Miljoonalla olisi kyllä käyttöä.

sossun.kynnys.korkea

Teettäisin implantti purukaluston. Nyt kaluan ruokaani osaproteeseilla. Ei niillä omenaa rouskaista.
Hammaslääkärit muistuttavat kurjista hampaistani. Parhaillaan tulehdusarvot korkealla. Tutkituttaisin. syyn tähän.

Ostaisin kunnon talon nyt kun on ostajan markkinat. Sisäkön palkkaisin. Nyt ei siivouspalveluihinkaan ole varaa.

5

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marginaali.tillittäjä

Narsististen ja sisäisesti typötyhjien ihmisten huviajattelua tuo; jos olisin rikas.
      Kyllä sitä pärjää vähälläkin. Elämästä loppuu haasteet, jos ilmaista rahaa paljon annetaan.
      Missasin joku viikko sitten tuon porukka miljoona Eurojackpottiosuuden kun peruin nettipelaamislähetykseni.
      Nyt olisin taatusti pihalla kaikesta. Ja pysyvästi.

• pitkääikää

Huono idea laitattaa implantit, en suosittele ovat kivuliaat vänkyrät, laitat vain uuni omenaa niin sulaa suussa

• dollaristit

Mää ostasin uuren audin, eiks oo komee vehe!?

• d.alsheimeri
        dollaristit kirjoitti:

Mää ostasin uuren audin, eiks oo komee vehe!?

Minulle kelpaisi kulkupeliksi ihan tavallinen, hiukan varustellumpi Corolla. Nykyinen jo teini-ikäinen.
        Mut se mikä mättää, mikä harmittaa ja rassaa, ettei ole rahaa palkata edes siivousalan ihmistä pitämään kodistani siistimpää.
        Aikaisemmin meni paremmin. Tehokas siivousalan ammattilainen siisti taloani sisältä tyydyttävään kuntoon.
        En juo enkä tupakoi. Viihdyn tasollani olevien naisten seurasta. Kaikesta voi sopia. Voitais harrastaa vierihoitoa. Seksiin minusta ei enää ole.

Olen ajatellut, että kotiini, idylliseen ok, piparkakkutaloon ottaisin pariskunnan jostakin syvältä maaseudulta tekemään sekä ulko, että sisätöitäni. He saisivat testamentin valtuuttamina tämän kiinteistön.

Näiden hinta on romahtanut. Nyt ammattimiesten rakentamana tästä voisi saada lähelle korjauseurot pois. Siinä 60 tonnia.
        Mut ei. Tässä olen asunut 40 vuotta. Olisi vaikeaa sopeutua minnekään muualle. Saan taas veronpalautusta.
        Sitten on varaa ottaa siivousapua tammikuun loppuun asti. Saan selitellä käyttäymistäni etenevällä muistisairaudellani.

• mut.ei.luovuteta

Sitkeitä puurtajia me suomalaiset olemme. Työssäolijat ovat usein rasittuneita ja vittuntuneita kaikkeen.
      Niillä on kutenkin rahaa ruokaan ja välttämättömimpään.

Mut kun työttömilläkin on lapsia, joille pitäisi pystyä kustantamaan hyvii vaatteita aina päiväkodeista lähtien. Pitäisi kustantaa heille hyviä harrastuksia yms. Ne ovat arjen sankareita.

(itse olen syrjäytynyt alkoholisti, olen yrittänyt sinnitellä ilman viinaa, mutta käyn liian aggressiiviseksi. olutta olen juonut joka päivä elokuun viimeiseltä viikolta asti)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      90
      7424
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      222
      7275
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      135
      5000
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      119
      4659
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      39
      4530
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      82
      4236
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      108
      4027
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      158
      1674
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1449
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      231
      1296
    Aihe