Olette edehtyneet

Jehovan todistajat julistavat, että ei ole merkitystä, vaikka lahkosta eronneet lapsia ei saisi tavata, kun 1000 valtakunnassa voi sitten saada uudet lapset näiden luopio lasten sijaan. Mutta Raamattu sanoo toisin. Ei ylösnousemus ruumiissa enään mennä miehelle tai naiselle

MATT:22:29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
30. Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.
31. Mutta mitä kuolleitten ylösnousemukseen tulee, ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on puhunut teille, sanoen:
32. 'Minä olen Aabrahamin Jumala ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan elävien."

22

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JotainTietävä

Sinänsä ansiokas kirjoitus, mutta oletko tullut ajatelleeksi, että ei Jeesuksen puheet JT:a paljon hetkauta? Ei he pidä niitä minään.

• Näinjuuri

Sietäisit valehtelija muutaman korvatillikan!!!

• Rintti-
        Näinjuuri kirjoitti:

Sietäisit valehtelija muutaman korvatillikan!!!

Ei tosiaankaan merkitse. Jeesuksen puheilla ei ole mitään merkitystä, jos ne on ristiriidassa järjestön oppien kanssa. Järjestön hallintoelin laittaa surutta omasta kynästään puheet hänen suuhunsa.
        http://wol.jw.org/fi/wol/s/r16/lp-fi?q=käski muistokseen&p=par

• puusilimäköolet
        Rintti- kirjoitti:

Ei tosiaankaan merkitse. Jeesuksen puheilla ei ole mitään merkitystä, jos ne on ristiriidassa järjestön oppien kanssa. Järjestön hallintoelin laittaa surutta omasta kynästään puheet hänen suuhunsa.
        http://wol.jw.org/fi/wol/s/r16/lp-fi?q=käski muistokseen&p=par

Eipä niillä Jessen jutuilla sinullekaan ole merkitystä, jos ne ovat ristiriidassa omien uskomustesi kanssa.

• Rintti-
        puusilimäköolet kirjoitti:

Eipä niillä Jessen jutuilla sinullekaan ole merkitystä, jos ne ovat ristiriidassa omien uskomustesi kanssa.

Jos kysymys on vartiotornin opetuksista ja mitä se sanoo Raamatun opettavan, mitä minun käsitykseni siihen liittyvät? Kysymyshän on sisälukutaidon käytöstä.

• julistakaajulistakaa

"Jehovan todistajat julistavat, että ei ole merkitystä, vaikka lahkosta eronneet lapsia ei saisi tavata, kun 1000 valtakunnassa voi sitten saada uudet lapset näiden luopio lasten sijaan. Mutta Raamattu sanoo toisin. Ei ylösnousemus ruumiissa enään mennä miehelle tai naiselle"

Näin taisi Aila Ruoho julistaa että Jehovantodistajat näin julistavat.
      Jehovantodistajien en ole näin kuullut julistavan.

• Tämä oppi on tarkistettu jehovan todistajien opista

• aplootit
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

Tämä oppi on tarkistettu jehovan todistajien opista

oot tosi reipas kundi kun käyt jw.org'issakin jo

• hgfdsderty7u89
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

Tämä oppi on tarkistettu jehovan todistajien opista

Olet käsittänyt väärin.

• homopatsaspannaan

Eikö uskovaisille,persuille ja homoille voi alkaa kehittämään lääkettä,nykyisin on astmapiippuja,alzhaimerintauti lääkkeitä,sydän lääkkeitä, reuma lääkkeitä jne.eikö noille edellämainituille todellakaan voi kehittää lääkkeitä vaikka vakavia tapauksia ovatkin mutta kyllä se loppupelissä kannatta ja yhteiskunta terveentyy ylä sekä ala päästä.

• kehitystä.JESS

'Olette edehtyneet
      totuusvoittaaaina
      18.9.2015 15:09

Mutta Raamattu sanoo toisin. Ei ylösnousemus ruumiissa enään mennä miehelle tai naiselle

MATT:22:29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

30. Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa. /////

Ardo on oikeessa.
      ja TUO tieto löytyy kyllä ihan jw.org-saitilta myös,
      hyvä Ardo kun sielläkin osaat jo vierailla rohkeasti tarkistelemassa tietojasi.

• AMK.rules

Ardo osaa pademmin lukee jw-kirjasdoo kuin
      maisteri Aila_Ruoho

• dfgyuioiuygf

Aila on satujen kertoja, et silleen

• galileiikoni

Eihän mene taivaaseen, etkö tiennyt sitä......ilmestyskirjassa on aiheesta enemmän.

• galileiikoni

Piti sanoa: Eihän kaikki mene.....

• harhaoppijtt

Oikein.Ei kaikki mene.Jos ei synny uudesti ylhäältä ei näe Jumalan valtakuntaa.
        Mitään A ja B joukkoa ei ole.
        Joko synnytään uudesti tai ei.Joko saadaan ikuinen elämä tai ei.
        Jumalan valtakuntaan ei mennä kakkosvaihtoehdolla.
        Suuri joukko on myös uudestisyntynyttä ja he ovat myös Jumalan valtakunnan edessä,niinkuin 12 sukukuntaa 144.000.
        Vippaskonstein paratiisiin menijöitä ei ole vaan se on jehovantodistajien satujuttu.

