Uimahallin siisteys

kissamiestä

Mitä mieltä olette Nurmijärven uimahallin siisteydestä?

9

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saastaatulossa

On se vielä ollut puhdas, mutta kun Röykän sairaalaan kamelinperänhoonaajat aletaan uittaa siellä niin eipä enää kannata tautiveteen valkoihoisen mennä.

• ulpuk

Samaa olin tulossa sanomaan. Tuskin sielä viitsii enää kuntalaiset käydä jos mamut valtaa sen. Oli meillä hetken hieno uimahalli.

• teboililta
        ulpuk kirjoitti:

Samaa olin tulossa sanomaan. Tuskin sielä viitsii enää kuntalaiset käydä jos mamut valtaa sen. Oli meillä hetken hieno uimahalli.

Meillä on unelma. Jatkakaa.

• eienäärajamäenuintia

Kukaan ei tiedä onko noista maahantulijoista ketään rokotettu yleensä mitään vastaan. Uudet taudit leviävät yhteiskuntaan ja kun muslimien käsityksessä omasta on ISO ero suomalaisen käsitykseen, niin itse en enää kuppaiseen ja tautiseen uimalaan mene. Kiitos Sinnemäen ja SPR:n toimien. Olis vieny nuo Lapinlahden sairaalaan Helsinkiin...

• lgkjhgfdss

Uimahallissa ei kannata uida.

• Iloinen_uutinen

Siitä tulee yhtä siisti ja kansainvälinen kohtaamispaikka kuin
      helsingin itäkeskuksen uimahallista.
      Miehille ja naisille omat uintipäivät.

• irakilaisetkotiintakas

Valitettavaa, että kunta ehti rahoittaa Rajamäen uimahallin remonttia niin paljon. Säälin pienten lasten vanhempia joiden lapset ehkä pakotetaan likaiseen halliin irakilaisten kanssa samaan veteen. Ulkouimamahdollisuudetkin vähenivät tai menivät kokonaan ensi kesään mennessä kun irakilaiset pesevät aidot tautipyykkinsä Sääksin vedessä sairaalan rannassa. MISSÄ VIHREÄT ja poliisi nyt on? Sehän on ympäristörikos! Vastatkaa saat-na!

• klaukkalalainen

Onko Rajamäen hallissa turvapaikanhakijoita? Että tiedän välttää ja mennä muualle.

• enui

(Mitä mieltä olette Nurmijärven uimahallin siisteydestä?)
      Se mikään nurmijärven uimahalli ole,se on RAJAMÄEN ja siin on vissi ero kysykää vaikka rajamäen mafialta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe