Virroilla tuntuu nuo mopo ja kevaripojat ajelevan aivan järki jäässä sekä omasta ja kanssaliikkujien turvallisuudesta välittämättä. Erityisesti Suzuki pv mallisten mopojen viritys tuntuu olevan muodissa, kun kylillä ajelee useampikin pevetti ja huippuja tuntuvat mopedit ottavan sinne satasen pintaan. Myös täysin järjetöntä keulimista kylällä. Miksi poliisit eivät hoida töitään ja vie kilpiä pois. ottaisivat kortit kaikilta hurjastelijoilta vähintää vuodeks veks ja autokorttia ei heille ollenkaan...
Virtain mopohurjastelijat
Kotaripoika6969
6
140
Vastaukset
- Mökäpökä24
Kylillä pyörii myös jotain hulluja mönkkäri kuskeja meinasivat ajaa minun päälle k-marketin pihassa
- Leilamummomäkitieltä
Tarkoitatteko valkoista kömpijää
- euri
raiskintietä vetelee pieni mopo monasti ilman valoja hei järki....
- ifi
Virtailla on kaahattu mopoilla maailmansivu ja sillä sipuli,
kirjoittelee nettiluteet mitä tahansa.... - ifi
Mitä sillä autokortilla,kun mop0llakin piäseee...
- mopedipoeka
hei ihmset mopoilla/mönkijöillä kaahataan so se on elämää ja sitä tehdään jatkossakin se kuuluu nuorien elämään ihan turha kenenkää muinaisjääntee tulla huutelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398