..
        Oikein Ihanaa Joulua Teille Kaikille!=)


      • Tommi
        pieni kommentti=) kirjoitti:

        No nyt kyllä, riita poikki! =/
        Ihan asiallista kysyttiin,
        turha sanoa mitään mistä ei tiedä,
        kaikki me ollaan omia persooniamme,
        toiset tuollaisia kuin sinä, ikävä kyllä=(
        Itse olen nuori yh, mukavan näköinen,
        ja kyllä, silloin tällöin haen seuraa vain
        yhdeksi illaksi, seksin tarvetta on kaikilla,
        miten sen haluaa, on oma asia ;)
        Mutta..
        Oikein Ihanaa Joulua Teille Kaikille!=)

        - Hyvat Joulut sulle ja lapsellesi/lapsillesi!
        - Olen aina tykannut yh naisista. Ovat paljon kekeneita, jalat maassa olevia, aitoja ihmisia. Jos haluavat naida, he naivat - ja naivat yleensa erittain hyvin!
        - Jos he ovat ns. helppoja se tapahtuu heidan ehdoilla. Eli ei mitaan hapeamista siina.
        - Taytyy tulla kesalla taas Tampereelle ilottelemaan! Tampereella kun on hyvan itsetunnon omaavia yh naisia..


      • Telepatiaa
        mies kirjoitti:

        Luuletko että olen ravintolassa ensimmäisenä mainostamassa olevani helpon lihan hakureissulla? Muissa kaupungeissa olen laitttanut YH-äitejä paljonkin, vaikka en iskiessä ole tiennyt heidän olevan YH:ta, mutta kyllä niiltä helpoiten näyttäisi saavan.

        Siis telepatiaa ei ole. Naisten ei pitäisi kuvitella liikoja miesten valintakyvyistään.


      • Anonyymi

        Toivottavasti et itsekään. Ilmankos miehes nosti kytkintä


      • Hyvä


    • kestää

      oon ite 21v erittäin näyttävän näköinen nuorimies..Saisin baarista aivan varmasti seuraa,mutta seksi ei vain kiinnosta! jotenkin se yököttää ja joku siinä tökkii,kun kiinnostus on
      nolla! mieluummin tykkään seurustella&bailata&urheilla likan kanssa,kuin vaan ajatella sitä yhden yön käyttöpelinä..kukaan
      ihminen,etenkin nainen ei ansaitse sellaista kohtelua!!

      • Hämmästynyt

        Oot kyllä todellinen poikkeus tapaus, jos toi kirjoittamasi on totta. Mä oon koettanut saada kavereita/ystäviä Tampereelta sekä miehistä että naisista. Miehet vinkuu seksiä vaan ja naiset pelkureita.
        Oot kyllä hieno nuori mies.


      • ...
        Hämmästynyt kirjoitti:

        Oot kyllä todellinen poikkeus tapaus, jos toi kirjoittamasi on totta. Mä oon koettanut saada kavereita/ystäviä Tampereelta sekä miehistä että naisista. Miehet vinkuu seksiä vaan ja naiset pelkureita.
        Oot kyllä hieno nuori mies.

        Emmä tiedä onko sekään hyväksi kas kun se nainenkin alkaa jossain vaiheessa haluamaan ja aseksuaalinen ei koskaan muutu. Se suhde loppuu siihen. Tällä tavoin seksuaalisesti poikkeavia on pieni määrä väestöstä.


      • Flikkaaa82

        Olet kyllä vasteinmielinen mies. Kukaan nainen ei halua tuollaista toista naista rinnalleen. Kyllä he saavat tuollaisia naisystäviä ihan muutenkin, ja eivät todellakaan halua elää heidän kanssa. Oksettaa


      • TosiWanhaa
        Flikkaaa82 kirjoitti:

        Olet kyllä vasteinmielinen mies. Kukaan nainen ei halua tuollaista toista naista rinnalleen. Kyllä he saavat tuollaisia naisystäviä ihan muutenkin, ja eivät todellakaan halua elää heidän kanssa. Oksettaa

        Tunnekuohuissasi tulit sitten vastanneeksi yli 12 vuotta vanhaan ketjuun!


      • 33vnäyttävänuorimies
        TosiWanhaa kirjoitti:

        Tunnekuohuissasi tulit sitten vastanneeksi yli 12 vuotta vanhaan ketjuun!

        Joo mut nyt mä oon jo oppinut, että se joku joka tökkii oonkin mä. miehen siis kuulukin tökkiä.


      • Yöritari

        Itse oon sun vastakohta. Ei kiinnosta pätkän vertaa mikään suhde. Suhde naisen kanssa on yleensä ihan hirveä, jos et sitten ole onnekas ja löydä kelvollista naista. Tämä taas on todennäköisyydeltään kuin voittaisi lottovoiton. Yleensä kun seurustelee, niin alussa on kivaa. Sitten kun aletaan vakavampaan suhteeseen, niin nainen alkaa nalkuttamaan ja haluaa muuttaa sua. Itse taas haluaisin että akka pysyy samana, mutta ei... ei pysy. Ei tietysti kukaan pysy silmittömästi rakastuneena pitkään, mutta kun edes persoonallisuus pysyisi samana, ja se että kohtelisi sua ihmisenä. Mutta eipä, niin ei.

        Itse kun lähden baariin niin mielessä on ainoastaan pimpertska. Sitä oikeastaan on tarjolla melkein mistä tahansa Tampereella. Kunhan et lähde hakemaan sellaiselta naiselta, jolla on yksi kaveri mukana. Se on se pahin blokkaaja. Mulla on koko illan ollut kieli naisen kurkussa, mutta sitten se sen kaveri ei tykkää musta, ja ei varmasti tykkää, koska on vihreänä kateudesta. Sitten tietty homma kaatuu siihen. Jos kavereita on useampi, niin sitten kyllä kannattaa käydä kiinni, ja jos sulla on vielä kaveri, joka kaappaa samasta porukasta jonku naitavaksi, niin vielä parempi. Ei se rakettitiedettä ole. Nuo ylemmät suositukset on sellaisia paikkoja, joissa on naisia, joita kukaan ei halua. Oksettaa ajatuskin. Onhan ne helppoja, ja jos on ite äärimmäisen epätoivoinen, niin voin kuvitella tilanteen, että moinenkin nainen on parempi kun oma oikea käsi - ainakin kun on tarpeeksi humalassa.


      • Anonyymi
        Flikkaaa82 kirjoitti:

        Olet kyllä vasteinmielinen mies. Kukaan nainen ei halua tuollaista toista naista rinnalleen. Kyllä he saavat tuollaisia naisystäviä ihan muutenkin, ja eivät todellakaan halua elää heidän kanssa. Oksettaa

        Kaikki miehet ovat vastenmielisiä. Kunnon lesbo tietäää miten naisia kohdella


    • Öögh.köh

      Unohda Tampereen ämmät

    • viisasaikuinenneuvoo1700

      Laita avoin esittely itsestäsi treffisivustolle. Entäpä kelpaisiko sinulle seksinukke?

    • shlöpöljg

      Soldiers of Odin vie parhaat naiset.

    • yli10vuottaSitten

      YH-äipät ettii itelleen elättäjää, mutta kyl niiltä välillä kertapanojakin saa. Ite olin kerran YH-äipän kanssa lyhyessä suhteessa ja täytyy todeta, että eipä ollut mikään hyvä homma. Muija oli neljäkutonen punapää (lahtelainen) ja se oli just ku Ikean huonekalu: veit sen kotiin, niin pian sait todeta, että muutama ruuvi puuttuu ja jalat on heti levällään.

    • AriWigelius

      Ehdottomasti Härmälässä, Pub Vieteristä lohkeaa aina, kokeilkaa vaikka ;)

    • JukkaErkki

      Keravalta lohkee aina .

    • tästä-puhuttu

      Tampereella on vain epätoivoisia miehiä, on se tälläkin palstalla moneen kertaan kerrottu. Naisilla on kaikilla kaverit ja ovat onnellisia.

      • Anonyymi

        Haluatko antaa pillua


    • AriWigelius

      Härmälästä :)

      • Anonyymi

        Vetelin kans sitä eilen hanuriin. Siellä kitkaa oli vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetelin kans sitä eilen hanuriin. Siellä kitkaa oli vielä.

        Nami nami kyllä taas herkkua saatu. Tuliko paapassa vastaan vai mistä löysit tämän herkku palan💃🏾


    • Anonyymi

      London Pub

    • Anonyymi

      Onko Lielahden alueella munankipeitä naisia? Joku joskus väitti että Lietsunkulmasta saa aina mut olen testannut eikä pidä paikkaansa. Tai kyl kerran sain suihinoton mut se onkin ainut kerta noin 7 vuoden otannalla.

    • Anonyymi

      Jaahas, tänään on taas se viikonpäivä kun teen vähän penkkiä ja habaa, laitan kireän paidan ja lähden johonkin teinihelvettiin kärvistelemään kunnes lohkeaa!

    • Anonyymi

      Siellä missä epätoivoisimmat miehet.

    • Anonyymi

      Kikkara peruukki päähän, kestorusketusta naamaan ja demareiden puoluekokoukseen.

      • Anonyymi

        ei tarvitse muuta kuin toimiva vehje, sillä saa jo jonon aikaiseksi


    • Anonyymi

      No joo,itse eronnut 15v takaperin,kyllähän niitä maksullisia helpompi käyttää kun vakisuhdetta ei enää halua,siis tämä mun mielipide.

      • Anonyymi

        Hyvin usein kokonaisuuden huomioonottaen, tulevat rahallisesti ja henkisesti edullisemmaksi, toki mielipiteitä on muitakin......


    • Anonyymi

      Ei mistään. Aina on ytmi paikalla ja korjaa potin.

    • Anonyymi

      Tavis saa vain rahalla. Naiset ovat mieluummin ilman

      • Anonyymi

        Joko Ukraina näkyy markkinoilla?


    • Ukraina... Toi oli hyvä😂

    • Paappa on joskus hyvä aloittaa...jos kelpaa varttuneempi liha

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1646
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1128
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1126
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1021
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      814
    Aihe