Minulla kun ei sosiaalista mediaa ole käytössä, niin kysyn: Mikä vittu on hashtag? Risuaita eli # on vuosisatojen ajan ollut jenkkiläisten tapa lyhentää yhteen ainoaan merkkiin sana "numero"; esim. "Teemu Selänne #8" tarkoittaa Teemu Selänteen paidan selässä ollutta numeroa. Nyt ei enää tarkoita. Juuri kun me olimme oppineet noin 10 vuotta sitten sen asian, että sana "numero" pitää tästä eteenpäin Suomessakin lyhentää aitoamamerikkalaiseen tapaan "#", sen merkin merkitys muutettiin.
Mikä vitun #hashtag?
10
295
Vastaukset
- drtydghdfg
hashtag = hässätä täkin kanssa.
- VittuRätti
Se on tavallista imukykyisempi side hyyssärimuijille.
- aatunpoika
jotain jonne roskaa se on. en edes tiedä mitä häshtäg tarkottaa
- hehhhh
"Minulla kun ei sosiaalista mediaa ole käytössä"
Tämä on myöskin sosiaalista mediaa. Keskustelupalstat ovat. - risutähti
Sakuille piti saada montagin,dienstagin,donnerstagin lisäksi vielä hash-päiväkin, jotta saa..(sensur.).
- Onkosalakoodi
Liittyykö se jotenkin hashikseen?
- asiasta.tietoinen
Hash on risuaita lontooksi. Se sana tag tarkoittaa sitä sen perässä olevaa sanaa tai merkkijonoa. Hashtag on siis hakusana tai kategoriaan viittaava termi.
- Orihevosia
Häshtag= hevospäivä.
Silloin saa nussia hevosia ruotsissa perseeseen. - ihan-selvästi-
Minun mielestäni tuo merkki on hässäkkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6416188Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?354240HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972557- 1351858
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311523Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3861469- 131283
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101243Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115945