Mikä siinä on kun suomalainen nainen lähestyy 30 ikävuotta niin perse leviää ihan järkyttäväksi! Miksi naiset rupsahtaa jo näin aikaisin, meikäläinen haluaa katsella kiinteitä ja solakoita baakeneita !!
Koolla on väliä!
Iso perse naisilla on hirvee
11
1679
Vastaukset
- Nainen
Eipä oo kehumista 30-kymppisten ja siitä yli miestenkään pepuissa puhumattakaan vatsaröllyköistä. Miehellä pitää olla timmi peppu ja kiinteät vatsalihakset. Ilo silmälle *kuppi kuumaa teille*
- Maitotyttö,,
Se on tuo pyllypuoli kyllä hiukan rupsahtanut nuorilla naisilla.Mitähän ne on ite mieltä takapuolestaan 40 vuotiaana ? Istutaan ja purraan hampurilaista ,ei viitsitä liikkua ja jos liikkuu vyötärö ei enään taivu tanssiessa vaan keinutaankin polvitaipeilla.Kyllä suomalaisen nuoren naisen pitää opetella liikkumaan kunnolla.Sirosti ja kauniisti voi liikkua vaik on lihavakin.Miks muuten lihotte????
- oscar
Ei se mitään jos peffa on iso ja pyöreä kuin vaikka lopezilla,mutta kun suomalaisilla se tahtoo levetä alaspäin.
- tiukkapepa34
vaikka olenkin nainen... olen ihmetellyt samaa omasta sukupuolestani. eli miksi suomalaiset naiset antavat takapuoliensa rupsahtaa!?
ei voi syyttää pelkästään lasten tekoa jne. kyllä se on itestä kii, millaselta haluaa näyttää. ai olenko himoliikkuja ja peiliin tuijottaja!? vastaus: en ole. olen nainen joka estää leviämisensä terveellä järjellä ja oikealla ruokavaliolla. onhan se kiva kun pepa kerää katseita "tässäkin iässä" - MrDiesel
Eihän se oo kiva tietysti kattoo isoa takapuolta, mutta eihän se nyt loppujen lopuksi merkkaa mitään jos toisesta tykkää. Tietenkin tiukka farkkupeppu mielyttää silmää paljon paljon enemmän...;)
- Daddy
Iso perse on kiva ja hyvä ja sexy
- Angela
Puhut asiaa! En voi kuin sääliä naisia jotka päästää ittensä hirveeseen kondikseen, ja juuri lasten saamisen jälkeen, monet ovat aivan kauheen näkösii! Tajutkaa jo naiset et miehet taatusti alkaa pettää , jos vaimo on kuin mikäkin "tankki".
Hiukset hapsottaa ja läskiä on jokapuolella!
Ei tartte ihmetellä ja itkeä jos mies löytää hoikemman ja ittestään huolehtivan naisen tilalle!
Valitettavasti naisissa on kyl enemmän läskejä kuin miehissä.......kommentoikaa ihmeessä!
*Angela*- Sami
Mut eihän se liian laihakaan oo hyvännäköinen. Sellainen välikoko on ihan paras, jota on kyl aika vaikee kuvailla vaan se pitää nähdä! Mun tyttöystävällä on just sellainen aivan uskomattoman hyvä ja treenattu peppu. Kun se pukeutuu vielä aika tiukkoihin vaatteisiin (farkut 29/32), niin ei siinä kyl tartte vieraisiin lähtee...;)
- Ihmettelee
Sami kirjoitti:
Mut eihän se liian laihakaan oo hyvännäköinen. Sellainen välikoko on ihan paras, jota on kyl aika vaikee kuvailla vaan se pitää nähdä! Mun tyttöystävällä on just sellainen aivan uskomattoman hyvä ja treenattu peppu. Kun se pukeutuu vielä aika tiukkoihin vaatteisiin (farkut 29/32), niin ei siinä kyl tartte vieraisiin lähtee...;)
On tosi fiksuu porukkaa joo, mitä helvettiä sitä perseellä on merkitystä ku puhuu parisuhteesta ja sen kestävyydestä. Jos se on siitä kiinni että pitää olla "tiukka farkkuperse" tai eroon tai petän ni on sanottava että sillon on perseestä koko tyyppi ite.
Perse ku perse, jos se on muuten ihanassa kehossa ja fiksu pää keikkuu korkeimpana ni hyvin kelpaa, ainakin mulle.
HYVÄ KAIKKI NAISET PERSEESTÄ RIIPPUMATTA, TAI RIIPPUEN ! - Sami
Ihmettelee kirjoitti:
On tosi fiksuu porukkaa joo, mitä helvettiä sitä perseellä on merkitystä ku puhuu parisuhteesta ja sen kestävyydestä. Jos se on siitä kiinni että pitää olla "tiukka farkkuperse" tai eroon tai petän ni on sanottava että sillon on perseestä koko tyyppi ite.
Perse ku perse, jos se on muuten ihanassa kehossa ja fiksu pää keikkuu korkeimpana ni hyvin kelpaa, ainakin mulle.
HYVÄ KAIKKI NAISET PERSEESTÄ RIIPPUMATTA, TAI RIIPPUEN !Nyt tais tulla vetäistyä hiukka isompi herne nenuun...Juu olen sun kanssa ihan samaa mieltä, että eihän se pelkkä perse jaksa kiinnostaa ketään pitkään, mutta kyl se kaunis farkkupeppu aina pitenpään mieltä lämmittää, kuin löysä peppu...
- janzku
mitä vitun välii sil perseen koolla on? olen itse 15.v. ja perseeni on iso. jotkut jätkät sanovat että likalla pitää olla hyvä perse mutTA MILLANE sit on hyvä perse???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592737Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 261149
- 511110
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083