Olen 45v ja mulla ei ole oikeastaan mitään tekemätöntä asiaa loppuelämäksi.
Nyt kun kumpikin vanhempani ovat siirtyneet iankaikkisuuteen, niin olo on vähän ulkopuolinen, tuntuu että olen ulkopuolinen koko tästä maailmasta.
On omakotitalo, auto, omaisuutta, kaikki tarpeellinen hankittu mitä elämässä tarvitsee.
Ehkä uudemman auton hankinta on yksi mikä on vielä tekemättä, mutta vanhakin auto palvelee siinä missä uusikin.
Oli minulla taideharrastus, mutta en ole sitä vielä jaksanut aloittaa, mutta ehkä siinä on vielä loppuelämän tekemättömiä asioista.
Tekemättömiä öljyvärimaalauksia ja tiffany lasitöitä.
Jos alkaisi pienoisrautatietä rakentamaan, niin siinä sitä olisi loppuelämälle tekemistä, kun joskus olen ajatellut alkaa sitäkin harrastamaan, mutta onko siitäkään mitään hyötyä ja järkeä.
Varsinkin se pöly on ongelma, kun ajan mittaan kertyy pölyä, jollei kata pienoisrautatietä jollakin, ettei pöly pääse kertymään.
Ehkä jonkun ajan kuluttua jaksaa innostua harrastamaan, mutta ei kyllä ihan vielä.
Kaikki "tehty"
7
236
Vastaukset
- Kaikkisanottu
Näinhän se on.
- voiluojamitäpotaskaa
Ellei harrastusta ole edes aloittanut se ei todellakaan ole mikään harrastus.
- tönölän.hiski
Jotenkin tulee mielee tuo kiuruvetisen miehen letkautus; aloittamista vaille valmis. Mut on tässä omakin härkä ojassa.
En ole saanut elämässä tehtyä haluamaani. Jonkinlaisen tuulensuojan, mökin onnistuin työtuloillani kuitenkin hankkimaan.
Jos tänä syyskautena tulisi ns. noutaja, melko tasan menisivät tilit rahallisessa mielessä. Olen velkaisempi kuin koskaan aikaisemmin. - Mars_maailmalle
Ihmiset tulevat onnettomiksi oman napansa tuijottamisesta vaikka muuta luulevat. Aika suunnata siis katse itsestä maailmaan; mummot tarvii kavereita, lapset apua, eläintensuojelu loukkupyytäjiä ja mitä vaan.
- Anonyymi
61 v. ja olisin halunnut sopia välini muutamien kanssa.
- Anonyymi
Public domainia ja ideaa saa vapaasti soveltaa:
Kotimaan matkailu on aloitusta vailla asialistalla. Ei mikään karavaanari-homma eikä turistikohteiden kiertäminen. Madventures-ohjelma antoi alkusykäyksen. Ideaa vaan pitää jalostaa "vientikelpoiseksi".
Vähän tyyliin "kansallispuistot, syrjäisimmät pikkukylät ja kummallisimmat tiettömät taipaleet." Vanhaa Kuninkaan kartastoa- selatessani tuli mieleen että paljonko on vanhoista kärrypoluista ja reiteistä jäljellä. Hyvä kamera matkassa ja videota että kuvaa youtubeen.
Jos ei muuten, niin vaikka ihan vaan piruuttaan.... - Anonyymi
Käyppä takomassa lapaseen Stokkan naistevvessassa. Hyvin kuti lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221