ketkä lähtee täälltä keskustelemaan iltalehden keskustelu palstalle ja siellä uskonto osioon?
ei täällä tule keskustelusta mitään kun koko ajan sotketaan palstaa, siellä laitetaan tämmönen häirikkö/häiriköt kuriin ja annetaan bannit ja sinne joutuu rekisteröimään nimimerkin eli ei voi puskista huudella ellei rekisteröi useampia nimimerkkejä!
http://www.iltalehti.fi/keskustelu/forumdisplay.php?f=418
VAIHDETAAN FOORUMIA JA
29
<50
Vastaukset
- dafgfdagfdagd
dsfasdaf
- gdfagdfgfd
sfgsdfgdf
- dsffsdafdasfdsa
dfsfdfasdfdsa
- ExNäkökulmaa
Iltalehti on aina ollut kokoomuksen kannattaja.
Sain sinne jo bannin silloin kun saatanallinen P.Lipponen oli ministerimme.
Olisin toki voinut viestiä vaihtamalla ip:n mutta päätin,etten ole iltalehden kanssa missään tekemisissä,ja laitoin eston myös host tiedostoon,etten edes vahingossa nettiä selaillessani sinne joutuisi.
Ehkä jos ehdottaisit jotakin muuta jossa olisi sananvapaus toiminnassa,eikä vain vapaus hyväksyä valheet,ja kaikenlainen suomipropaganda,joka saattaa kylläkin olla alkujaan lähtöisin brysselistä.ja usasta. Eikös yhteimieli voi keskustella 'aamen' kommenteilla täälläkin?
Jos sitten joku ajatteleva ateisti antaa uskovaiselle bitchsplapin, niin uskovainen joko perustee ja todistaa jumalansa olemassaolon tai ymmärtää asian ja kääntää toisenkin posken läpsäistäväksi!
Samqnmielisten kanssa keskustellessa keskustelu on tylsää, vähän niinkuin jumalanpalveluksessa. Siellä yksi jeesustelija valehtelee silmät päästään ja seurakunta nyökyttelee ja hoilaa aamenta. Vieläpä vähäisistä eläkkeistään jakavat paksulle papille kolehtia.- Tyhmyyttäseon
Eri palstat on ateisteille.
Uskoville omansa.
Ei ole keskustelua ellei pysytä totuudessa ja palstan aiheessa
2Kor. 6:15
Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? - Joku_raja_sentään
Tyhmyyttäseon kirjoitti:
Uskoville omansa.
Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?Tämä ei ole mikään vain uskovien palsta. Tämä on ihan kaikille tarkoitettu. Tyhmyyttä on olla tätä ymmärtämättä. Olet tärkeilevä ja röyhkeä idiootti. Olen erittäin tyytyväinen siihen, että palstalla on monia, jotka viitsivät nousta sinua vastaan. Vaikka oletkin varmaan joku seniili vanhus, niin käyttäydyt kuin mikäkin häpeämätön kakara. Jos minä saisin päättää, niin sinut laitettaisiin jalkapuuhun tätä palstaa sotkemasta.
Tyhmyyttäseon kirjoitti:
Uskoville omansa.
Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?Yheteistä meille on se, että kuulumme samaan kädellisten lajiin.
Sinä olet myös ateisti, et usko allahiin, thoriin, ukko ylijumalaan etkä tuhansiin muihin jo unohdettuihin jumaliin - olet siis ateisti suhteessasi noihin!
Minä olen vain prosentin kymmenyksen vahvempi ateisti, koska en usko sinunkaan mielikuvitusjumalaasi.- totuudenetsijä
Joku_raja_sentään kirjoitti:
Tämä ei ole mikään vain uskovien palsta. Tämä on ihan kaikille tarkoitettu. Tyhmyyttä on olla tätä ymmärtämättä. Olet tärkeilevä ja röyhkeä idiootti. Olen erittäin tyytyväinen siihen, että palstalla on monia, jotka viitsivät nousta sinua vastaan. Vaikka oletkin varmaan joku seniili vanhus, niin käyttäydyt kuin mikäkin häpeämätön kakara. Jos minä saisin päättää, niin sinut laitettaisiin jalkapuuhun tätä palstaa sotkemasta.
