Våra kärä Anne Berner utrotar tåg förbindelse från Sjundeå.
Pitää alkaa kansalaiskeräys, jotta saadaa Annen näköispatsas.
Toisaalta on siuntiolaisten oma vika, että juna yhteys lopetetaan . Jokaisen omakotitalon pihassa seisoo vähintään 2 autoa. Hyvin monessa perheessä molemmat vanhemmat käyvät autolla töissä.
Junaa käyttää keskimäärin 265 henkilöä /vrk. Voidaan kysyä, kuinka monta menee autolla?
Junayhteyden lopetus!
10
144
Vastaukset
- käärikääKiskot
ei Sjundeååsta tarvi mihinää poistua. Täällä on kaikki, viinaakin tuovat kun bestellaa.
- Ennenoliennen
Niinhän se aina on että muutetaan kahden auton ( ja kakaran) kanssa omakotitalo-onnellaan vaikkapa Siuntioon ja vakuutetaan että mitäänm palveluja ei tarvita. Pärjäämme omillamme.
Sitten yhtäkkiä loppuu junayhteys... ooh my god, inte möjligt !
Ei se yhteiskunta pidä aina huolta, joku muu saa viedä Jannican balettitunnille.
- Bättrefolk
Siuntio on suomenruotsalaisten eli leikkisästi hurrien pyhällä maalla.
Siuntio on toteuttanut RKP:n hallituskaudella puolueen harjoittamaa totuttua riisto politiikka. Olemme parempia ihmisiä, emme maksa, mutta vaadimme. On oikeudenmukaista ottaa juna pois.
Raasepori voi tietysti pistää käden taskuun ja kun tarpeeksi syvään työntää niin ståge tulee. Så enkelt är det.
Siuntiolaiset mahtuu kahteen Omnibussiin. Lopettakaa itkeminen.
Nauratta pikku Calle. Hän saa kaikesta itkupotkuraivarin.
Ostan tutin, jos saan tietää minne toimittaa.
Mikäli hän tulee vielä Y junaan Kaitsu vois lahjoittaa.
Annan rahan sit SPR:n keräykseen.- T-Saari
Siuntiossa on alle kolmannes ruotsinkielisiä. Meillä Raaseporissa (ja etenkin Tammisaaressa) sitten kosolti enemmän.
Kaikki täälläkään eivät silti ole hurreja, esimerkiksi minä olen aivan suomenkielinen.
- T-Saari
Siuntiossa on vähän pakko olla jokaisella oma auto kun kulkuyhteydet ovat niin surkeat. Itse asuin vähän pohjoisemmassa, ja vaikka kävinkin junalla usein Helsingissä, jouduin ensin menemään autolla asemalle.
Junavuoroja pitäisi nimenomaan lisätä, jotta useammat voisivat niitä käyttää.
Lisäksi linja-autovuoroja pitäisi saada myös niin, että niitä kulkisi muulloinkin kuin koulupäivinä.
Oman auton omistaminen ei aina tarkoita sitä, että sillä aina kannattaa kulkea jos on toimiva julkinen liikenne. Toimivilla julkisilla yhteyksillä moni perhe voisi luopua siitä toisesta autosta (yksi on maalla välttämättömyys silti). - Alexbergood
Minulla on naapuri, joilla on 2 autoa. Kumpikin puoliso ajaa töihin autolla.
Yhtä hyvin. voisivat kulkea junalla!- T-Saari
Kun minä asuin puolisoni kanssa Siuntiossa (kirkonkylän ja Virkkalan välimaastossa), itse kävin vuorotöissä Nummelassa ja emäntä Kirkkonummella. Emäntä sitten vei aamulla vielä muksun hoitoon.
Ei olisi ollut mahdollista käydä töissä julkisilla kulkuneuvoilla.
Vaikka asuisikin aseman seutuvilla, työpaikka ja työajat voivat olla sellaiset, ettei töissäkäynti junalla onnistu.
- AlexUbergoord
Naapuri on näitä hurreja. Helvete!
- Bättrefolk
Siuntion tarvitsee vain tilata juna VR:tä. Käsi taskuun ja tarpeeksi syvälle, kas ståge kulkee. Bussit ovat parempi vaihtoehtp.
- onkoniistäkinkarsittu
Millaiset juna- ja bussikulkuyhteydet nykyään Karjaalla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227