Melkoinen ihme minun kohdallani. Ensin viina ja muu paska, ja vielä tupakki jos luoja suo.
Aviossa onnellisesti, melkein kokonaan maksettu (Velkaa vielä n. 4,500 eur.) mökki. Tontti 3,500 nliöö, Auto Fiat Croma 2litraa Twin cam vm-90. 4
lasta lentänyt pesästä, vielä kotona 2 kissan pentua, ja muija. Ja töissä tulee käytyä.
Siinä se on.
Harrastukset: Sähkiksen soitto, maisema maalaus maalannut 20v. Painon nosto.
Viimeine konsertti Whitesnake tampereella.
Eihän tämä helppoa ole ollut, elämä...mutta kannataa ehdottomasti elää, matka jatkuu...
11. päivä ilman tupakkaa..
Niekirge
8
199
Vastaukset
- vaan
Älä poltakaan enää.
- Niekirge
yöunet jää vähän vähiin, mutta muuten on mennyt hyvin.
Noh, onneksi olkoon. Tosin kannattaa muistaa yksi asia: jos et voi lopettaa, niin vähennä.
- Niekirge
kuin... yksi..jouluja
- Nasse
siittä se lähtee.
Seuraavaksi auto jvaihtoon. - Nasse
siittä se lähtee.
Seuraavaksi auto vaihtoon............- Niekirge
vakavaan harkintaan...sillä on ajettu vasta 150tkm...jos vielä tän vuoden loppuun..jouluja
Niekirge kirjoitti:
vakavaan harkintaan...sillä on ajettu vasta 150tkm...jos vielä tän vuoden loppuun..jouluja
Tsemppiä vaan minunki puolesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.734004Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92131Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2351400- 1531380
- 1141199
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61045- 60994
- 35926