Joku raja sentään sinulle, joka revit ja rienaat vihan voimalla toisia Jumalan luotuja.
Olet kuin riivinrauta perkeleen soitinyhtyeessä.
Ainostaan sivistynyt ihminen käyttäytyy toista ajatellen ja on ihmisenä toista kunnioittava. Mieti ja katso puseron sisäpuolelle, olisiko aika tehdä siivousta. Hedelmistä puu tunnetaan.
- asdfgasdfg
Tervemenoa. Ottakaa tuo vajaaälyinen palstakeisariwannabe mukaanne.
- kukalähtee
vaihtamaan kanssani foorumia ja palstaa? ;)
Jumalan_henkäys
25.9.2015 22:00
Rakas uskonveljeni "raamatusta" !
Jumala ei ole antanut enää käskyä kirjoittaa sinulle !!!
Meistä piti tulla työpari, mutta ainakin tällä hetkellä, olet jonkin verran HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !
ehkä olen ehkä en? ;)- jospalsta
ei nytten rauhotu niin lähdetetään menenmään täälltä tai minä ainakin lähden tuonne iltasanomille jos haluatte ni voitte minun puolesta jäädä tänne mutta minä en jää! :)
Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !
TOTEUTAN -Jumalan tahtoa. Kaikki viestini täällä ovat Jumalan määräämiä ja ne kirjoitetaan Jumalan kanssa yhdessä ---> OSA VIESTEISTÄNI ON SUORIA JUMALAN ILMOITUKSIA, ja siten Pyhiä, joten niitä ei saa muokata tai osaa tekstistä irrottaa erilleen asiayhteydestänsä.
Jumala valmistelee tuloansa, tälle palstalle, sillä . . .
******** JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ. ********
-------------------------------------------------------------------------------------
VAIHDAT JATKUVASTI NIMIMERKKIÄ JA TUOMITSET KAIKKI !!!
KOITA JO VIHDOINKIN TULLA TOIMEEN ITSESI KANSSA, MUUTA EI SINULTA VAADITA !
ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT . . . OLET NYT TEKEMISISSÄ JUMALAN KANSSA . . . ;)
JUMALA NÄKEE KAIKKI TEKOSI . . . ja näyttää ne minulle !
KIRJOITIN: "Jumala ei ole antanut enää käskyä kirjoittaa sinulle !!!"
Vertaa näitä kahta viestiä (päivämääriä) ja LOPETA myös NIMIMERKKINI HERJAUS tai muuten et voi tehdä töitä Jumalalle . . . :)
KIRJOITIN: "Jarmon jätät myös rauhaan . . . Jumala on hyvin mieltynyt Jarmoon."
---------------------------------------
Jumalan_henkäys
Meistä piti tulla työpari, mutta ainakin tällä hetkellä, olet jonkin verran HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !
Jumalan_henkäys
26.9.2015 13:02
Et saa ahdistella täällä ketään . . . SUOMEN PAPIT SINÄ KOHTA TUOMITSET !
Jarmon jätät myös rauhaan . . . Jumala on hyvin mieltynyt Jarmoon.
Jumalan mukaan, Jarmo edustaa tällä palstalla . . .
. . . NÖYRYYTTÄ . . . Jumalan syvin olemus . . . Jumala on ITSE NÖYRYYS . . . :)
. . . Jumalan tahdon noudattamista . . . Tempaus oli - Jumalan Tahto - JARMOLLE.
KOITA HILLITÄ ITSESI . . . hieman nöyryyttä ja kärsivällisyyttä . . . ;)
******** Vastaan tuohon yhteen kysymykseen:
"mitä sitten uskostaosattomat ettekö nytten ole epäonnistuneet tehtävässänne?"
--------------------------------------------------------------------------
Miten TEHTÄVÄ voi olla EPÄONNISTUNUT, ennen kuin se on edes ALKANUT ?
Olemme vasta aloittamassa . . . tekemässä alkuvalmisteluja !
