Kai Arasola täyttää pyöreitä vuosia...

tässä kuussa, jos nimittäin tänään postin meille kiikuttamaan Nykyaikaan on uskominen. Aina ei ole ollut...

Anyway,

Tuomas toivottaa jo nyt onnea päivänsankarille!

3

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole saanut vielä kutsua Kai A:n synttäreihin? Vai laittavatko ilmoituksen adventtikirkon kuukausi/viikkojulkaisuun, että pastori on matkoilla ja ei siksi järjestä vastaanottoa?

    • Jaa, mutta Kai taisi itse kertoa jossain yhteydessä, että rahaa ei ole liiemmälti, joten synttärijuhlat kutistuvat kai vain perhepiirin pippaloiksi?

    • Hep-

      Vielä ehtii taisteluun vanhuutta vastaan ennen vanhuuden päiviä.

      Aktiivisuus ja liikunta, terveet elämäntavat.

      On aina tiedetty että vähäruokaiset ihmiset elävät pitkään. Mistähän se johtuu?
      Siihen on selitys; - Aina kun ihminen syö syntyy vereen happiradikaaleja, ja happiradikaaleilla on suoraan soluihin vanhentava vaikutus. Ihminen on pirullisessa noidankehässä; -ihminen tappaa itseään syömällä, mutta kuolee nälkään jos ei syö.
      Vähän syövät ihmiset eivät tapa itseään liialla.
      Pitäisi syödä siis mahdollisimman vähän ja mahdollisimman terveellisesti.
      Kaupan hyllyt notkuvat sellaista millä tappaa itsensä; -raffinoutua, sokeria, kovaa rasvaa, kovetteita (transrasvaa) sallittuja lisäaineita, prosessiruokaa.
      Oikea ravinto on kasvatettu nopeasti ja yllättävän ravintoköyhää.
      Itse käytän lisäravinteita, ja ainakin monivitamiinipilleri pitäisi olla kansalaisvelvollisuus iän myötä ja nuoremillekin tietenkin. Iän mukana lisääntyy C-vitamiinin "tarve" tai on hyvä käyttää- 2000 mg /vrk on hyvä, samoin B-vitamiini pari/tbl/vrk, Kalsiumia aikuinen tarvitsee 1 gramman/vrk, käytän piimaata niveliin, ja kasvi- kalaöljyjä, Glokosamiini on ennaltaehkäisevänä käytössä joka päivä 750mg, E-vitamiinia, (markkinoilla on yksi kohtuuhintainen ja runsastehoinen E-vitamiiniöljykapseli apteekeissa, Karnosiinissa on taigaa, raakat sipulit pitävät verisuonia puhtaina, >Nuo näen itse viisaaksi ikääntyessä.

      Ikämiehet ovat liikunnallisia, aktiivisia- Taiteiljan hommat pitävät mm. ihmisistä em. lisäksi kunnossa.

      Itse olen huomannut matkapyöräilijänä että kun polkee 2000 km laukut päällä on pikkuvaivat tipotiessään. Sydämen lepopulssi minulla on 57- vuotiaana pyöräilykesän jälkeen 46/ krr minuutissa. Pulssi nousee ikääntyessä, ja paras pulssi
      oli aikoinaan minulla levossa 41-43 krr/min.
      Kun minun piti alkaa systemaattinen pakkotreeni pyöräilykesän jälkeen -että pulssi olisi kuntoa kohentava treenissä 150-160 krr/ min huomasin että en kuntopyörällä saa pulssia 120-130 suuremmaksi. Juosta siis pitää lujaa jos aion treenata nyt kuntoa ylös. Aioin ottaa turhaan ostamani kuntopyörän käyttöön. Turhaa.

      Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

      Tässä Jari-sedän neuvoa! Var god.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe