Totuus pattayasta, maailman vaarallisin paikka.

Zaphodbbx

totuus pattayasta, maailman vaarallisin paikka, lähes kaikilla keskustelupalstoilla annetaan väärä kuva pattayasta, yleensä turistien kirjoittamia, me jotka asumme Thaimaassa, yleensä näemme asian toisin, lähes päivittäin pattayalta muuttaa pitkä aikaisasukkuja muualle Thaimaahan, varallisuuden takia.


http://www.inpattaya.org/is-pattaya-safe/

45

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lerpanjautut

      Lerppa päässyt jälleen mieliaiheeseensa, morkkaamaan Pattayaa. Totuushan on, että Huasta lähtisi suuri osa vakiasujista pois, mutta eivät saa ghetoista kämppiään myytyä edes puoli-ilmaiseksi. Pattayalla sentään asusntojen hinnat vääjäämättä nousevat jatkuvasti.
      Mutta lerpallahan ei olekaan enää muuta tehtävää, kuin aamusta iltaan kirjoitella tänne, koska kirjoituskäsi ei ole vielä lerpahtanut lopullisesti.

      • taas Pattayaboys PPP kunnia jäsen liikkeellä, ei saisi kertoa mitää totuuksia pattayasta, heti on Hua Hin hampaissa, ja on mulla muutakin tekemistä, olin täältä pois monta päivää, kun oli hieman hommia, töitähän en voi tehdä kun olen eläkeviisumilla, ja tuo puutarhakin hoidetaan automaattisesti ammattilaisilla, itse ei tarvitse, en minä ainakaan myisi taloani mihinkään, enkä ole kuullut että ei monikaan niitä myy, vuokraavat toki joskus kun ovat Suomessa, itse en viitsi vuokrata kun täällä on Macceja ja kotiteatteri joka on kallis, mitä muuten tarkoitat noilla ghetoilla, en ole niitä täällä nähnyt laisinkaan, joskin noissa halvimmissa on hieman pienehköt tontit, maa on täällä kallista, todella... Jospa rautatien toisella puolella. Kuinkas muuten sinne Joensuuhun, oli rohkea veto etsiä seuraa täällä, mutta kokeile sitä paikallislehteä se on halvempaa kun nuo tulosi ei suuren suuret ole.


      • takaisinsänkyynsiitä
        Zaphodbbx kirjoitti:

        taas Pattayaboys PPP kunnia jäsen liikkeellä, ei saisi kertoa mitää totuuksia pattayasta, heti on Hua Hin hampaissa, ja on mulla muutakin tekemistä, olin täältä pois monta päivää, kun oli hieman hommia, töitähän en voi tehdä kun olen eläkeviisumilla, ja tuo puutarhakin hoidetaan automaattisesti ammattilaisilla, itse ei tarvitse, en minä ainakaan myisi taloani mihinkään, enkä ole kuullut että ei monikaan niitä myy, vuokraavat toki joskus kun ovat Suomessa, itse en viitsi vuokrata kun täällä on Macceja ja kotiteatteri joka on kallis, mitä muuten tarkoitat noilla ghetoilla, en ole niitä täällä nähnyt laisinkaan, joskin noissa halvimmissa on hieman pienehköt tontit, maa on täällä kallista, todella... Jospa rautatien toisella puolella. Kuinkas muuten sinne Joensuuhun, oli rohkea veto etsiä seuraa täällä, mutta kokeile sitä paikallislehteä se on halvempaa kun nuo tulosi ei suuren suuret ole.

        Zapho on Onkomies. Käyttävät samoja sanoja, ilmestyvät samaan aikaan, kummallakin on suuri Pattaya-antipatia. Välillä zapho kauhistelee mukamas omia kirjoituksiaan jotka on kirjoittanut lääkityksen eri vaiheissa. Maanis-depressiivinen sontaturpa joka ei ole Thaimaata nähnyt kuin likaisissa päiväunissaan.
        Lepositeissä kuuluisi olla tuollaiset ukkelit.


      • Elä poju tyrkytä tapojasi, en tunne ketään onko miestä, en sika-amaliaa enkä näitä muitakaan harhojasi, lisäksi on vielä tämä lahko johon, kaikki sinun harhasi kuuluvat, harhailla on sellainen ominaisuus joka ei aivan joka hetki vaivaa, kunhan muistat lääkkeesi, jos et niitä syö, harhasi vaan pahenevat kunnes olet sekaisin kuin seinäkello ja, sitten on vielä psykoosi jolloin et enää ymmärrä siitä seinäkellostakaan mitään, ja olet totaali pihalla, eli muista ne lääkkeet.

        Muuten minä todellakin asun Thaimaassa, hin lek fai nimisessä kaupungissa Hua Hinistä 10 kilsaa sisämaahan päin,


      • MiesSanojensaTakana

        Lerppa lähdit siis paskat housuissa pakoon. Eikös sinun pitänyt olla tavattavissa sunnuntaina klo18.00. Itse vielä ehdotit. Paskanjauhaja olet. Mutta sen verran selvisi ettei yksikään suomalainen mitään jahtia Hua Hinissä omista. Sen verran eräs Hua Hinissä 12 vuotta asunut tiesi kertoa.
        Nyt olemme Bangkokissa ja huomenna lennämme Singaporeen katsomaan Formuloita. Mutta onhan tässä vielä lähes 3 kuukautta aikaa tavata sinut paskanjauhaja. Siitä paskasta muuten, alle kolme minuuttia ja hevosenpaskaa löytyi Huan paskarannalta lauantaina vaikka emme edes etsineet.


      • On sinuakin pikkupojalla jutut, maistamaan vaan onko se paskaa, kyllä paska paskan löytää, vanha sananlasku, hauska eikö vain, luulisi sinulla olevan jotain muuta kun jauhaa paskaa "Bangkokissa", ettei vaan lääkitys petä. Vai mies vielä sekopää eikä muuta.


      • pakkooireko

        Tämän nimimerkin(Zaphodbbx) takaa löytyy tragikoominen pariskunta: aviomies, joka on sotanorsunsa tossun alla ja rahattomana syrjäkylän reppanamiehenä haaveilee matkasta thaimaahan, tietäen haaveensa mahdottomuuden. Tämä koskaan toteutumaton haave on saanut äijärukan mielen järkkymään, toisinaan hän jopa kuvittelee asuvansa thaimaassa ja esittää thaimaan asiantuntijaa. Erinomaisen lomakohteen ja sinne matkustavien mustamaalaaminen jollain sairaalla tavalla tuottaa tyydytystä tälle syrjäkylän lihapullalle.

        Aviovaimo: Ryhävalaaksi paisunut pahansisuinen suomiakka, joka tietää miehensä haaveilevan siroista, kauniista ja ystävällisistä thaimaalaiskaunottarista, ja on onkinut tietoonsa myös ukkorukkansa salasanat, kirjoitellen äijän sammuttua hänen nimimerkillään kaunaisia kirjoituksia thai-naisista tälle palstalle. Ryöpytyksestä osansa saavat myös lomansa thaimaassa viettävät.

        Molemmat kuitenkin sisimmässään tietävät, että sinne kotimökille, jossa nollana yhteinen taival aloitettiin, myös miinuksella yhdessä kuollaan. Tragikoomiseksi tämän hyödyttömän trollaamisen, josta paistaa katkeruus ja omaan elämään pettyneisyys, tekee se, että jos nämä surkimukset tajuaisivat käyttää edes murto-osan siitä tarmosta, jolla he vahtaavat ja kommentoivat tätä palstaa, oman hyvinvointinsa parantamiseen, heistäkin voisi tulla onnellisia. Toki äärimmäisen köyhiä, mutta onnellisia.


      • kaikonmänny
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Elä poju tyrkytä tapojasi, en tunne ketään onko miestä, en sika-amaliaa enkä näitä muitakaan harhojasi, lisäksi on vielä tämä lahko johon, kaikki sinun harhasi kuuluvat, harhailla on sellainen ominaisuus joka ei aivan joka hetki vaivaa, kunhan muistat lääkkeesi, jos et niitä syö, harhasi vaan pahenevat kunnes olet sekaisin kuin seinäkello ja, sitten on vielä psykoosi jolloin et enää ymmärrä siitä seinäkellostakaan mitään, ja olet totaali pihalla, eli muista ne lääkkeet.

        Muuten minä todellakin asun Thaimaassa, hin lek fai nimisessä kaupungissa Hua Hinistä 10 kilsaa sisämaahan päin,

        Jos asuisit siellä varmasti et olisi jauhamassa sontaa tällä palstalla eikö niin? mikä
        sinut teki aikoinaan tuollaisen uodosti käyttäytyvän persoonan. Oletko kenties menettänyt jotain mikä oli sinulle tärkeää? Ei miehet kirjoittele ja keksi sepustuksiaan ellei oma elämä jollain tavalla umpikujassa.


      • 65645654
        Zaphodbbx kirjoitti:

        On sinuakin pikkupojalla jutut, maistamaan vaan onko se paskaa, kyllä paska paskan löytää, vanha sananlasku, hauska eikö vain, luulisi sinulla olevan jotain muuta kun jauhaa paskaa "Bangkokissa", ettei vaan lääkitys petä. Vai mies vielä sekopää eikä muuta.

        Kirjoitteleekohan tänne myös Nimimerkillä Aviomies?
        Millaisen avauksen ajattelit huomenna tehdä?


      • Anonyymi
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Elä poju tyrkytä tapojasi, en tunne ketään onko miestä, en sika-amaliaa enkä näitä muitakaan harhojasi, lisäksi on vielä tämä lahko johon, kaikki sinun harhasi kuuluvat, harhailla on sellainen ominaisuus joka ei aivan joka hetki vaivaa, kunhan muistat lääkkeesi, jos et niitä syö, harhasi vaan pahenevat kunnes olet sekaisin kuin seinäkello ja, sitten on vielä psykoosi jolloin et enää ymmärrä siitä seinäkellostakaan mitään, ja olet totaali pihalla, eli muista ne lääkkeet.

        Muuten minä todellakin asun Thaimaassa, hin lek fai nimisessä kaupungissa Hua Hinistä 10 kilsaa sisämaahan päin,

        ........aijaa kuva kuksasta hui hain sanomien piellä.


      • Anonyymi
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Elä poju tyrkytä tapojasi, en tunne ketään onko miestä, en sika-amaliaa enkä näitä muitakaan harhojasi, lisäksi on vielä tämä lahko johon, kaikki sinun harhasi kuuluvat, harhailla on sellainen ominaisuus joka ei aivan joka hetki vaivaa, kunhan muistat lääkkeesi, jos et niitä syö, harhasi vaan pahenevat kunnes olet sekaisin kuin seinäkello ja, sitten on vielä psykoosi jolloin et enää ymmärrä siitä seinäkellostakaan mitään, ja olet totaali pihalla, eli muista ne lääkkeet.

        Muuten minä todellakin asun Thaimaassa, hin lek fai nimisessä kaupungissa Hua Hinistä 10 kilsaa sisämaahan päin,

        Senssu on sekaisin kuin seinäkello.


      • Anonyymi
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Elä poju tyrkytä tapojasi, en tunne ketään onko miestä, en sika-amaliaa enkä näitä muitakaan harhojasi, lisäksi on vielä tämä lahko johon, kaikki sinun harhasi kuuluvat, harhailla on sellainen ominaisuus joka ei aivan joka hetki vaivaa, kunhan muistat lääkkeesi, jos et niitä syö, harhasi vaan pahenevat kunnes olet sekaisin kuin seinäkello ja, sitten on vielä psykoosi jolloin et enää ymmärrä siitä seinäkellostakaan mitään, ja olet totaali pihalla, eli muista ne lääkkeet.

        Muuten minä todellakin asun Thaimaassa, hin lek fai nimisessä kaupungissa Hua Hinistä 10 kilsaa sisämaahan päin,

        laita kuva kuksasta chiang maissa


      • Zaphodbbx kirjoitti:

        Elä poju tyrkytä tapojasi, en tunne ketään onko miestä, en sika-amaliaa enkä näitä muitakaan harhojasi, lisäksi on vielä tämä lahko johon, kaikki sinun harhasi kuuluvat, harhailla on sellainen ominaisuus joka ei aivan joka hetki vaivaa, kunhan muistat lääkkeesi, jos et niitä syö, harhasi vaan pahenevat kunnes olet sekaisin kuin seinäkello ja, sitten on vielä psykoosi jolloin et enää ymmärrä siitä seinäkellostakaan mitään, ja olet totaali pihalla, eli muista ne lääkkeet.

        Muuten minä todellakin asun Thaimaassa, hin lek fai nimisessä kaupungissa Hua Hinistä 10 kilsaa sisämaahan päin,

        Vai on herra pallin mielestä Hin Lek Fai kaupunki.?