Jumalalla on hieno suunnitelma . . . niin hieno, että ihminen ei pysty sellaista vähäisellä älyllään kehittelemään.
Siinä suunnitelmassa - koko maapallo - on . . .
. . . Jumalan SANAN julistuksen kohteena.
EIKÄ haittaa, vaikka osa Jumalan sanasta menisi avaruuden puolelle, jos siellä joku meitä kuuntelee . . . ;)
MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on lähetyskäsky suoritettava loppuun.
NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !
Palaan asiaan . . . :)
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13838716/jumalan-sanan-puhdistava-vaikutus#comment-80944269
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !Jumalan_henkäys kirjoitti:
Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !
TOTEUTAN -Jumalan tahtoa. Kaikki viestini täällä ovat Jumalan määräämiä ja ne kirjoitetaan Jumalan kanssa yhdessä ---> OSA VIESTEISTÄNI ON SUORIA JUMALAN ILMOITUKSIA, ja siten Pyhiä, joten niitä ei saa muokata tai osaa tekstistä irrottaa erilleen asiayhteydestänsä.
Jumala valmistelee tuloansa, tälle palstalle, sillä . . .
******** JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ. ********
-------------------------------------------------------------------------------------
VAIHDAT JATKUVASTI NIMIMERKKIÄ JA TUOMITSET KAIKKI !!!
KOITA JO VIHDOINKIN TULLA TOIMEEN ITSESI KANSSA, MUUTA EI SINULTA VAADITA !
ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT . . . OLET NYT TEKEMISISSÄ JUMALAN KANSSA . . . ;)
JUMALA NÄKEE KAIKKI TEKOSI . . . ja näyttää ne minulle !
KIRJOITIN: "Jumala ei ole antanut enää käskyä kirjoittaa sinulle !!!"
Vertaa näitä kahta viestiä (päivämääriä) ja LOPETA myös NIMIMERKKINI HERJAUS tai muuten et voi tehdä töitä Jumalalle . . . :)
KIRJOITIN: "Jarmon jätät myös rauhaan . . . Jumala on hyvin mieltynyt Jarmoon."
Jumalan_henkäys
Jumalan_henkäys
26.9.2015 13:02
Et saa ahdistella täällä ketään . . . SUOMEN PAPIT SINÄ KOHTA TUOMITSET !
Jarmon jätät myös rauhaan . . . Jumala on hyvin mieltynyt Jarmoon.
Jumalan mukaan, Jarmo edustaa tällä palstalla . . .
. . . NÖYRYYTTÄ . . . Jumalan syvin olemus . . . Jumala on ITSE NÖYRYYS . . . :)
. . . Jumalan tahdon noudattamista . . . Tempaus oli - Jumalan Tahto - JARMOLLE.
KOITA HILLITÄ ITSESI . . . hieman nöyryyttä ja kärsivällisyyttä . . . ;)
******** Vastaan tuohon yhteen kysymykseen:
"mitä sitten uskostaosattomat ettekö nytten ole epäonnistuneet tehtävässänne?"
--------------------------------------------------------------------------
Miten TEHTÄVÄ voi olla EPÄONNISTUNUT, ennen kuin se on edes ALKANUT ?
Olemme vasta aloittamassa . . . tekemässä alkuvalmisteluja !
Jumalalla on hieno suunnitelma . . . niin hieno, että ihminen ei pysty sellaista vähäisellä älyllään kehittelemään.
Siinä suunnitelmassa - koko maapallo - on . . .
. . . Jumalan SANAN julistuksen kohteena.
EIKÄ haittaa, vaikka osa Jumalan sanasta menisi avaruuden puolelle, jos siellä joku meitä kuuntelee . . . ;)
MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on lähetyskäsky suoritettava loppuun.
NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !
Palaan asiaan . . . :)
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13838716/jumalan-sanan-puhdistava-vaikutus#comment-80944269
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Siunausta ja Herran rauhaa !Rakastumistasi omaan ääneesi ei voi epäillä.
Rakas RepeR....!
Puhun Jumalan ÄÄNELLÄ - ja . . . KYLLÄ . . . RAKASTAN HERRAANI . . . :)
TOTEUTAN - Jumalan tahtoa ---> EDUSTAN JUMALAA MAAN PÄÄLLÄ !
