Suomi on menetetty..

vääräuskoiset.tapetaan

Katsotteko koskaan uutisia?? Mamut valtaavat suomen..

59

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loiukjtyhrtg

      Suojeluskunnat takaisin. nyt on kiire !!

      • extrolliNwounded

        et ees tiiä , ihmisiä on vainottu osoittelemalla mikrosäteillä vainon yhteydessä. Mitä te tiesitte hybridistä ennenkuin itä alkoi opettamaan... Ette vieläkään tiedä. Heillä on vaikuttavia peitetoimia ja resursseja koska tämä on toisen valtion toimintaa. Ovat sadoittain jakautuneet ympäri kaupunkia missä paljon kohteita ja seuraavat kohteiden liikettä ja vaihtavat miehiä välillä -ei näytä vainolta eikä voi todistaa ja heillä kaikilla on alibit -toimintaa ei todellakaan saada selvitettyä. Mikrosäteet eivät oo rakettitiedettä, ja siksi youtubessa niin paljon gang stalk ja "directed energy" videoita -Näillä on jo paljon kiristetty meidän mediaväkä herkkiä hyvää elämää eläviä toimittajia. -Heitä osoitetaan mahaan, se sattuu vähän, ja uhataan lapsettomuudella. ko 20-100GHz mikrosäteet menevät rakennuksen läpi kuin radioaallot, mutta jännittävät hermoja. niillä estetään kiristettävän uhrin nukkuminen talon ulkopuolelta käsin. Kertovat että vaino lievenee jos uhri menis sairaalaan jossa idälle pelaava ihminen vaikuttaa ja tämä yhdistetään siihen (oikeaan) vainoon, joten uhrille saadaan psyk diagnoosi, eikä kukaan usko häntä enää. Muilta venäjän värväämiltä trolleilta kuulin että noi mikrosäteet haittaa motoriikkaa ja niillä on aiheutettu kolareja. Myös venäjän asuntokauppa ja venäjämielinen (osin kiristetty ja pakotettu) sosiaaliväki liittyy tähän, sen merkeissä että kenelle annetaan tietyn yhteisön keskeltä niitä asuntoja. Kirjoituskykyiset/häiriköintikykyiset asunnottomat ja varattomat luottotiedottomat ovat kaikki kiristyksellä ja lahjonnalla värvättäväksi haluttuja ihmistyyppejä. Noissa muissa Gang Stalk ketjuissa änne on juuri alkanut sataa tietoa aiheesta.


      • mina.tappaa.sinut

        Mies puukotti naista lenkkipolulla tesomalla. Tekijä MAMU. asiasta kertoo iltalehti, aamulehti, ja mv lehti.


    • RaneRasisti

      Maassa maan tavalla tai maasta POIS!

      • suojeluskunta

        RAMIN AZIMI. näitä tänne änkee!! google.


      • mamut.tuo.kärsimystä

        Kihniö menetetty, sinne otetaan 200 !! Koskahan tänne...? :(


      • raiskarimamu.vaanii
        suojeluskunta kirjoitti:

        RAMIN AZIMI. näitä tänne änkee!! google.

        Suomalaiset tulevat olemaan pieni vähemmistö SUOMESSA. Mamut syrjättävät suomalaiset. Aikaa tähän menee 40 - 60v. Jos siis MITÄÄN EI ASIALLE TEHDÄ! (Onneksi minulla ei ole lapsia) JIHAAD!!


      • änkee.änkee
        suojeluskunta kirjoitti:

        RAMIN AZIMI. näitä tänne änkee!! google.

        Googleta: änkee


      • MAMUJEN.UHRIT
        raiskarimamu.vaanii kirjoitti:

        Suomalaiset tulevat olemaan pieni vähemmistö SUOMESSA. Mamut syrjättävät suomalaiset. Aikaa tähän menee 40 - 60v. Jos siis MITÄÄN EI ASIALLE TEHDÄ! (Onneksi minulla ei ole lapsia) JIHAAD!!

        YOUTUBE : MAAHANMUUTTAJAN NIPUTUS. katsokaa tämä niin näette saamastaan avusta, erittäin kiitollisen maahanmuuttajan. Näin ne kiittävät.


      • raiskaustilastot.google
        raiskarimamu.vaanii kirjoitti:

        Suomalaiset tulevat olemaan pieni vähemmistö SUOMESSA. Mamut syrjättävät suomalaiset. Aikaa tähän menee 40 - 60v. Jos siis MITÄÄN EI ASIALLE TEHDÄ! (Onneksi minulla ei ole lapsia) JIHAAD!!

        Kempeleellä MAMUT raiskasivat 14v tytön. (iltalehti, aamulehti, MV-lehti..24.11.2015) Ja taas kusipäät vaan vähättelee, ja suvaitsee :(


    • Kenetaiottappaa

      Ketäs ne ovat ne vääräuskoiset, joita aiot tappaa? Kukaan muu ei ole tapoilla uhannut. Mitä tulee turvapaikanhakijoihin, niin he hakevat turvaa, koska kotona kuolee, joutuu sotimaan hullujen puolesta hulluja vastaan. Mitäs itse tekisit, jos meillä tuolla lailla olisi. Varmaan olisit jo paennut, veikkaan. Ja luultavasti olisit paennut valtiolta kuppaamillasi rahoilla vielä.

      Uskonnot ovat vain uskontoja. Ei niitä kannata pelätä. Immonen on idiootti, kun levittää turhaa pakokauhua, koska itse ei tiedä uskonnoista mitään. Mitenpä se varastomies nyt...

      • Eikös.siellä

        Lähtömaassa juuri nähdä puhtaimmillaan, että miten se monikulttuurillinen yhdessäolo oikeasti toimii??? Siellä se kulttuuri on rikkaimmillaan.


      • ja.vielä

        Että uskonto siellä näyttää olevan kovinkin korkeassa kurssissa, kun tuhansia vuosia vanhat kulttuurikohteet pitää räjäyttää. Kai täälläkin kohta. Että semmoista rikastuttamista.


      • Kenetaiottappaa

        Kysyn uudestaan: kenet olet aikeissa tappaa? Nuo tännekin tulvivat pakenevat sotaa, koska on pakko. On tolloa maalailla heidän tuovan väkivaltaa tänne, kun he juuri sitä väkivaltaa pakenevat.

        Uskonnot ovat ihan samanlaisia täälläkin. Keskenänsä tapellaan ja muita parempia ollaan. Ja sinäkö olet siis aikeissa räjäytellä myös kulttuurikohteita? Mistä aiot aloittaa? Kukaan muu ei semmoisellakaan ole vusoikausiin uhkaillut. Mitä nyt äärikriatityt välillä joitakin taidenäyttelyitä uhoavat sulkemaan.

        Miksi sinua juuri pakoon lähteneet pelottavat? Tornioon, esimerkiksi eilen, saapuneissa on valtaosa lapsiperheitä. Pelkäät siis lapsiperheitä. No, ne ovat taatusti Suomessakin ihan yhtä pelottavia, jos niitä pelkäät...


      • SonnanLevittäjälle
        Kenetaiottappaa kirjoitti:

        Kysyn uudestaan: kenet olet aikeissa tappaa? Nuo tännekin tulvivat pakenevat sotaa, koska on pakko. On tolloa maalailla heidän tuovan väkivaltaa tänne, kun he juuri sitä väkivaltaa pakenevat.

        Uskonnot ovat ihan samanlaisia täälläkin. Keskenänsä tapellaan ja muita parempia ollaan. Ja sinäkö olet siis aikeissa räjäytellä myös kulttuurikohteita? Mistä aiot aloittaa? Kukaan muu ei semmoisellakaan ole vusoikausiin uhkaillut. Mitä nyt äärikriatityt välillä joitakin taidenäyttelyitä uhoavat sulkemaan.

        Miksi sinua juuri pakoon lähteneet pelottavat? Tornioon, esimerkiksi eilen, saapuneissa on valtaosa lapsiperheitä. Pelkäät siis lapsiperheitä. No, ne ovat taatusti Suomessakin ihan yhtä pelottavia, jos niitä pelkäät...

