Hei! Toi otsikko voi kuullostaa vähä karulta, mut oon 16v bi jätkä ja tykkään iha perus tytöist, mut sit pojat taas on niitä nuorempia tai nuoremman oloisia... Enkä siis mihinkään seksiin, en edes usko että koskaan tulen poikien kaa sellasta harrastamaankaan...
Ellei sitten joku ole niin suuri poikkeus ;)
Nuoria homopoikia?
14
1283
Vastaukset
- 3ref
Ei homoudessa mitään karua ole
- BiPoika999
Tarkotin tota nuori sanaa... Kuulostaa mun mielest vähä...
- EEMELI17
haluaisin tutustua nuoreen homopoikaan
- younghazza
täällä vois ollakkin sulle sopiva..
- EEMELI17
minkä ikäinen olet minä olen aikuinen kiimainen mies joka haluaa nulla ja laukaista sinun kiima kullin ja pitää sinua hyvänä
- nuorilapsi
moi tavataanko
- pedariSinäOlet
Huutista Eskolle
- 14vuotiaspoika
Tiedän tunteen yhdelläpoikkeuksella - en kiinnostu nuoremmista vaan vähän vanhemmista.
Oon 14v poika, ja olen ehkä vähän bi. Tarkoitan että oikeastaan kiinnostun tytöistä ja pojat eivät muuten kiihota, mutta silti saatan joskus ihastua toisiin poikiin.
Kiinnostaisi olla sellainen "poikaystävä" jota vois just suudella ja rakastaa, mutta sitten molemmilla vois olla myös sellainen tyttöystävä jonka kanssa harrastaa seksiä...
Ei kai kuulosta ihan hullulta?Ei tuo hullulta kuulosta. Ei kovin yleiseltä, mutta ei hullultakaan.
Toivottavasti haluaisit kuitenkin rakastaa myös sitä tyttöystävääsi, koska pelkästä "panopuusta" haaveileminen on niitä tyttöystäväkandidaatteja kohtaan aika loukkaavaa.
Lienee kuitenkin aika epätodennäköistä, että pystyt haaveesi joskus toteuttamaan, koska valtaosa ihmisistä ei halua "jakaa" toista näissä asioissa, vaan ne haluaa kaiken tai ei mitään.
Ihmisten selän takana puuhailua en voi suositella, koska asioilla on tapana paljastua ja tällaisissa asioissa siitä tulee yleensä ihan järkyttävä sotku.
Toivottavasti muistat myös sen, että virallisesti olet "sakkolihaa". Mikäli rakastut itseäsi merkittävästi vanhempaan, niin jo pelkkä kanssasi pusuttelu saattaa saada sen toisen isoihin vaikeuksiin.
Mielestäni olet vielä liian nuori suhteeseen tai seksiin. Kun jaksaisit odottaa edes sinne 16-vuotissyntymäpäivään.
Omalla tavallaan haaveesi on kuitenkin aika söpö, joten toivon, että se aikanaan toteutuu - mutta siis siten, että pelataan avoimin kortein eikä toisten selän takana.
- Ehkäpätässä
Tuure Boelius oisko se hyvä?
- Hetero24
Hyi homoja
Halu auttaa laukeamaan (käsin /suu
- SuckingCockk
Anna sun numero tääl ois 17v pojan anaalii tarjol
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2261644Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651414- 821101
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol281953- 52906
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6901- 73883
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha168876Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment188868Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67859