OLIKO MUUTA . . . NYT . . . MIELESSÄ . . . ?
Siunausta ja Herran rauhaa !
Joo, mä en oo kuulukkaan. Se olis hyvä näpäytys Suomi24:n ylläpitäjille kun asiaa puhuva palstaväki siirtyy Iltalehdelle. Sitä saa mitä tilaa. Mä en tykkää yhtään että palstaa saa terrorisoida näin vapaasti ku tätä on tehty. Poistun mielelläni kokonaan S24:lta.
Me keskutelijat olemme vuosia valittaneet Suomi24:lle palstalla riehuvista trolleista ja keskutelua sekoittavista ateisteista ja palstakeisarista. Näiden keskutelu rikkoo S24:n sääntöjä mutteivät tee asialle mitään. Turhia sääntöjä siis.
- Poispahuus
Ai, onkos muuallakin profetiat palstoja?
Profetioiden palstakeisari on aina Jeesus Kristus itse.
Ennusteluja tekee ennustajaeukot vainajahenkien kera. - Tolkkuanyt
JarmoEklund kirjoitti:
Me keskutelijat olemme vuosia valittaneet Suomi24:lle palstalla riehuvista trolleista ja keskutelua sekoittavista ateisteista ja palstakeisarista. Näiden keskutelu rikkoo S24:n sääntöjä mutteivät tee asialle mitään. Turhia sääntöjä siis.
Suomi 24 on valinnut aiheet palstoille ja tässä se on profetiat.
Ei ole tarkoitettukaan että kaikkea soopaa tänne tuodaan.
Etsikää asiallenne sopiva palsta.
Ei S24 muuta palstan nimiä, vaikka kuinka valitatte. - 1234567654321
Tolkkuanyt kirjoitti:
Suomi 24 on valinnut aiheet palstoille ja tässä se on profetiat.
Ei ole tarkoitettukaan että kaikkea soopaa tänne tuodaan.
Etsikää asiallenne sopiva palsta.
Ei S24 muuta palstan nimiä, vaikka kuinka valitatte.Blaablaa... Haista sinä pitkä v....tu vaan suolines, määräyksines ja palstoines!
TIEDOKSI:
Kiitos sähköpostiosoitteesi varmistamisesta, -jarmo-. Pyrimme käsittelemään hakemuksesi mahdollisimman pikaisesti, mutta sinun on syytä varautua viikon mittaiseen viiveeseen. Hakemuksesi hyväksymisestä tai lisäperustelujen pyynnöstä ilmoitetaan sinulle sähköpostitse. Jatkaaksesi palstan etusivulle, klikkaa tässä.Yritin päästä Aamulehteen 16.8.2015.
http://aamulehdenblogit.ning.com/
Tässä esittelyni. En ole saanut vastausta.
KUVAUS
Olen perheellinen. Luotan Luojaan. Siunaan Hänen silmäteräänsä ja tulen siunatuksi.
4Moos 24:1-9 Kun Bileam näki, että Israelin siunaaminen oli Herralle otollista, ei hän enää mennyt niinkuin aina ennen ennusmerkkejä etsimään, vaan käänsi kasvonsa erämaahan. Ja kun Bileam nosti silmänsä ja näki Israelin leiriytyneenä heimokunnittain, niin Jumalan Henki tuli häneen. Ja hän puhkesi lausumaan ja sanoi: "Näin puhuu Bileam, Beorin poika, näin puhuu mies, jonka silmä on avattu. Näin puhuu hän, joka kuulee Jumalan puheen, joka näkee Kaikkivaltiaan näkyjä, joka lankeaa loveen ja jonka silmät avataan. Kuinka ihanat ovat sinun majasi, Jaakob, sinun asuinsijasi, Israel! Niinkuin laajat purolaaksot, niinkuin puutarhat virran varrella, niinkuin aloepuut, Herran istuttamat, niinkuin setripuut vesien vierillä! Vettä läikkyy sen vesisangoista, ja sen laihot saavat runsaasti vettä. Agagia mahtavampi on sen kuningas, ylhäinen sen kuningasvalta. Jumala vei sen pois Egyptistä; sen sarvet ovat kuin villihärän. Se syö suuhunsa viholliskansat, heidän luunsa se murskaa ja lävistää heidät nuolillansa. Se on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona - kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"- KTSEiKirj
yurki1000js kirjoitti:
Yritin päästä Aamulehteen 16.8.2015.
http://aamulehdenblogit.ning.com/
Tässä esittelyni. En ole saanut vastausta.
