Mikähän kyseisessä työpaikassa on vikana,kun on ollut aika ajoin työntekijä hakusessa?
Teboil kehäkujalle haetaan TAAS työntekijää
13
574
Vastaukset
- en_minä_tiedä
Pitäis vissiin maksaa palkkaakin?
- Työviihtyisyyttä
Kukaan täyspäinen ei jaksa katella tätä suomalaista "työhyvinvointia" kovinkaan pitkään. Leikataan vielä palkatkin pois ja ihmetellään "millä suomi " nousuun.
- Työnläinen
Normaalia toimintaa. Työntekijä hakee parenpaa palkkaa ja etuja vaihtamalla työpaikkaa.
- Prrk
Kukaan täyspäinen ei haluan tehdä työtä Suomessa, kun täällä elää ilman työn tekoakin. Punikit opettivat sen duunareille: Rahaa tulee vaan jostain ja herratperkele eivät meinaa antaa sitä kovin helposti, vaikka kuinka lauletaan taistelulauluja.
- Puskaradiotoimii
Kyseisellä teboililla työskentelee eräs nimeltämainitsematon naispuolinen esimies, joka karkottaa kaikki työntekijät pois. Suorastaan oikea ihmishirviö.
Lisäksi jokin aika sitten kärsittiin henkilöstön sisällä luottamuspulasta, jonka seurauksena yksi työntekijä sai potkut.- kiittivinkist
Kiitos. Tulihan sitä oikeaa tietoa,kun hetken odotteli. Tietääpähän kiertää kaukaa kyseisen paikan!
- Keneteensäkatso
Mautonta. Tämän kirjoitti varmaan tuo kenkää saanut. Ihmishirviöitä sielä on ollut työntekijöinä jo ennen uuden kauppiaan tuloa. Tästä on puskaradiot puhuneet jo vuosia. Nyt ovat vissiin saaneet mittaisensa vetäjän.
- aloittajaitse
Minulle on se ja sama kuka kirjoitti edellä mainitun ihmishirviö viittauksen,mutta olen saanut nyt vastauksena samaa useilta ulkopuolisilta ihmisiltä. Kannattaisi ehkä muuttaa asennetta tämän ihmishirviön,niin pysyisi työntekijätkin. Minä ainakaan en hakisi tuollaiseen paikkaan,vaikka olisi ainoa työpaikka maan päällä tai Hyvinkäällä. Huonoja esimiehiä ja huonoja työntekijöitä löytyy paljon.
- Keneteensäkatso
Niin, minut ymmärsit väärin. Tarkoitin, että yleensä niiden mielestä joku on ihmishirviö, joka uskaltaa panna hanttiin. Tässä tapauksessa ne jotka ovat kyseisessä paikassa tyrannisoineet ovat pahoittaneet mielensä, kun ei olekaan enää oma huono käytös onnistunut, jolloin pomossa on siis vikaa. Kehäkujalla on vuosien ajan ollut ongelmaa ei tämä uusi ihminen ole niitä aiheuttanut.
- AsiantuntijaX
työntekijöitä taidetaan hakea yleisesti vain paskimpiin tehtviin ja paskimpiin vuoroihin.
Palkka ei ole enää mikään välttämättömyys, työn tekemisen ilo riittää! - Näinhänseon
Älkääsaatanaaina valittako. Kukaan hiton lusmu ei halua tehdä enää mitään työtä.Suomessa voi tehdä niin. Kyllä yhteiskunta elättää.
- Anonyymi
Siellä on sellainen skitso vatipää vuoropäällikkönä vittuilemassa sekä henkilökunnalle, että asiakkaille ettei siellä kukaan normi jaksa
- Anonyymi
Oletko normi, joka ei jaksanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013741
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482671- 1142509
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392008Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301777Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221561- 271542
- 221338
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701285Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81271