    • helpottaako

      pikkupili ja ryhävalas avautuu, mahtava pari!!!!

    • jaha
      tama on testi

    • riisaaiii

      Aikaisasukut muuttaa muualle varallisuuden takia!!! Tarkoittaako tämä varallisuus rikkautta vai sen puutetta? Ja mikä on aikaisasukku?

    • hihittää

      Hihhih...Aloittaja on asunut niin kauan Thaimaassa että ei osaa enää kirjoittaa ymmärrettävää suomea...Lieneekö ikinä edes osannut,LOL

    • lukekaatilastoja

      Asukaslukuun nähden Suomi ja helsinki on maailman väkivaltaisin kaupunki. Kaikki stadilaiset sen tietää ja muut kehä kolmosen ulkopuolella asuvat. Kateus on katsojan silmissä.

    • Anonyymi

      Hyvä nosto. Tästä käy selvästi ilmi että "zapho" oli 2015 vuonna sama mies kuin hua hinin numeromies on nyt. Monista 2015 ketjuista taas käy ilmi että z on sama mies kuin hiekkaharjun mies. Sekä z:llä että numeromiehellä sama moka että hin lek fai olisi oma kaupunkinsa. Ei se ole vaan osa hua hinia. Jatkuvasti käy ilmi että z / onkopoika / hiekkaharjun hanuristi / chiang main sensei ovat sama henkilö.
      Kukaan näistä hahmoista ei asu Thaimaassa, vaan he ovat yksi ja sama lapsen tasolle taantunut sekakäyttäjä Suomessa ja takanaan on korkeintaan yksi tai kaksi parin viikon matkaa joskus yli kymmenen vuotta sitten. Samat jahti ja mopohaaveet. Harvinaisen sairas heppu. Vuodepotilas.

      • Anonyymi

        Z omisti myös luksusjahdin joka oli rekisteröity "luxembourgiin" ja resupetterit "voivat mennä etsimään sitä pranburin satamasta". Se jahtihaaveilu alkoi jo 2015.
        Voi hyvinkin olla että tämä yksikkömonikko on vaikeasti vammautunut nuorukainen, joka elää mielikuvituksessaan isänsä elämää, joka asuu erakkona hua hinissa. Ei millään voi olla päälle kuuskymppinen noin lapsellinen kuin mitä numerosensei on.


      • Anonyymi

        Hienoa että logiikkasi taas kukoistaa oikein urakalla... Terveisiä hua hinistä valmistaudumme huomenna alkavaan uuden satokauden alkamisjuhlaan, vaikka ei niitä täällä pahemmin tänä vuonna järjestetä, miten savossa onko jo Suomen kesäisessä savossa kilju käymässä.
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että logiikkasi taas kukoistaa oikein urakalla... Terveisiä hua hinistä valmistaudumme huomenna alkavaan uuden satokauden alkamisjuhlaan, vaikka ei niitä täällä pahemmin tänä vuonna järjestetä, miten savossa onko jo Suomen kesäisessä savossa kilju käymässä.
        By NumBall HHN 60v.

        Valmistaudut huomenna alkavaan songraniin,? Aiotko viettä suomi 24 palstalla 25 tuntia vuorokaudessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että logiikkasi taas kukoistaa oikein urakalla... Terveisiä hua hinistä valmistaudumme huomenna alkavaan uuden satokauden alkamisjuhlaan, vaikka ei niitä täällä pahemmin tänä vuonna järjestetä, miten savossa onko jo Suomen kesäisessä savossa kilju käymässä.
        By NumBall HHN 60v.

        Muistelen sinun valmistautuneen myös Suomen suurlähetystön itsenäisyyspäivän juhlaan Bangkokissa 2017 everstiluutnantin kanssa, joka muuttui everstiksi sittemmin tarinoissa.

        Kimppakyydillä menitte Hua Hinista sotilasuniformuissa. Ainoa pikkupikku ongelma oli ettei sinä vuonna järjestetty juhlia laisinkaan, koska vastikään sitä ennen oli kuninkaan hautajaiset.

        Songkraniisi valmistautuminen on ihan yhtä totta. Ethän sinä poju edes tiedä mikä songkrani on.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Muistelen sinun valmistautuneen myös Suomen suurlähetystön itsenäisyyspäivän juhlaan Bangkokissa 2017 everstiluutnantin kanssa, joka muuttui everstiksi sittemmin tarinoissa.

        Kimppakyydillä menitte Hua Hinista sotilasuniformuissa. Ainoa pikkupikku ongelma oli ettei sinä vuonna järjestetty juhlia laisinkaan, koska vastikään sitä ennen oli kuninkaan hautajaiset.

        Songkraniisi valmistautuminen on ihan yhtä totta. Ethän sinä poju edes tiedä mikä songkrani on.

        Laittaisitko 2010 aijaten valokuvan siitä pomppulinnasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittaisitko 2010 aijaten valokuvan siitä pomppulinnasta?

        Ruskeakielistä sihteeriä kiinnostaa pomppulinna, lapsen asteelle jäänyt.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Muistelen sinun valmistautuneen myös Suomen suurlähetystön itsenäisyyspäivän juhlaan Bangkokissa 2017 everstiluutnantin kanssa, joka muuttui everstiksi sittemmin tarinoissa.

        Kimppakyydillä menitte Hua Hinista sotilasuniformuissa. Ainoa pikkupikku ongelma oli ettei sinä vuonna järjestetty juhlia laisinkaan, koska vastikään sitä ennen oli kuninkaan hautajaiset.

        Songkraniisi valmistautuminen on ihan yhtä totta. Ethän sinä poju edes tiedä mikä songkrani on.

        Aimo ainakin sano että heidän kotipuolessa savossa sonkgrania juhlitaan hyvinkin kiljuisissa tunnelmissa ja istutetaan pabrikat parvekkeelle ajoissa sato kautta juhlistaen ja datsuniin vaihetaan samalla kesä pakkas nesteet.

        NumBaII, HHN Hauhon ikämiesten hiihtonaiset


      • Anonyymi

        Resuperse, vuora Vitara on kukka tarhalla, poju.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Muistelen sinun valmistautuneen myös Suomen suurlähetystön itsenäisyyspäivän juhlaan Bangkokissa 2017 everstiluutnantin kanssa, joka muuttui everstiksi sittemmin tarinoissa.

        Kimppakyydillä menitte Hua Hinista sotilasuniformuissa. Ainoa pikkupikku ongelma oli ettei sinä vuonna järjestetty juhlia laisinkaan, koska vastikään sitä ennen oli kuninkaan hautajaiset.

        Songkraniisi valmistautuminen on ihan yhtä totta. Ethän sinä poju edes tiedä mikä songkrani on.

        Poju vain vakuuttaa että varmasti tiedän mikä on songkran ja missä vuonna 2017 itsenäisyyspäivänä kävin, tietätkö että suomalaisessa puolustusvoimien virkapuvussa ei voi oleskella suomen kansalainen vieraalla maalla, Kaappo...

        Minulla on hieman enemmän kokemusta vähän joka alueelta kuin sinulla, thaimaassa yli 10 vuotta ja thaimaalaisen kanssa aviossa yli 20 vuotta.

        Ei täällä mitään tarvitse songkraniin tarvitse valmistautua kuin ei täällä huomenna mitään järjestetä, jos et tiedä hua hinissä on muutamassa päivässä korona lisääntynyt rajusti, kun kaksi isoa tartunta lähdettä löytyi... tosin olemme vielä pitkällä pattayan koronatilanteesta, arvion mukaan jos näitä ei saada kuriin kohta thaimaassa on 30.000 tartuntaa päivässä, joka johtaa maan terveyden huollon kriisiin, kenttä sairaaloita on perustettu, sekä hua hinin nro 5 sairalla ollaaan tyhjennetty koronapotilaille, joka on viisi kerroksinen suurehko sairaala... hua hinin ulkopuolella.

        Hyvää satokauden vaihtumisen juhlaa sinne missä oletkin, Kaapo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju vain vakuuttaa että varmasti tiedän mikä on songkran ja missä vuonna 2017 itsenäisyyspäivänä kävin, tietätkö että suomalaisessa puolustusvoimien virkapuvussa ei voi oleskella suomen kansalainen vieraalla maalla, Kaappo...

        Minulla on hieman enemmän kokemusta vähän joka alueelta kuin sinulla, thaimaassa yli 10 vuotta ja thaimaalaisen kanssa aviossa yli 20 vuotta.