        Nimimerkille Kenetaiottappaa:
        Mene katsomaan Ruotsin Malmöön, se on lähellä, millaista meno siellä on iltapuhteella ja yöaikaan. Mene tutustumaan sinne. Vietä edes viikon verran öitä ulkona tutustuen tilanteeseen ja tule sitten kertomaan tänne, mitä näit, kuulit, tunsit omin aistein. Ja mene useisiin muihin paikkoihin eri maissa, joissa on meille nyt tulevia mamuja asunut jo vuosia. Käy tutustumassa, mutta mene yksin ja liiku ahkerasti kaikkina vuorokauden aikoina kaikkialla.
        Ihmetyttää todella tuollainen suunpieksijä, jolla ei ole mitään todellista kokemusta elämästä. Paasaat vain tunteella ja luulet olevasi rikkiviisas, kun kommentoit itseäsi paljon enemmän tietoa ja elämänkokemusta omaavia ihmisiä.
        Tiedän melko hyvin itse tilanteen, koska olen uskaltaunut omaa postilaatikkoani pidemmälle jo yli 70 vuotta sitten. Tunnen arabimaat ja kaikki muut maailmankolkat suomalaiseksi melko hyvin. Olen tosiaankin liikkunut niissä ympäri vuorokauden kaikkialla lukuisat vuodet eri maissa.
        Mene sinäkin ja hanki vastaava kokemus. Tule sitten huutelemaan mielipiteitäsi, niin me katsomme mitä ne ovat.


      • Kenetaiottappaa

        Olen liikkunut. Sanot siis että Ruotsissa on vaarallista maahanmuuttajien takia. No, heistä yhä suurin osa on suomalaisia. Itse en ole Ruotsissakaan koskaan mitään uhkaa kokenut. Vielä vähemmän Saksassa, Ranskassa arabialueillakaan Pariisissa, Lontoossa jne. Vingu rasismiasi minkä vingut, mutt ihmisiä ne sotaa pakenevat ovat, eivät väkivaltakoneita. Humalaiet suomalaiset ääliöt sen sijaan ovat uhkaavia useinkin niin taksia ootellessa kuin grillijonossa. Heiltä olen uhkauksia saanut. Niin että tuki ihmisvihan turpasi ja vingu vähemmän. Äläkä luule tietäväsi, mitä joku muu on nähnyt. Tosin en liiku maailmalla silmät kiinni ja pahat mielessä, kuten sinä tunnut tekevän, aenkin syrjintähaluinen immoslainen kakkapää.


      • mustat.sadistit.surmaa

        IMMONEN Oli ja on täysin oikeassa. ABDIGADIR OSMAN HUSSEIN, google,google,google,google........


      • ämootee
        Kenetaiottappaa kirjoitti:

        Olen liikkunut. Sanot siis että Ruotsissa on vaarallista maahanmuuttajien takia. No, heistä yhä suurin osa on suomalaisia. Itse en ole Ruotsissakaan koskaan mitään uhkaa kokenut. Vielä vähemmän Saksassa, Ranskassa arabialueillakaan Pariisissa, Lontoossa jne. Vingu rasismiasi minkä vingut, mutt ihmisiä ne sotaa pakenevat ovat, eivät väkivaltakoneita. Humalaiet suomalaiset ääliöt sen sijaan ovat uhkaavia useinkin niin taksia ootellessa kuin grillijonossa. Heiltä olen uhkauksia saanut. Niin että tuki ihmisvihan turpasi ja vingu vähemmän. Äläkä luule tietäväsi, mitä joku muu on nähnyt. Tosin en liiku maailmalla silmät kiinni ja pahat mielessä, kuten sinä tunnut tekevän, aenkin syrjintähaluinen immoslainen kakkapää.

        tollo


      • Kenetaiottappaa

        Näkyy olevan niin, että kun et kestä totuutta, alat haukkua ihmisiä.


      • suvakin.vihapuhe

        Se on sitä itseään täynnä olevien suvakkien vihapuhetta. Eivät osaa kuin haukkua rasistiksi, ja heiluttaa natsikorttia.


      • musta.sadisti

        Katso ja lue. GOOGLE: Lindan ja jennyn tarina.


      • nimi.googleen

        TUULI IKONEN.


      • Suvakkisuvaitsee
        Kenetaiottappaa kirjoitti:

        Olen liikkunut. Sanot siis että Ruotsissa on vaarallista maahanmuuttajien takia. No, heistä yhä suurin osa on suomalaisia. Itse en ole Ruotsissakaan koskaan mitään uhkaa kokenut. Vielä vähemmän Saksassa, Ranskassa arabialueillakaan Pariisissa, Lontoossa jne. Vingu rasismiasi minkä vingut, mutt ihmisiä ne sotaa pakenevat ovat, eivät väkivaltakoneita. Humalaiet suomalaiset ääliöt sen sijaan ovat uhkaavia useinkin niin taksia ootellessa kuin grillijonossa. Heiltä olen uhkauksia saanut. Niin että tuki ihmisvihan turpasi ja vingu vähemmän. Äläkä luule tietäväsi, mitä joku muu on nähnyt. Tosin en liiku maailmalla silmät kiinni ja pahat mielessä, kuten sinä tunnut tekevän, aenkin syrjintähaluinen immoslainen kakkapää.

        No kerrohan, että montako maahantunkeutujaa aiot omalla kustannuksellasi majoittaa omiin tiloihisi?
        Yhteisten varojen käyttäjiä löytyy hakemattakin.


      • terroristi.mamut

        Ranskassa, pariisissa ihanaa mukavaa MONIKULTTUURIA ! IMMONEN oli ja on oikeassa.


      • joko.riittää
        mustat.sadistit.surmaa kirjoitti:

        IMMONEN Oli ja on täysin oikeassa. ABDIGADIR OSMAN HUSSEIN, google,google,google,google........

        JA TAAS ON 14v TYTTÖ RAISKATTU!! nyt raisiossa, ja tekijänä MAMU !! aina vaan mamu..


    • MixKaikkiJustSuomeen

      Tää pakolaisongelma on suurempi uhka Suomelle kuin taloustilanne. Tänne sitä vaan lappaa väkee, vaan millähän ne kaikki elätetään? Se ykski puhu uutisissa, että ku ei omassa maassa ollut töitä ja kaikki oli toivotonta siellä. No, kohta hääkin saa konkreettisesti kokea, että ku ei niitä töitä ole oikein täällä Suomessakaan. Sossusta saa rahaa ja sitten voi laskea, että mä voisin syödä tota ja mä voisin ostaa tuollaisen, mutta kun ei nää mun rahat riitä siihen kaikkeen. Teltassa on halpaa asua, mutta kun syksy on pitkällä ja yöt ovat kylmempiä kuin siellä Syyriassa. Ei muuta ku kassi kantoon ja Suomesta muualle, sen paremman elämän toivossa. Mä voisin työllistyä siten, että alkaisin lyömään leimoja niihin maastakarkoituspapereihin.

      • suomalaisia.petetään

        Irakissa ja Syyriassa on pieniä kahakoita vain maiden
        pohjoisosissa koska osa muslimeista ei hyväksy
        pohjoisosissa harjoitettua uskonnonhaaraa jossa
        eläimelläkin uskotaan olevan sielu.
        Noiden kylien asukkaille on annettu mahdollisuus kääntyä
        mutta osa änkyröi joten islamin lakien mukaan
        vääräuskoiset tapetaan.


    • jallalalalallaaa

      Netin ihmeellisestä maailmasta sain nähdä tunnetun terroristin kuvan. Otettu Suomessa. Oli kutsunut "veljiään" myös tänne onnelaan.

      Ei mulla muuta..

      • Kenetaiottappaa

        Ja sinä se uskot joka kuvan, minä mv-propaganda tarjoaa.... Niin, siksi persuilla on äänestäjiä, koska suomalaiset uskovat satuja. Immoset ja Halla-ahot ovat vain vallanhaluisia idiootteja. Kukaan terve ei tuohon puuhaan mukaan lähde. Fasismi on tappava tauti. Jo se Saksassa aikanaan nähtiin.


