Olen yrittänyt löytää esimerkkiä tavasta jolla voisi säätää Windowsin työpöydän gammaa eli kirkkautta tässä kumminkaan onnistumatta.
Tarkoitukseni olisi, että esim. pelatessa jos pelin valoisuus ei riitä niin tällä ohjelmalla voisi lisätä valoisuutta lisää.
Tiedän että tälläisiä ohjelmia on jo olemassa, mutta olisi kiva tehdä oma sellainen.
Jos joku antaisi esimerkki koodin kuinka tälläinen onnistuisi niin olisi todella kiitollinen.
Gamman säätäminen
2
253
Vastaukset
- programmer
Mitä vitun itsetekemistä se olisi jos joku sen sulle valmiina antaisi?!?Kysyn vaan...
- joulupukk1
En minä pyytänytkään että kukaan tekisi koko ohjelmaa vaan pyysin vain esimerkin kuinka moinen Gamman säätämis juttu tehdään kun en itse osaa tehdä sellaista etkä varmasti sinäkään.
Kun valmistutaan koulusta, saadaan ammatti ja mennään töihin niin harvempi sielläkään osaa heti tehdä kaikki asiat vaan pitää nekin asiat oppia ihan käytännön esimerkkien kautta ja sama juttu on ohjelmoinnissa.
Jos luet esim. Visual Basic ohjelmoinnista kirjan läpi niin luulenpa että et osaa tehdä vielä yhtään mitään jos et ole nähnyt yhtään valmista esimerkkiä niin kuin tässä tapauksessa pyysin juuri sellaista.
Kyllä täällä on moni muukin kysellyt "kuinka sellainen juttu tehdään?" jne. ja sitten joku on ystävällisesti antanut valmiin koodin niin luuletko että se kysyjäkään nyt sanoo että "ei tämä ole minun tekemäni ohjelma sillä pyysin apua Suomi24:n Ohjelmointi palstalta".
Kyllä hekin varmaan nimittävät ohjelmaa heidän oma tekemäkseen niin kuin minäkin.
Muuten kerran nimimerkkisi on "programmer" niin missäköhän yrityksessa mahdat olla töissä tai minkälainen koulutus sinulla on? "Kysyn vaan..."
Ei tarvitse vastata, kyllä minä arvaan jo...
Minulle ohjelmointi on vain harrastus eikä sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252538Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581913Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup211654Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua161208Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021170- 2581013
- 60993
- 52915
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.108860