        Ei täällä mitään tarvitse songkraniin tarvitse valmistautua kuin ei täällä huomenna mitään järjestetä, jos et tiedä hua hinissä on muutamassa päivässä korona lisääntynyt rajusti, kun kaksi isoa tartunta lähdettä löytyi... tosin olemme vielä pitkällä pattayan koronatilanteesta, arvion mukaan jos näitä ei saada kuriin kohta thaimaassa on 30.000 tartuntaa päivässä, joka johtaa maan terveyden huollon kriisiin, kenttä sairaaloita on perustettu, sekä hua hinin nro 5 sairalla ollaaan tyhjennetty koronapotilaille, joka on viisi kerroksinen suurehko sairaala... hua hinin ulkopuolella.

        Hyvää satokauden vaihtumisen juhlaa sinne missä oletkin, Kaapo.

        Itsehän aamulla kirjoitit: "Hienoa että logiikkasi taas kukoistaa oikein urakalla... Terveisiä hua hinistä valmistaudumme huomenna alkavaan uuden satokauden alkamisjuhlaan,"
        Etkö päivällä muista mitä olet aamulla kirjoittanut. olet melkoinen paskanpuhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän aamulla kirjoitit: "Hienoa että logiikkasi taas kukoistaa oikein urakalla... Terveisiä hua hinistä valmistaudumme huomenna alkavaan uuden satokauden alkamisjuhlaan,"
        Etkö päivällä muista mitä olet aamulla kirjoittanut. olet melkoinen paskanpuhuja.

        Ressukka kyllä muistan ja tiedän varsin tarkkaan mitä tällä muutama päivä tehdään, sorry vaan poju juhlia ei saa järjestää, jos olisit seurannut mitä thaimaassa tapahtuu tietäisit sen, mutta kukaan ei taaskaan tiennyt, mitään tästä maasta missä asun ainoastaan minä, ei edes 2010 mutta se onkin suomen savossa.

        Asiassa on monta muttaa, mutta yksi on ylitse muiden, vain minä ja senssu olemme pysyvästi thaimaassa, eikä pattayan poikia ole tänne tulossa ennen vuotta 2025, jos silloinkaan, sanoin jo aikaisemmin että tämä korona ei ole mikään pikkujuttu, joten ala poju takoa nuppiisi tämä facta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka kyllä muistan ja tiedän varsin tarkkaan mitä tällä muutama päivä tehdään, sorry vaan poju juhlia ei saa järjestää, jos olisit seurannut mitä thaimaassa tapahtuu tietäisit sen, mutta kukaan ei taaskaan tiennyt, mitään tästä maasta missä asun ainoastaan minä, ei edes 2010 mutta se onkin suomen savossa.

        Asiassa on monta muttaa, mutta yksi on ylitse muiden, vain minä ja senssu olemme pysyvästi thaimaassa, eikä pattayan poikia ole tänne tulossa ennen vuotta 2025, jos silloinkaan, sanoin jo aikaisemmin että tämä korona ei ole mikään pikkujuttu, joten ala poju takoa nuppiisi tämä facta.

        Sinun ja senssun "pysyvä Thaimaa" on uudenmaan sairaanhoitopiirissä Suomessa.

        Haluatko että kaivan sen keskustelun esiin, jossa kerroit olevasi sotilaspuvussasi Suomen suurlähetystön itsenäisyyspäiväjuhliin Bangkokiin? Puvut oli pykälässä sinulla ja everstillä. Nyt kerrot ettei saa olla sotilaspuku päällä suomalainen sotilas vieraalla maalla.
        Lopuksi niitä juhlia ei ollut ollenkaan vaikka kimppakyydillä sinne menittekin satutarinan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka kyllä muistan ja tiedän varsin tarkkaan mitä tällä muutama päivä tehdään, sorry vaan poju juhlia ei saa järjestää, jos olisit seurannut mitä thaimaassa tapahtuu tietäisit sen, mutta kukaan ei taaskaan tiennyt, mitään tästä maasta missä asun ainoastaan minä, ei edes 2010 mutta se onkin suomen savossa.

        Asiassa on monta muttaa, mutta yksi on ylitse muiden, vain minä ja senssu olemme pysyvästi thaimaassa, eikä pattayan poikia ole tänne tulossa ennen vuotta 2025, jos silloinkaan, sanoin jo aikaisemmin että tämä korona ei ole mikään pikkujuttu, joten ala poju takoa nuppiisi tämä facta.