      • jhjgghjk

        Joo onhan se mv-lehti ihan hauskaa luettavaa, mutta kyllä niihin lehden "faktoihin" kannattaa pienellä varauksella suhtautua...;)


      • kebabpitsaraiskarit
        Kenetaiottappaa kirjoitti:

        Ja sinä se uskot joka kuvan, minä mv-propaganda tarjoaa.... Niin, siksi persuilla on äänestäjiä, koska suomalaiset uskovat satuja. Immoset ja Halla-ahot ovat vain vallanhaluisia idiootteja. Kukaan terve ei tuohon puuhaan mukaan lähde. Fasismi on tappava tauti. Jo se Saksassa aikanaan nähtiin.

        TUULI IKONEN.


      • raiskaustilastot.google
        Kenetaiottappaa kirjoitti:

        Ja sinä se uskot joka kuvan, minä mv-propaganda tarjoaa.... Niin, siksi persuilla on äänestäjiä, koska suomalaiset uskovat satuja. Immoset ja Halla-ahot ovat vain vallanhaluisia idiootteja. Kukaan terve ei tuohon puuhaan mukaan lähde. Fasismi on tappava tauti. Jo se Saksassa aikanaan nähtiin.

        TUULI IKONEN.


    • Kokeiltava

      Onko mamu pimppa kireämpää kuin suomi lortto?

      • sama.tapa.tännekin

        Kireämpää varmasti koska se ommellaan lähes kiinni
        ja nippura sekä lerputtimet leikellään pois joten
        arpikudosta muodostuu.


      • Putinistille

        Putinin äänitorvi lietsoo vihaa. Aika harva taitaa tajuta, että on Venäjän etujen ajamista lähteä äärioikeiston vouhkauksiin mukaan. Bäckman on maksettu propagandatorvi. Ei hänen epäisänmaallisia horinoitaan kannata lukea saati levittää.


      • tuuppaapahaaversoa
        Putinistille kirjoitti:

        Putinin äänitorvi lietsoo vihaa. Aika harva taitaa tajuta, että on Venäjän etujen ajamista lähteä äärioikeiston vouhkauksiin mukaan. Bäckman on maksettu propagandatorvi. Ei hänen epäisänmaallisia horinoitaan kannata lukea saati levittää.

        Kaikenlaiset bäckmannin ja puuttinit voi tyystin ohittaa. Ihan omillakin perusteilla järkeä käyttäen ymmärretään, että terrorismia ei pidä päästää juurtumaan tänne!!!!!!


    • säästöä
    • kestämätöntilanne

      Niin tai näin, Suomeen tunkee nyt aivan liikaa porukkaa.

      • Miksi-Suomen

        pitää toimia maailman omatuntona ja hyysätä kaikki pakolaiset ja elintason perässä tulijat jotka suinkin tänne haluaa?

        Paljonkos Suomella on ollut siirtomaita aikanaan ja missä ne olivat ?
        Ne hyödyn ottaneet maat kantakoot vastuunsa.
        Suomea on aina riistetty, milloin idästä, milloin lännestä ja nyt Brysselistä.


      • Kenetaittappaa

        Älä horise! Suomeen on tullut niin vähän turvapaikanhakijoita suhteessa kokonaismäärään, että kitinä on totaalisen kohtuutonta, asiatonta ja itsekästä. Kyllä meillä on varaa pikkuisen sentään auttaa.


      • ramin.azimi

        Maahantunkeutujien joukossa on useita sotarikollisia, jotka pakenevat tulevia oikeudenkäyntejä. Ja joka päivä joutuu lukemaan siitä että mamut ovat naisten kimpussa. Vai luetteko te suvakit lehtiä??Uutisia??


      • sadisti.mamut
        Kenetaittappaa kirjoitti:

        Älä horise! Suomeen on tullut niin vähän turvapaikanhakijoita suhteessa kokonaismäärään, että kitinä on totaalisen kohtuutonta, asiatonta ja itsekästä. Kyllä meillä on varaa pikkuisen sentään auttaa.

        Auttaa Ramin Azimia......


    • MuutanpoisSuomesta

      Kepulaiset ettekö tajua että pääministerinne on itse pääpiru.

    • läpivetelä

      Pekka Mäkiketelä oli ollut juoppo kuskina Arto Mikkolalla ja Hannu Tuomisella omistamallaan henkilöautolla Ford Cortina. Mikkola halusi ottaa kyyttiin Jarmo Hoikkalan joka jälleen haahuili pitkin kylän raittia, koska hänet oli poistettu Ikahovista.

      Hoikkala istuutui taka penkille Mikkolan viereen. Melkein välittömästi Hoikkala ja Mikkola aloittivat keskenään kiivaan ja into himoisen suutelemisen. Mäkiketelä oli sanonut että hänen autossaan ei homoilla ja homot lentää helvettiin kuljetuksesta. Mäkiketelä oli ajanut auton Läykkäläntielle Hoikkalan asunnon kohdalle. Takapenkkiläiset tottelivat käskyä ja nousivat ulos. Mikkola oli tällöin alkanut hakata Hoikkalaa ja Hoikkala oli kaatunut ojaan. Mäkiketelä ja Tuominen olivat menneet tappeluun väliin ja ottaneet Mikkolan takaisin kyyttiin. Hoikkala oli kävellyt kakat housuissa kotiinsa.

    • sairaslähiitä

      Kattoppas mv lehti ja laatuaikaa lasten kanssa. Aivan uskomattoman sairaita kuvia.
      Onkohan tätä sakkia jo Suomessakin?

    • sotarikollinen.mamu

      MV-lehti on paras, tarkistan sen joka päivä.

      • naapurista

        Toisenlainen näkökanta asioista valtalehdistön propagandaan


      • kuoren.takaa

        Jep, ei tarvitse "väkisin" Olla samaa mieltä, kuin poliitikot ja muu "eliitti".


    • yhteiskunnanloiset

      Jos suvakit inhoavat mv lehden uutisia raiskaavista mamuista niin miksi he eivät kirjoita positiivisia uutisia heistä?
      Vai onko niitä olemassakaan?

      • nimi.googleen

        On toki: Abdikadir osman hussein, ja tietysti Ramin Azimi. muistakaa miten kävi tytölle nimeltä, TUULI IKONEN. varoittakaa nuoria tyttöjä..


    • josjäävätasumaan

      Näitä nuoria miehiä kun tänne lappaa niin luulisi intissä kohta alokasta piisaavan vai saako he vapautuksen siitäkin kuten työnteosta?

    • PäättäjätHerätkääJo

      Puukot luvanvaraiseksi työkaluksi,koska pakolaiset (mamut) tuikkii niillä ihmisiä tasaisin välein . Tesomalla tuikkas joku raasu naista. Ja jos alkaa tulla käännytyspäätöksiä,niin nämä veriteot vaan lisääntyvät sillä verukkeella mitä jokuaika sitten sattui Ruotsissa IKEASSA jossa mutiainen halusi tappaa,että saa edes lusia siinä maassa johon oli tullut paratiisin toivossa pakoon.

    • åuog

      Tässä on hyvä video siitä mitä on menossa ja mikä on tulossa. Pyydän että jakaisitte videota jotta edes jotku heräisivät puolustamaan itseään, perheitään ja maatamme.
      https://www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc

    • Muistakaa_että
      • On_se_hienoa

        nuo käytöstavat miten opettajiakin kunnioitetaan.


      • Naiset_on

        noille apinoille ihan liikaa.


    • lopun.alku

      Miten niin menetetty.Suomihan menetetiin jo siinä vaiheessa kun ensimmäiset
      Somali ja Kosovon pakolaiset tuli 90luvun alussa.Tämä on vain lopun alkua,tämä
      viimmeinen NS:pakolaitulva. siis korjaan sotarikolliset.partalapset.

      • naapurista

        Laittakaa amikset videoo iisakin mamuista oppitunilla.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe