Uber alennuskoodi 20€?

paluumuuttaja88

Joissain maissa Uberista saa ensimmäisestä kyydistä jopa 20€ alennuksen jollain alennuskoodilla, onks tietoa toimiiks Suomessa samanlainen ja millä koodilla?

17

2607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomisäästää

      Ei taida Suomessa tarjota kun 10€ sitä ilmasta credittiä ekasta kyydistä. Parempi kai seki kun ei mitään, ja ohan noi reippaasti halvempia ku taksit joka tapauksessa...

      Noista koodeista toimi ainaki Uberin Helsingin oma, uberHESA, syöttämäl sen sinne promotion code kohtaan tai sit reikisteröitymällä suoraan netissä www.uber.com/invite/uberHESA

      • samima18

        Just.. taitaa olla joku uberin oma promo. Uber veronkierrolla Suomi nostetaan suosta!


      • hhhhhkkkklll

        Asiallista piilomainontaa. Päivittän samaa laitonta tuubaa. Mites liikenneluvat, vakuutukset, verot jne?


      • LopetaTaiTapanSut
        hhhhhkkkklll kirjoitti:

        Asiallista piilomainontaa. Päivittän samaa laitonta tuubaa. Mites liikenneluvat, vakuutukset, verot jne?

        1 Kimppakyydeissä ei tarvita liikennelupaa...

        2 Jotta autolla saisi ajaa, tulee olla ainakin liikennevakuutus

        3 Verot hoidetaan kuten pitääkin. Laki määrittelee tapauksia joissa veroa ei pidä maksaa. esim. km-korvaukset


      • capitallettersucs

        Joo, mut kimppakyydeistä saa korvauksena periä vain todellisia kustannuksia.
        Ne uberkyydit vissiin maksaa kumminkin enemmän kuin joku km korvaus...


      • pakupakuhullu
        LopetaTaiTapanSut kirjoitti:

        1 Kimppakyydeissä ei tarvita liikennelupaa...

        2 Jotta autolla saisi ajaa, tulee olla ainakin liikennevakuutus

        3 Verot hoidetaan kuten pitääkin. Laki määrittelee tapauksia joissa veroa ei pidä maksaa. esim. km-korvaukset

        Pakettiautomaatti uudella hienolla nimellä. Tappanut sä olet jo. Poliisin. Ajamalla jurrissa päälle. Tyhmä turkulainen.


      • tuomasotalääkkeet

        Tuomas, onko sulla jäänyt taas lääkkeet ottamatta?


      • Bibiojojoj
        LopetaTaiTapanSut kirjoitti:

        1 Kimppakyydeissä ei tarvita liikennelupaa...

        2 Jotta autolla saisi ajaa, tulee olla ainakin liikennevakuutus

        3 Verot hoidetaan kuten pitääkin. Laki määrittelee tapauksia joissa veroa ei pidä maksaa. esim. km-korvaukset

        Ja taas! Lue kommentti huonosta trollista.Jos et osaa,pyydä että joku lukee sinulle.


    • RealOviedo

      Ei tarvii maksaa kyydistä jos ei taho. Juha Juurinen Rikospoliisista sanoo näin.

    • asiallinenkommentoija

      Jos alottajaa vielä kiinnostaa, niin täältä löytyy ainakin alennuskoodi Uberiin: (https://www.picodi.com/fi/uber). Varmasti löytyy muualtakin.

      Näyttää olevan just 10 €, mistä joku yllä jo mainitsikin. Jos joku löytää parempii, niin inffotkaa. Harmi vaan, et Uber ei toimi viel muul ku pk-seudulla.

      • minäjasinäliikennevalois

        Katoin ton linkin ja sieltä tuli vaan error, että sivua ei voi näyttää. No oot linkittänyt ton niin, että toi sulku tulee tossa mukaan.

        Eli kyl tosta löyty ainakin toi koodi, kun poistin lopusta ton sulun. Kuitenkin, jos on kiireinen, niin ei jaksa ruveta miettii, miksi joku linkki täällä ei toimi tms.

        Toi koodi ainakin vielä toimi kun ite nyt testasin.

        Laitan ton linkin tähän loppuu oikein niin ei tartte muitten sitten kokee samaa ongelmaa: https://www.picodi.com/fi/uber


      • tryeuewiwiwii
        minäjasinäliikennevalois kirjoitti:

        Katoin ton linkin ja sieltä tuli vaan error, että sivua ei voi näyttää. No oot linkittänyt ton niin, että toi sulku tulee tossa mukaan.

        Eli kyl tosta löyty ainakin toi koodi, kun poistin lopusta ton sulun. Kuitenkin, jos on kiireinen, niin ei jaksa ruveta miettii, miksi joku linkki täällä ei toimi tms.

        Toi koodi ainakin vielä toimi kun ite nyt testasin.

        Laitan ton linkin tähän loppuu oikein niin ei tartte muitten sitten kokee samaa ongelmaa: https://www.picodi.com/fi/uber

        Uber=laiton pimeä taksi. Älä tue harmaata taloutta. Yli 100 kuskia odottaa tuomiota Suomessa laittoman taksiliikenteen harjoittamisesta. Uber poistuu markkinoilta kuten kävi Ruotsissakin. Kukaan ei jää kaipaamaan tätä veronkiertäjien firmaa.


    • Teuvomaanteidenkunkku

      Miksi kaikki keskustelut pitää pilata provoamisella ja muulla typeryydellä. Tää ei nyt tietenkään koske pelkästään tätä keskustelua vaan lähes kaikkii muitakin.

      Uberii on syytetty ties mistä väärinkäytöksistä ja taksialan sääntöjen kiertämisestä tms. Hesarin jutun mukaan (http://www.hs.fi/kotimaa/a1479179006763) kuitenkin myös "normaaleilla" takseilla esiintyy runsaasti väärinkäytöksii ja harmaata taloutta.

      Tästä kai voi todeta, et ennen kuin haukkuu muita, niin kannattaa kattoo et oma pesä on puhdas. Ite oon käyttäny Uberii nyt kaks kertaa ja mitään ongelmia ei oo ollu näin asiakkaan kannata. Toki Suomessa onkin vaan noita ns. Uber black taksei, eli ei eroo normitakseista oikeen mitenkään.

      Saakohan ton alennuskoodin vielä jotenkin käyttöön, vaikka oon jo rekisteröityny käyttäjäks?

    • HalvempiaKyytejä

      Kohta taas ajankohtainen asia, kun Uberista tulee heinäkuun alusta lähtien laillinen. Edelleen uusille käyttäjille 10€ alennus koodilla: 9t64crsrue

    • 765rtg

      Uber viel toimii mut kun käyttäjiä näyttää olevan satoja niin vilu tulee ootellessa kyytiä, mina tule kohta, hahaa

    • Säästätaksista

      Uusi alennuskoodi millä saa 10€ alennuksen on p6iac. Testattu heinäkuussa 2018.

    • Anonyymi

      Hei! Haluan kutsua sinut kokeilemaan Uber-kyytejä, säästät 50 % viidestä ensimmäisestä matkastasi. Edulliset ja kätevät kyydit vievät sinut perille. Käytä vain tätä yksilöllistä suosituslinkkiä: https://referrals.uber.com/refer?id=gsfpxh9965v5

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe