Olen ajatellut viettää talven saaressa vaatimattomassa pienessä mökissä. Saari sijaitsee suurella järvellä, mutta soutumatkaa sinne on vain 1-2 km. Saarella ei asu ketään.
Olen 55-vuotias leskimies, 170 cm, 70 kg, terve. Taannoin yliopistokoulutettu, mutta sillä nyt ei ole suurtakaan merkitystä. Olen kiinnostunut mm. uskonnollisista asioista. historiasta ja yhteiskunnallisista asioista. Pelaan mm. shakkia. Luen paljon kaikenlaista. Korttipeleista ja kilpaurheilusta en ole kiinnostunut. Tykkään myös keskustella. Poltan tupakkaa.
Jos sattuisi löytymään joku hiemankin samanhenkinen viettämään talven kanssani mökillä. Terve täytyisi olla, koska jäiden takia sekä syksyllä että keväällä lienee pari kuukautta, jolloin saareen ei pääse eikä sieltä pääse pois. Talvikuukausina saaressa ei ole paljoakaan tekemistä, vain leppoisaa oleilua, mökkihöperehtimistä. Halpaa ja yksinkertaista oleilemista. Täytyy tulla toimeen sillä, mitä syksyllä saadaan saareen kuljetetuksi.
Ensisijaisesti toivoisin kaveriksi naista. Kaveriksi käy mieskin, mutta ei homomies.
Jos Sinusta tuntuu, että Sinulla olisi tilaisuus tulla, ole rohkea ja kirjoita:
[email protected]
Löytyisikö Keravalta kaveria?
8
81
Vastaukset
- T.JL
Kaikki kunnioitus rohkealle kaverille.
Ihme, jos joku ääliö ei heitä lokaa taas tännekin, mutta enivei hieno homma että kutsut ja kiitos siitä :) - koska-noudat
Vie mun muija sinne, maksan joka viikosta 50 euroa jonka se viettää siellä saaressa. Vaimon mitat: Paino 148kg, pituus 188cm, harrastukset painonnosto ja vapaapaini. Luonne: Herkkä, huono kestämään arvostelua, erittäin väkivaltainen joutuessaan olemaan pitkiä aikoja samassa paikassa.
- 201932
Nonnii, tulihan se sieltä;-D
Mikset itte lähe pakoon sinne saarelle? - jumppatukka
Ota pari pakolaista sinne!!!
- MIrjuskas
Kuulostaa todella houkuttelevalta, vaikka todellisuus saaressa voi olla mitä vain kun kaksi toisilleen tuntematonta sinne menee. Aika rohkea pitäisi etenkin naisen olla. Itsellä nyt tilanne sellainen, ettei ole mahdollista, muuten voisin harkitakin- tosin vaatisi kovaa luottamusta, joka sitten syntyisi tai ei syntyisi face-to-face tilanteissa ennen päätöstä. Mutta hieno homma, toivon että löydät sopivan kumppanin :)
- missäviinaa
Mä voisin tulla sinne olen 32v mies Sallasta ja seksuaalisuuttani en vielä tiedä mikä se on. Mutta eiköhän se pitkinä talvi kuukausina kun molemmat siellä saaressa työttöminä olemme ja alamme leikkiä tyynysotaa niin rohkenen jo tässä sanoa sen et eiköhän se siitä tyynysodasta pikkuhiljaa johda siihen toisten pyllynreikien kimppuun :P PS. miten tuo viinapolitiikka? oletko jo kesän aikana sinne saareen hitokseen roudannu kirkasta?
- Iwillcomeback
Siinä on hirmuinen voima, jos pääsee henkiselle etäisyydelle... Nykyihmiselle se on lähes tuntematon käsite.
Aikoinaan mentiin yhteen vain yhteyden vuoksi ja silloin kun kummankin vaisto oli samaa ja yhtä, kuin villieläimen aistit...jokainen hengitys ja katse vangitsi olollaan ja halu repi kehon kahtia...
Toivottavasti kaverille kuitenkin ystävä kuitenkin löytyy. - Saaren-valtias
Olet jo samaa kerjännyt koko alasuomen pitäjät,kaupunkit samaa ruikutusta hokenut,mene vok,n pihalle ja valitse sopiva oikea toy boy ja vie se siihen sosiaali asuntoonsi,joka on varattomille annettu ja sitten voit alkaa uutta virkistävää elämää yliopistokoulutuksen saaneena osannet monia kieliä joten arabiankielikin ei liene este. Kivoja kyntteli-illallisia lienee tulossa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207