Teinillä täysin karvaton

KarvaaKanssa

Tällä hetkellä tuntuu, että kaikki alle 30 on täysin paljaita:
http://pillu.kuvakasa.fi/kuva.php?kuva=383

Jos jollain on jotain karvaa niin se on jo ihmetyksen aihetta. Kyllä sitä pientä vauhtiviivaa vois jättää

28

1041

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki.poisM

      Makuja on erilaisia, mutta minusta taas täysin sileä ilman minkäänlaista vauhtiviivaa on aivan häkellyttävän nätti.

      • eerrgrgwg2ww

        Makuja on tosiaan monia. Itseäni kiihottaa vauhtiviiva tai posliini. Viisari värähtää heti noissa posliinikuvissa.


    • AikuinenOlen

      Makuja tosiaan on erilaisia ja noita kuvia katsottuani totesin että karvat kuuluvat aikuiselle miehelle ja naiselle myös alapäähän! Kaljut miehet ovat komeita kyllä, mutta muuten karvaisuus plussaa!

      • Karvatpois

      • Karvat ei todellakaan kuulu alapäähän, ei naiselle eikä miehelle !


    • pepsukka69
      • fger3erwrwrre

        Tuota pepsukan peppua olisikin kiva nuolla


    • Nuolijainen

      tosi upee silee pillu. Jatkakaa tytöt ja naiset ikään katsomatta. Ei siellä jalkojenvälissä tarvita sitä haisevaa trasselitukkoa.

    • mielummin nuolen ja imeskelen paljasta pillua ja mulkkua kun karvasta

    • hupakoitsija

      Kyllä sitä ennemmin nuolee poslari pillua kuin karvaista pehkoa..
      Mutta ei se pieni kiitorata mitään haittaa jos sellainen löytyy.

    • iceq

      onko teillä tapana seivata puolisoltanne alapää. Meillä siitä on muodostunut jo traditio, silloin saa mieluisen leikkikentän. seihvauksen jälkeen on mukava rakastella

    • Unelmaavaan

      Kyllä karvaton on sitten himoyyavan nätti, kuvaakin melkein tekee mieli nulaista

    • SiistiTuhero

      Varmaankin posliinia himoaville käy sit sytykkeeksi myös alle 15-vuotiaat. YÖKS!!

      • siirry-asiaan

        Tossa oli kyllä vihje, mutta on sitä nähty jatkuviakin väitteitä, että mieltymys posliiniin osoittaisi miehen pedofiilisyystaipumuksen.

        Turha yritys, sillä tällä perusteella miesten enemmistö olisi pedofiliaan taipuvia, mikä ei ole biologisen hyödyn kannalta mahdollista. Kyllä aikuinen mies osaa erottaa, milloin naisella on aikuisen posliinivittu, milloin pikkutytön karvaton pimppi.

        Jotkut naiset, niinkuin sinä, vain ovat kiukuissaan miesten mieltymykseen posliiniin, eikä tiedä muuta, kuin yrittää toistaa hupsua väitettään.


      • J0Q

        En kyllä osaa erottaa, vaikka aikuinen olenkin, koska mulla ei ole pikkutytön pimpistä kokemuksia.


    • pikkupimpi

      Sama juttu oli meilläkin ennakkoasenteena seurustelun alussa, tyttöystäväni oli silloin 20 v ja kun ehdottelin posliiniksi ajoa meinasi ettei haluis olla pikkutyttö... kokeiltiin pikkuhiprakassa ja kyllä mieli muuttui kun sai suuseksiä aamuin illoin. On siitä lähtien ollut kokoajan posliini, nyt jo useita vuosia...

    • HeikkiHH

      itse rakastan karvaista haisevaa pillunpuskaa. Se on todella kiihottavaa, nautinkin vähän kiihkeämmistä hommista. Tuju pimpanhaju on omiaan lkupalaksi kun siirrtyään nuolemaan/maistelemaan pyllynreikää.

    • Maik_ki

      Mikäs on suuntaus nyt, onko posliini muotia? Rantakuntoon totutellessa vois kokeilla posliinia.

    • Upease

      Maikki anna vittusi olla siistin karvoituksen verhoamana se aikuisen naisen merkki, on kaunis kiihoittava.

    • HairyNOTshavedHOT

      Ei kaunista nuorta pimppiä pidä karvoihin jättää piiloon :D

      • omamuijapuskalla

        Kysyin muijalta onko nykyään kaikki muijat uimahallissa nykyään posliineja niin kuulema 99% 20-30v on posliineja alle 20v ja yli 30v on joko kiitorata tai kunnon puska :) näin porissa


    • Paraspaljaana

      Aivan ihania karvattomia.... olisi tosi kiva nuolla...

    • Makuja on monia. Miehenä haluan olla sileä, mutta oikeestaan mua ei haittaa, vaikka naisella on karvoja, sillä naisen karvat kutittelee kiihottavasti paljasta häpykumpuani. Olen jo oppinut tunnistamaan pillun karvoilla tai ilman, joten sen vuoksi naiseni ei tarvi sheivata :D Tosin tyttöystäväni sanoo, että hänellä ei ole paluuta pöheikköön, kun on kokenut karvattoman seksin ilot. Me myös ajellaan toisemme, mikä on tosi hyvä esileikki. Kumpikin saa sellaisen vehkeen kun haluaa ;)

    • Jessica02

      Itse haluaisin sheivata, mutta mutsi alkaa varmaan rageen hirveesti, jos saa tietää. Ja se tunkee mun kanssa aina saunaan yhdessä isäpuolen kanssa, joten varmaan huomais heti, jos olisin sheivannu. Ottaa aivoon tommonen muumio!

    • Pylly-Rami

      Mikään ei ole parempaa kuin kunnon karvainen pillu ja peräreikä, joka aukeaa silmien eteen kuin Shangri La ja kosteus kimaltelee kiharoilla karvoilla. Tykkään nussia takaapäin tai sohvanreunalla niin, että näen kun muna menee sisään ja karvat liimautuu kullinvarteen. Ja ei ne haittaa oraaliseksiä ollenkaan. Siitä vain vähän raottaa ja upottaa naamansa sinne kokonaan. Poslari ei vaan sytytä yhtään.

    • ajatar_

      Jaa. Onpas taas huolet ja murheet. Voin kertoa että kun tulet 40 ikään, niin et enää mieti karvoja tai niiden puutetta. Elämässä on niin paljon muuta, että pimppa- tai munakarvojen puute tai kasvu on ihan yhdentekevää. Taitaa olla näitä 18-30 -vuotiaiden lähinnä sinkkujen tai nuorten parien juttuja.

      Itse en enää ole vuosiin viitsinyt ajella alapäätäni, mitä nyt bikinirajat siistin. En vain tahdo alapäähäni sitä kutinaa ja niitä näppyjä, jonka ajaminen tekee. Jos mies ei viitsi raottaa pimppaa sen verran, ettei suuseksissä saa karvoja suuhun, niin olkoon sitten vaikka ilman, ja itsekin voin olla.

    • parivuodesta04

      Ite näin 80 luvun poikalapsena syntyneenä oon aina vaa kesäisin siistinyt varmaan 7 vuoden ajan. Ei hiosta nii kauheesti ja on "kevyempi"olo.Vaimokin tykkää ajella itsensä ja välillä myös minut. Välillä täysin posliiniksi ja välillä vaan siistii meidät. Oon huomannu vaimon silmistäkin sen kun nussitaan siistityillä alapäillä että kuinka se katsoo kiimasena omaa pilluaan kun minä pumppaan. Tällä "talviturkilla" ei mielestäni niin kovin katsele..

    • nakupari

      kyllä poslari on ihana

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe