Yleensä reissaan niin valoisaan vuodenaikaan, ettei lamppua ole välttämättä lainkaan mukana. Nyt koetan löytää pientä paristo- tai akkukäyttöistä valaisinta, jolla näkisi lukea. Vaatimuksia on pienuus ja keveys (en ole grammanviilaaja, mutta olen höyhensarjalaiskokoa itse) ja se, että näkee tarvittaessa lukea (keski-iässä hämäränäkö jo heikkenee) vaikka useamman tunnin. Kestävyys ja toimintavarmuus ovat tärkeitä myös. Ei tule äärimmäisiin olosuhteisiin, joten riittää, että toimii pluslämpötiloissa, ei tarvitse kestää upotusta veteen.
Kesällä pidin kiinteässä leirissä halpaa telttalyhtyä, ja sen paristot kestivätkin pitkään. Epätasainen valo häiritsi kuitenkin.
Valoksi kelpaa myös hyvä kirjaan kiinnitettävä klipsilamppu tms., eli luovia ehdotuksia otetaan vastaan, jos jollain on testattua kokemusta.
Telttalyhty, jolla näkee lukea?
kirja_tai_sudoku
2
256
Vastaukset
- taskinenn
Siihen käy pieni otsalamppu, säädettävä valo niin ei ole liian kirkas. Otsalampun voi ripustaa pammastaan roikkumaan jos ey halua koko ajan päässä pitää. Eikä paina paljoa.
- kirja_tai_sudoku
Kiitos! Ajattelinkin vähän, että voisi testailla otsavaloja. Hyviä taskulamppuja kävin kokeilemassa, eikä kaikissa ole kiinnitys/asettelumahdollisuuksia. Panoivat paljon, eikä minun tarvitse nähdä hyvin satojen metrien päähän, kun etenen hitaasti. Otsalamppu osoittaa sinne minne pitääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247