Jostai syystä tommone vani vaa vaikuttaa ihan saatanan hienolta vehkeeltä ja ei oikee kauheesti kiinnosta jotkut vanhat farmari focuckset, transportterit jne.
Rakennusalan hommia tulevaisuudessa yms niin paljon tulee tavaraa kuljetettua ja oli ihan ideana että vois öitäkin silloin tällöin nukkua autossa, ellei muuten vaan niin silloin ainakin kun on reissussa jossain.
Eli jos vähä joltai kokeneemmilta sais infoa.
Eniten tietysti kiinnostaa viat, korjauket ja mikä luultavasti pamahtaa ja milloin.
Tällä hetkellä tähtäimessä Vani mikä on suht siistin näkönen sisältä ja ulkoa, mutta kilsoja kertynyt jo yli 500 000. Vani on vuosimallia -92.
Mitäs tästä pitäis kysellä/tietää?
500tkm ajettu Chevrolet Chevy Van 6.2
4
129
Vastaukset
- vantheman
Tärkeintä olisi tarkistaa, että kone ja laatikko toimii. Huolehdi siitä, että autolla ei ole ajettu koeajopäivänä. Kylmäkäynnistys kertoo paljon. Haalarit myös mukaan ja kunnon tarkistus alustan pelteihin. Kaikki muu on pientä siihen verrattuna, että joutuu hankkimaan uuden tekniikan tai hitsaamaan puoli pohjaa.
- Willy1
Takaovien alareunat, lokarin kaaret ja helmat suurimmat ruostepaikat. Pohja ei yleensä edes hirveästi ruostu, kun on sen verran korkealla.
Itsellä 6 vania ollut, tai 2 tälläkin hetkellä. Ikinä ei ole ollut pohja mätä.
Kilometrejä ei tarvitse pelätä, jos on huollettu.
Chevyyn kulutus-osat on halpoja suomessakin. Varsinkin, jos on joutunut esim. euro-autoon osia ostamaan. Jenkeistä tilaamalla saa vielä halvemmalla. Tuossa hyvä linkki: http://www.rockauto.com- Willy1
Lisäys vielä.
Tämän hetkisestä käyttöVanista en edes tiedä kilometrimäärää.
Ollut mulla vajaa 10 kk. Mittaristossa itse tehdyt mittarinpohjat, jossa ei ole tehty reikiä matkamittarille, eikä trippimittarille.
Kilometrilukema ei ole mua niin paljon kiinnostanut, että olisin rei'ittänyt mittarinpohjat. :) Pääasia, että toimii.
6,2 kyseessä.
- entisöinti
Ei helevetis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875