        Onko sinulla huahinin mies mielipidettä siihen miksi chianmain miehen kuksaa ei näy chiangmaissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka kyllä muistan ja tiedän varsin tarkkaan mitä tällä muutama päivä tehdään, sorry vaan poju juhlia ei saa järjestää, jos olisit seurannut mitä thaimaassa tapahtuu tietäisit sen, mutta kukaan ei taaskaan tiennyt, mitään tästä maasta missä asun ainoastaan minä, ei edes 2010 mutta se onkin suomen savossa.

        Asiassa on monta muttaa, mutta yksi on ylitse muiden, vain minä ja senssu olemme pysyvästi thaimaassa, eikä pattayan poikia ole tänne tulossa ennen vuotta 2025, jos silloinkaan, sanoin jo aikaisemmin että tämä korona ei ole mikään pikkujuttu, joten ala poju takoa nuppiisi tämä facta.

        Tokihan sinä ja senssu, eli molemmat persoonasi olette thaimaassa. En ole koskaan ollut noin tyhmän ihmisen kanssa tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ja senssun "pysyvä Thaimaa" on uudenmaan sairaanhoitopiirissä Suomessa.

        Haluatko että kaivan sen keskustelun esiin, jossa kerroit olevasi sotilaspuvussasi Suomen suurlähetystön itsenäisyyspäiväjuhliin Bangkokiin? Puvut oli pykälässä sinulla ja everstillä. Nyt kerrot ettei saa olla sotilaspuku päällä suomalainen sotilas vieraalla maalla.
        Lopuksi niitä juhlia ei ollut ollenkaan vaikka kimppakyydillä sinne menittekin satutarinan mukaan.

        Senkun vaan, idiootti edes valtion juhlapuvussa ei voi olla toisen valtion alueella, ainoastaan valtiovierailulla...sekin erittäin rajoitetun kaavan mukaisesti... reppana... mitä kouluja sinä reppana olet käynyt, minulla ei ole mitään puolustusvoimiin viittaavaa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla huahinin mies mielipidettä siihen miksi chianmain miehen kuksaa ei näy chiangmaissa?

        Miksi minulla pitäisi olla siitä jokin mielipide, missä sinä pidät kuksaasi, petteri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokihan sinä ja senssu, eli molemmat persoonasi olette thaimaassa. En ole koskaan ollut noin tyhmän ihmisen kanssa tekemisissä.

        Sittenhän meitä on kaksi... en minäkään ole ollut kaltaistesi kanssa tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla huahinin mies mielipidettä siihen miksi chianmain miehen kuksaa ei näy chiangmaissa?

        Näkyy kun Neito ryhtyy mieheksi, montako kertaa se täytyy sanoa?

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkun vaan, idiootti edes valtion juhlapuvussa ei voi olla toisen valtion alueella, ainoastaan valtiovierailulla...sekin erittäin rajoitetun kaavan mukaisesti... reppana... mitä kouluja sinä reppana olet käynyt, minulla ei ole mitään puolustusvoimiin viittaavaa täällä.

        Tämä on muutenkin hauskajuttu, hirveä vinkuminen että lähetystö ei ollut auki, kukaan teistä neroista ei todennut että sotilaspuku päällä ei voi olla vieraan valtionalueella, täämä tietää jokainen joka on peruskoulun hyväksyttävästi käynnyt.... ja lähetystö oli auki.


        Toinen hauska on tämä hin lek fai, minä kerroin että se on hua hinin eliittaluetta, tai ainkin siellä asuu paljon frangeja suhteessa asukasmäärään... ja näin se on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkun vaan, idiootti edes valtion juhlapuvussa ei voi olla toisen valtion alueella, ainoastaan valtiovierailulla...sekin erittäin rajoitetun kaavan mukaisesti... reppana... mitä kouluja sinä reppana olet käynyt, minulla ei ole mitään puolustusvoimiin viittaavaa täällä.

        Muuten tuo palveluspukuetiketti kerrotaan jo armeijassa alokasaikana, oletko poju sivari... tai C luokassa mielenterveyden takia. vapautettu rauhanaikana asepalveluksesta 55555---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten tuo palveluspukuetiketti kerrotaan jo armeijassa alokasaikana, oletko poju sivari... tai C luokassa mielenterveyden takia. vapautettu rauhanaikana asepalveluksesta 55555---

        Siinä tapauksessa on vielä erikoisempaa että väität olevasi majuri ja olleesi vuonna 2017 Bangkokin suurlähetystön itsenäisyyspäivän juhlissa sotilaspuvussa, jos kerta tiedät ettei se ole mahdollista. Itse olet sen tänne kirjoittanut ja niitä kirjoituksia on useita joissa kehuskelit asialla.

        Asiasta tekee vielä erikoisemman se että lähetystön juhlia ei silloin ollut. Syynä oli kuninkaan hautajaiset pari kuukautta aiemmin. 2017 oli vain kahvitilaisuus edellisenä sunnuntaina lähetystössä ja sen jälkeen lähetystö lähti lomalle. Joten älä viitsi jauhaa uudelleen valhetta josta olet jo jäänyt kiinni. Sinä et ole sotilas etkä sinä ole Thaimaassa eikä ole sivupersoonasikaan. Psykiatri voi kenties auttaa sinua ymmärtämään asianlaidan, tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa on vielä erikoisempaa että väität olevasi majuri ja olleesi vuonna 2017 Bangkokin suurlähetystön itsenäisyyspäivän juhlissa sotilaspuvussa, jos kerta tiedät ettei se ole mahdollista. Itse olet sen tänne kirjoittanut ja niitä kirjoituksia on useita joissa kehuskelit asialla.

        Asiasta tekee vielä erikoisemman se että lähetystön juhlia ei silloin ollut. Syynä oli kuninkaan hautajaiset pari kuukautta aiemmin. 2017 oli vain kahvitilaisuus edellisenä sunnuntaina lähetystössä ja sen jälkeen lähetystö lähti lomalle. Joten älä viitsi jauhaa uudelleen valhetta josta olet jo jäänyt kiinni. Sinä et ole sotilas etkä sinä ole Thaimaassa eikä ole sivupersoonasikaan. Psykiatri voi kenties auttaa sinua ymmärtämään asianlaidan, tai sitten ei.

        Olisikohan sinun aika tuossa iässä opetella lukemaan tai ainakin ymmärtää lukemaasi, se on hiukan hakusessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on muutenkin hauskajuttu, hirveä vinkuminen että lähetystö ei ollut auki, kukaan teistä neroista ei todennut että sotilaspuku päällä ei voi olla vieraan valtionalueella, täämä tietää jokainen joka on peruskoulun hyväksyttävästi käynnyt.... ja lähetystö oli auki.


        Toinen hauska on tämä hin lek fai, minä kerroin että se on hua hinin eliittaluetta, tai ainkin siellä asuu paljon frangeja suhteessa asukasmäärään... ja näin se on...

        Aina kun jää paskanpuhumisesta kiinni, alkaa seli seli.. kahdella persoonalla.


    • Anonyymi

      Songran on thaimaalainen uusivuosi.

    • Anonyymi

      Henkilö, joka väittää Pattayaa maailman vaarallisimmaksi paikaksi, ei ole koskaan käynytkään yhdessäkään vaarallisessa paikassa. Jos turistipaikkoja ajatellaan, niin esimerkiksi Rio de Janeirossa pelkästään POLIISI ampuu noin 400 ihmistä joka vuosi kaduilla. Jos turisti sattuu olemaan väärässä paikassa, hän voi saada kuulan kalloonsa, vaikka se ei olekaan hänelle tarkoitettu.

      Rio on tietysti erittäin turvallinen verrattuna vaarallisiin paikkoihin, kuten vaikkapa Afganistaniin ja moneen muuhun rutiköyhään kehitysmaahan, joissa tosin turisteja ei juuri ole.

      • Anonyymi

        Helsinki, Tallinna ja jopa Joensuu on paljon vaarallisempia paikkoja kuin Pattaya. En käy Suomessa iltaelämässä nykyään oikein koskaan. Syynä on kaksi asiaa. Ei kiinnosta ja turvattomuus. Aina joku tai jotkut rähisee huutaa ja riehuu. Stadissa mamujengit ahdistelee ja ryöstelee. Pattayalla olen viettänyt satoja kosteita iltoja eikä ikinä pienintäkään harmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe