Kaikki "tehty"

Toipuminen

Olen 45v ja mulla ei ole oikeastaan mitään tekemätöntä asiaa loppuelämäksi.
Nyt kun kumpikin vanhempani ovat siirtyneet iankaikkisuuteen, niin olo on vähän ulkopuolinen, tuntuu että olen ulkopuolinen koko tästä maailmasta.
On omakotitalo, auto, omaisuutta, kaikki tarpeellinen hankittu mitä elämässä tarvitsee.
Ehkä uudemman auton hankinta on yksi mikä on vielä tekemättä, mutta vanhakin auto palvelee siinä missä uusikin.

Oli minulla taideharrastus, mutta en ole sitä vielä jaksanut aloittaa, mutta ehkä siinä on vielä loppuelämän tekemättömiä asioista.
Tekemättömiä öljyvärimaalauksia ja tiffany lasitöitä.
Jos alkaisi pienoisrautatietä rakentamaan, niin siinä sitä olisi loppuelämälle tekemistä, kun joskus olen ajatellut alkaa sitäkin harrastamaan, mutta onko siitäkään mitään hyötyä ja järkeä.
Varsinkin se pöly on ongelma, kun ajan mittaan kertyy pölyä, jollei kata pienoisrautatietä jollakin, ettei pöly pääse kertymään.

Ehkä jonkun ajan kuluttua jaksaa innostua harrastamaan, mutta ei kyllä ihan vielä.

7

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkisanottu

Näinhän se on.

• voiluojamitäpotaskaa

Ellei harrastusta ole edes aloittanut se ei todellakaan ole mikään harrastus.

• tönölän.hiski

Jotenkin tulee mielee tuo kiuruvetisen miehen letkautus; aloittamista vaille valmis. Mut on tässä omakin härkä ojassa.
      En ole saanut elämässä tehtyä haluamaani. Jonkinlaisen tuulensuojan, mökin onnistuin työtuloillani kuitenkin hankkimaan.

Jos tänä syyskautena tulisi ns. noutaja, melko tasan menisivät tilit rahallisessa mielessä. Olen velkaisempi kuin koskaan aikaisemmin.

• Mars_maailmalle

Ihmiset tulevat onnettomiksi oman napansa tuijottamisesta vaikka muuta luulevat. Aika suunnata siis katse itsestä maailmaan; mummot tarvii kavereita, lapset apua, eläintensuojelu loukkupyytäjiä ja mitä vaan.

• Anonyymi

61 v. ja olisin halunnut sopia välini muutamien kanssa.

• Anonyymi

Public domainia ja ideaa saa vapaasti soveltaa:

Kotimaan matkailu on aloitusta vailla asialistalla. Ei mikään karavaanari-homma eikä turistikohteiden kiertäminen. Madventures-ohjelma antoi alkusykäyksen. Ideaa vaan pitää jalostaa "vientikelpoiseksi".

Vähän tyyliin "kansallispuistot, syrjäisimmät pikkukylät ja kummallisimmat tiettömät taipaleet." Vanhaa Kuninkaan kartastoa- selatessani tuli mieleen että paljonko on vanhoista kärrypoluista ja reiteistä jäljellä. Hyvä kamera matkassa ja videota että kuvaa youtubeen.

Jos ei muuten, niin vaikka ihan vaan piruuttaan....

• Anonyymi

Käyppä takomassa lapaseen Stokkan naistevvessassa. Hyvin kuti lähtee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      208
      4643
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2606
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1532
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1129
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1112
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1081
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      136
      1048
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe