Mihinkä suomalaiset voisi lähteä

mihin.pääsemme

pakolaiseksi tästä murjaanien valloittamasta kotomaastamme. Kuka meidät voisi ottaa avosylin vastaan ja alkaa elättämään meitä, olemmehan hätää kärsimässä, suurempaa mitä tänne saapuneet murjaanit.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuuuva_____

Viroon? Tanskaan? Norjaan? Australiaan? Kanadaan?

• vähempi.rosvoja

Mieluummin Somaliaan kuin virulandiaan.

• faktaa_
        vähempi.rosvoja kirjoitti:

Mieluummin Somaliaan kuin virulandiaan.

Somaliaan minä muutan heti, kun kuulen viimisen somalin sieltä tulleen Suomeen.
        Ei niistä muuten eroon pääse!

• Tule-naapuriin

Lähde Venäjälle, sinne ei pakolaisia oteta vastaan. Saat syödä perinneruokaa ja juoda vodkaa. Turhia menoja ei ole ja asuminenkin on mukavaa. Ikkunasta saattaa hyvällä tuurilla näkyä jopa maisemia.

• Haheha

Sinä sitä on todellista elintasopakolaisuutta. Kun kotimaa on ilmaiseksi kouluttanut, kasvattanut, hoitanut terveyden, antanut kaiken, niin siltä varalta että jonkun kanssa pitäisi ne edut jakaa, alkaa rätkätys, että minne lähtisi saamaan vielä lisää. Ettei vain ikinä tarvitsisi itse tehdä töitä sen eteen, mitä on saanut, eikä etenkään kelleen mitään antaa niinkuin itselle on annettu.

Ei ihme, että tällaiset ihmiset luulevat muiden toimivan samoin.

• usko_lujasti

"että jonkun kanssa pitäis ne edut jakaa " ?
        Ymmärsitkö itsekkään mitä kirjoitit ?

Koko maailmanko kanssa suomalaisten mielestäs on omat saavutuksensa jaettava ? Niin varmaan,vihervasemmisto fasistien "MEILLÄ ON UNELMA" järjenjuoksua.

Mutta ole huoleti.500 maahantunkeutujaa on joka päivä,toiveesi toteutuu.

• Haheha
        usko_lujasti kirjoitti:

"että jonkun kanssa pitäis ne edut jakaa " ?
        Ymmärsitkö itsekkään mitä kirjoitit ?

Koko maailmanko kanssa suomalaisten mielestäs on omat saavutuksensa jaettava ? Niin varmaan,vihervasemmisto fasistien "MEILLÄ ON UNELMA" järjenjuoksua.

Mutta ole huoleti.500 maahantunkeutujaa on joka päivä,toiveesi toteutuu.

Joo kultapieni ihan koko maailman kanssa nyt pitää jakaa, kun meille tulee pakolaisia. Voi hitsin hitsi miten viisas oletkaan.

Sinua ei sitten keljuta yhtään ihmiset, jotka repivät ilmaiseksi kaiken, mitä maasta saa, ja sitten laukkaavat ulkomaille hamuamaan lisää? Kun siitä mainitseminenkin saa tuollaisen lässytyksen aikaan. Mene sinäkin vain hakemaan turvapaikkaa, kun koko maailman kanssa pitää nyt jakaa eikä saakaan enempää ilmaiseksi otettua. Että please help, antakaa minulle lisää, elättäkää vielä.

• Velevollinen

Ei voi lähteä. Kuka niitä ressukoita sitten hoitaisi ja elättäisi. Vastuu on kannettava pystypäin.

• Jännetulehtu

Marssitaan kaikki suomalaiset ruotsiin ja vallataan tuo maa, lähetetään kaikki olevat 2 jalkaiset suomeen.

• mäkin justiinsa oon miettinyt että mihin me itse voisimme lähteä pakoon, kun tuntuu että turvattomuus vain lisääntyy...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4600
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3035
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      25
      1613
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe