Mukavaa alkavaa viikkoa myös! Ihanaa kun saa hetken levätä :).
http://pets.thenest.com/DM-Resize/photos.demandstudios.com/getty/article/76/62/200455443-001.jpg?w=600&h=600&keep_ratio=1
Tuijotuskilpailu.
Miten sunnuntai on kohdellut sinua?
26
<50
Vastaukset
- Hyvinkyllä
Kiitos kysymästä, hyvää viikkoa Onni!
- Älykkkö
Sunnuntai teki minulle lahjoituksen ;D
Olen kokeillut mantraa: Elän runsaudessa ja rakkaudessa !
Nyt se on todeksi ja toimivaksi todettu ;D
Kiitos maailmankaikkeus runsaudestasi!
Hyvää sunnuntaita Onni ponni ♡- ÄlliäLöytyy
Samoin kirjoituksin: Onni Potkaisi:)
ÄlliäLöytyy kirjoitti:
Samoin kirjoituksin: Onni Potkaisi:)
Minä en ainakaan tänään ole ketään potkaissut ;).
- kyssäri
Kumpi sä noista haluut olla, Onni? On muuten vaikea valinta, kahdesta huonosta...
- PelkkäUutisankka
Onnii kirjoitti:
Bulldoggi tietty :).
Vitsit, mulle jäi sit ankka... Eikä se edes elä. Ja jos eläis toi koira söis sen elävältä joka tapauksessa, aikansa vahdittuaan.
PelkkäUutisankka kirjoitti:
Vitsit, mulle jäi sit ankka... Eikä se edes elä. Ja jos eläis toi koira söis sen elävältä joka tapauksessa, aikansa vahdittuaan.
Niin saattaa käydä ;).
- mäputoanhihihi
hahahhahahaahahha tuijotuskilpailu:DDD Kumpi voittaa?
- ennikö
Tuijotusleikit taitavat olla Onnille mieleisiä... Seuraukset saattavat olla kohtalokkaita... eikä välttämättä hyvällä tavalla.
- jokapäivät
kotihommia tehessä,siivousta,pyykinpesua ,ruuanlaittoa jne
- jaettunautinto
Oletko koskaan ollut osallisena orgiassa? Jos et, niin haluaisitko?
- pehmopalleroinenmoinen
Koirukka varmaan ei jaksa tuijotella vaan hyökkää suoraa leluunsa kiinni, niin että ankka-parka vaan vinkuu... Voi ankka-parkaa, pitäis vedessä uittaa ja heitellä leivänmurusia. Lelulla on saattanu olla rankkapäivä :(
- pehmopalleroinenmoinen
Onnii kirjoitti:
Vaahtokylpy auttaa ankkaa jaksamaan :).
Pesetkö sen selän?
- Kiitosonnukka
Mukavaa viikkoa ja hyvää yötä! Pidetään tuijotuskilpailu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822