Mikä on paras ja turvallisin kohta cruzessa asentaa sisätilanlämmitin? Ei varmaankaan ihan mihin tahansa paikkaan kannata mennä poraa tunkemaan.
Sisätilanlämmitin.
7
114
Vastaukset
- Etupenkki
Paras paikka sisälämmittimelle on pelkääjän puoleinen etupenkki ja suuntaus tuulilasille. Muuten ei lasi sula, kuin pikkupakkasella.
- sulatjalasi
No onneksi ei sula lasi, muuten olisikin melko vilpoista ajella.
- toimii_hyvin_näin
Calixin lämppärin "ratalankaisen" jalan voi työntää kumimaton reunan alle ja suunnata tuulilasia kohden, ei tarvita reikiä mihinkään.
- kysymystenaatelia
Laittaisin sen auton sisälle.
- ccruze
miten olisin pärjännyt ilman tuota tietoa?
- CRR
Hei !
Minä olen laittanut matkustajan eteen vasemmalle sivuseinään, sinne lehtikotelon etupuolelle ja suunnannut sen vinoon puhaltamaan hiukan oikealle ja ylös. Sitä sivumuovia voi taivuttaa hiukan ja tunnustella kädellä sieltä takaa, että ei ole mitään tiellä. Nyt on peltiruuveilla, mutta joskus ajattelin laittaa oikeat ruuvit ja mutterit varmuuden vuoksi. Epäilin sen etupenkin reunan lämpiämistä aluksi, mutta ei ole lämmennyt liikaa. Tosin kaksiasentoisen lämmittimen pidän pienemmän tehon asennossa työpaikan turhan pienen pylvään sulakkeen vuoksi. Lasit pysyvät tosiaan auki ainoastaan pikkupakkasilla, mutta pehmittää kuitenkin jään isommillakin pakkasilla helpommin skrapattavaksi. Ja sisätilat ovat mukavan lämpimät. Kun auton käynnistää, se sitten kyllä pian pitää ikkunat auki kovemmillakin pakkasilla, paitsi silloin, kun automatiikka sulkee aina välillä tuloilman ja sivuikkunat huurtuu, hiukkasen etuikkunakin. Mutta vain hetkeksi. - josmahtuu
Hanskalokerossa on hyvässä jemmassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818