Elintarviketilanne on viimeaikoina ollut epästabiili eli indifferentti. Ei ole oikein ollut mahdollisuutta, kuin pelkästään hankkia jotain. Vaikka suunnitelmallisuus ja järjestelmällisyys yhdistettynä alelaarista saatavaan yllätysmomenttiin on monesti jopa motivatoorinen seikka kaikessa siinä erityisyydessään ja erilaisuudessan, jota alelaari tuo ihmiselämän eteen valittavaksi. Ravintotalouden JOT ja JIT ovat ehkä menetelminä kaikkein tärkeimpiä tekijöitä, joilla elintarvikevirtojen kustannuksia voidaan hallita.
Ja se on myös ihmisen elintoimintojen kannalta, ehkä elintärkein seikka, että voi toimia niissä tehtävissä, joissa ihminen olemisensa kautta on. Ja, jotka ylläpitävät niitä seikkoja, joilla oleminen mahdollistuu. Sekä on mahdollisesti mahdollista helpottaa olemassa olemisen edellyttämiä toimenpiteitä. Ravinto on osatekijänä kaikessa tässä mahdollistamassa olemista. Siksi valintoijen suorittaminen oikein on elintärkeää.
Ongelmana voi olla aika. Ei siitä revitä sen enempää, kuin sitä on annettu.
On jaksettava. Ja, jos nuorena ei ole jaksanut, niin sitten joutuu opettelemaan sen saman kuin lapset, mutta myöhemmällä vaiheella.
Elintarvikeklausuuli
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450