Netti on täynnä keskusteluja ja profetioita ja youtubessa satoja videoita siitä että asteroidi osuisi maahan (Yhdysvaltoihin) 15-28.9.2015.
Ja suurin osa sanoo että päivämäärä on 23.9.2015. Mielipiteitä?
Osuuko Asteroidi
6
148
Vastaukset 6
- ei-mitään
Nyt täytyy kyllä tuoda kaikki odottavalla kannalla olevat takaisin maanpinnalle ja sanoa pettymykseksenne, että mitään ei tule tapahtumaan ei ainakaan mitään kovin erityistä vaan kaikki on tästä päivästä syyskuun loppuun kuten ennenkin. Chilen maanjäristys taisi olla syyskuun kovin tapahtuma, mutta muuta suurempaa ei tässä kuussa tule tapahtumaan.
- ehkätähän
En tiedä liittyykö tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=po2BZoe_L3w - Kuunpimennys_28-9-2015
28.9.2015 aamulla Suomen aikaa tapahtuu täydellinen kuunpimennys, joka on aivan luonnollinen useahkosti toistuva tapahtuma. Ei vaaraa. ;-)
- sekin
ja ylösotto..
- ttkkl
Js se tippui pystysuoraan ja nopeus olisi ollut 70 km sekunnissa,niin olisibäkynyt vain 2 sekunttia ilmakehässä!
- Jööteri
Halloween-asteroidi saattaa osua 31.10.2015!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791662
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset206628- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88584- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510