KUVAUS
Olen perheellinen. Luotan Luojaan. Siunaan Hänen silmäteräänsä ja tulen siunatuksi.
4Moos 24:1-9 Kun Bileam näki, että Israelin siunaaminen oli Herralle otollista, ei hän enää mennyt niinkuin aina ennen ennusmerkkejä etsimään, vaan käänsi kasvonsa erämaahan. Ja kun Bileam nosti silmänsä ja näki Israelin leiriytyneenä heimokunnittain, niin Jumalan Henki tuli häneen. Ja hän puhkesi lausumaan ja sanoi: "Näin puhuu Bileam, Beorin poika, näin puhuu mies, jonka silmä on avattu. Näin puhuu hän, joka kuulee Jumalan puheen, joka näkee Kaikkivaltiaan näkyjä, joka lankeaa loveen ja jonka silmät avataan. Kuinka ihanat ovat sinun majasi, Jaakob, sinun asuinsijasi, Israel! Niinkuin laajat purolaaksot, niinkuin puutarhat virran varrella, niinkuin aloepuut, Herran istuttamat, niinkuin setripuut vesien vierillä! Vettä läikkyy sen vesisangoista, ja sen laihot saavat runsaasti vettä. Agagia mahtavampi on sen kuningas, ylhäinen sen kuningasvalta. Jumala vei sen pois Egyptistä; sen sarvet ovat kuin villihärän. Se syö suuhunsa viholliskansat, heidän luunsa se murskaa ja lävistää heidät nuolillansa. Se on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona - kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"Minä siunaan palestiinalaisia ja olen saanut siunauksen koko iäkseni.
Jämpti nii! Joh. 15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
Kas Kotari. Uskollinen höpöttäjämme :D
https://www.youtube.com/watch?v=rrf14O2ux_E
Ps. Kerroin avoimesti ja vilpittömästi miten maailma makaa ja miten maailma suhtautuu Jumalan lapsiin. Sain ijankaikkisen bannin. Henkimaailman juttu.
> Järjettömät päättäjät
He eivät tiedä, että vauraus tulee tekemällä.
He eivät tiedä, että (pakko)työttömyys köyhdyttää.
He eivät tiedä, että suurtyöttömyys köyhdyttää suuresti.
Jos tietävät, heidän täytyy olla vihreitä lue punaisia lue kommunisteja lue globalisteja lue kylmiä lue sydämettömiä lue kansan vihollisia.
Jeesuksen omat ovat ihmiskunnan vihollisia. Väärämielisen ihmiskunnan. <
http://jyrkiola.vapaavuoro.uusisuomi.fi/kulttuuri/107429-vastuunalaisemme-ovat-järjettömiä
- ylöss
ylöös
- yköss
ylöös
- jasoojoo
Siellä vasta järkyttäviä keskustetijoita onkin.Pistävät youtubeen herjavideoita sun nimimerkistä ja kaivavat susta kaiken tiedon ja utelevat.Sen jälkeen alkaakin sitten herjaus ja vainot.Käykääpä kattoon ihan mielenkiinnolla,siellä olis työmaata kovalle ja kovapäiselle uskovalle.
- nyttenolet
kyl mä ainankin siellä olin keskustelemassa 3 vuotta sitten enen kuin langesin ja kerroin elämän tarinan ja kaikki ainahan niitä uskostaosattomia herjaajia on ja uskoviakin mutta en minä niistä välittänyt eikä kyl minusta mitään youtubeen laitettu... :)
- jarmooo
joko uskot???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35314949- 2575923
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113438- 1912536
- 1372179
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142062Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101580Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481359Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891160