Hei,
täällä ois lähes 30kymppinen mies Olen luonteeltani aika hiljainen ja ujo, joten on jäänyt naiset iskemättä. Olen vielä neitsyt ja nyt haluaisin löytää itselleni opettajatteren, joka veisi poikuuteni ja opettaisi minua petipuuhissa.
Olen iloinen ja rauhallinen tapaus, joka kuuntelee varmasti kiltin oppilaan tavoin neuvot.
Toivoisin, että aluksi otettaisiin ihan rauhallisesti ja ottaisit ohjat käsiin. Seuraavilla kerroilla edettäisiin pidemmälle ja alkaisin itse ottamaan tapahtuman haltuun, jos tapaus ei jää yhteen kertaan. En myöskään halua olla pelkkänä ottava osapuolena, vaan haluan tarjota sinullekkin nautinnon.
Mikäli olet vapaa ja haluat ryhtyä opettajattareksi, niin laitas sähköpostia tulemaan. Ei haittaa vaikka et ole niinkään kokenut, voimme sitte yhdessä harjoitella.
En ole ulkonäön suhteen nirso ja reilusti vanhempikin seura kelpaa
Löytyisikö täältä oikesti ketään kiinnostunutta auttamaan hieman ujoa kundia poikuudestaan eroon pääsemisessä? vaikka sitten kukkia vastaan
neitsytpoikaa etsii seuraa
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788