Jostai syystä tommone vani vaa vaikuttaa ihan saatanan hienolta vehkeeltä ja ei oikee kauheesti kiinnosta jotkut vanhat farmari focuckset, transportterit jne.
Rakennusalan hommia tulevaisuudessa yms niin paljon tulee tavaraa kuljetettua ja oli ihan ideana että vois öitäkin silloin tällöin nukkua autossa, ellei muuten vaan niin silloin ainakin kun on reissussa jossain.
Eli jos vähä joltai kokeneemmilta sais infoa.
Eniten tietysti kiinnostaa viat, korjauket ja mikä luultavasti pamahtaa ja milloin.
Tällä hetkellä tähtäimessä Vani mikä on suht siistin näkönen sisältä ja ulkoa, mutta kilsoja kertynyt jo yli 500 000. Vani on vuosimallia -92.
Mitäs tästä pitäis kysellä/tietää?
500tkm ajettu Chevrolet Chevy Van 6.2
4
141
Vastaukset
- vantheman
Tärkeintä olisi tarkistaa, että kone ja laatikko toimii. Huolehdi siitä, että autolla ei ole ajettu koeajopäivänä. Kylmäkäynnistys kertoo paljon. Haalarit myös mukaan ja kunnon tarkistus alustan pelteihin. Kaikki muu on pientä siihen verrattuna, että joutuu hankkimaan uuden tekniikan tai hitsaamaan puoli pohjaa.
- Willy1
Takaovien alareunat, lokarin kaaret ja helmat suurimmat ruostepaikat. Pohja ei yleensä edes hirveästi ruostu, kun on sen verran korkealla.
Itsellä 6 vania ollut, tai 2 tälläkin hetkellä. Ikinä ei ole ollut pohja mätä.
Kilometrejä ei tarvitse pelätä, jos on huollettu.
Chevyyn kulutus-osat on halpoja suomessakin. Varsinkin, jos on joutunut esim. euro-autoon osia ostamaan. Jenkeistä tilaamalla saa vielä halvemmalla. Tuossa hyvä linkki: http://www.rockauto.com- Willy1
Lisäys vielä.
Tämän hetkisestä käyttöVanista en edes tiedä kilometrimäärää.
Ollut mulla vajaa 10 kk. Mittaristossa itse tehdyt mittarinpohjat, jossa ei ole tehty reikiä matkamittarille, eikä trippimittarille.
Kilometrilukema ei ole mua niin paljon kiinnostanut, että olisin rei'ittänyt mittarinpohjat. :) Pääasia, että toimii.
6,2 kyseessä.
- entisöinti
Ei helevetis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818