• Paipai
        harhaoppijtt kirjoitti:

Oikein.Ei kaikki mene.Jos ei synny uudesti ylhäältä ei näe Jumalan valtakuntaa.
        Mitään A ja B joukkoa ei ole.
        Joko synnytään uudesti tai ei.Joko saadaan ikuinen elämä tai ei.
        Jumalan valtakuntaan ei mennä kakkosvaihtoehdolla.
        Suuri joukko on myös uudestisyntynyttä ja he ovat myös Jumalan valtakunnan edessä,niinkuin 12 sukukuntaa 144.000.
        Vippaskonstein paratiisiin menijöitä ei ole vaan se on jehovantodistajien satujuttu.

" Joko saadaan ikuinen elämä _ tai ei ,..."
        Näitähän nää opettaa , kyse on psykologian opista , Yliopistoissa -1920- luvulla erilaisia johtohenkilöitä varten kehitetystä ns, johdatteleva suostuttelu- nimisestä metodista , Raamattu , siis sekä VT , sisältävät kuitenkin kumpikin saman peruuttamattoman ilmoituksen ";
        " Minä olen vannonut itse kauttani , Minun suustani on lähtenyt Totuus , peruuttamaton Sana , ;-" Jokaisen on Minun eteeni tultava , "-
        Tämä on se Totuus, jota Uskonto väittää omakseen , Mutta jokaisen olemassaolevan -tai -olleen on tultava uudelleen olemassaoloon , todistaakseen ensimmäistä väärintekijää vastaan , Korkeimman käskystä ,

• Paipai
        Paipai kirjoitti:

" Joko saadaan ikuinen elämä _ tai ei ,..."
        Näitähän nää opettaa , kyse on psykologian opista , Yliopistoissa -1920- luvulla erilaisia johtohenkilöitä varten kehitetystä ns, johdatteleva suostuttelu- nimisestä metodista , Raamattu , siis sekä VT , sisältävät kuitenkin kumpikin saman peruuttamattoman ilmoituksen ";
        " Minä olen vannonut itse kauttani , Minun suustani on lähtenyt Totuus , peruuttamaton Sana , ;-" Jokaisen on Minun eteeni tultava , "-
        Tämä on se Totuus, jota Uskonto väittää omakseen , Mutta jokaisen olemassaolevan -tai -olleen on tultava uudelleen olemassaoloon , todistaakseen ensimmäistä väärintekijää vastaan , Korkeimman käskystä ,

" Joko tai ei "
        Totuus noista noista paratiisi - tai taivaspaikoista on se , että ne ovat osa Lutherin kummi-sedän ,-eikun Oppi-isän Augustinuksen kehittelemää ns, Predestinaatio - siis ennaltamääräämisoppia , ja varmasti Uskontomiehet nousevat siitä takajaloilleen , mutta Tosi on , Totuus on kumminkin tuossa Korkeimman peruuttamattomassa ilmoituksessa , joka on sekä VT ;ssa että UT; ssa .
        Ja noista -Uni-ilmoituksista ; VT; ssa sanotaan , -" He sanovat; olen nähnyt unta , olen nähnyt unta , - mutta se , jolla on Herran sana , puhuu sen uskollisesti ? Eikö se ole rauta , joka kallion murtaa ?"

• Tottisonhottis

"Jehovan todistajat julistavat, että ei ole merkitystä, vaikka lahkosta eronneet lapsia ei saisi tavata, kun 1000 valtakunnassa voi sitten saada uudet lapset näiden luopio lasten sijaan. "

Käypäs tottis veljesseura.org puolella esittämässä sama väite. Tuskin saat edes siellä tukea paskaväittämällesi.

Tonnin setelistä vetoa

• vikaölahko.sitteraus

Aila Ruohon opetuslapset kuten Trövöör Uiillis silleen sanoo.
        mut joo, etes Jahve Nainen ei semmottis menis Hyväveljes-seuras sanomaa

• UnenVoimalla

Se paratiisi on vartiotorniuskonnon, uususkonnon tuote. Raamatuntutkijain vartiotorni ei siitä tiennyt, eikä Rutherfordinkaan, eikä vastaavasti kukaan lahkolainenkaan ennen vuotta 1935 jolloin Rutherford näki tuon lahkotyöhön suuren muutoksen tuoneen unensa: Taivaspaikat ovat täynnä. Osta vartiotiotorni niin pääset Rutherfordin perustamaan paratiisiin.

• Kunniavanhin Kokemäeltä, Reino R. Yppyreikä, tietää totuuden lapsista, ja ihan kaikesta. Hänellä on näet suora henkiyhteys Tazeen. Taze lähettelee kovasti viestejä tuonpuoleisestä pyranmiidi-kiven alta. Kohta pukkaa Tazelta uutta valoa maailmanlopusta, joka on ihan kohtapian tuloillaan. Rahuskia luonnollisesti otetaan jo vastaan. Taze tarvitsisi uudet joulutöppöset ja tonttulakin. Saapi laittaa lahjalaatikkoon, maininnalla "Töppöset Taselle".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe