>>Ei ole kauankaan siitä kun täällä oli ateisti joka väitti evoluution ohjanneen galaksien muodostumista, ilman perustelujen häivääkään.
Kosminen evoluutio
4
998
Vastaukset
- Farfar
Pyydän anteeksi, Mirka. Näkyy tosiaankin olevan olemassa myös käsite "kosminen evoluutio".
Vähemmällä olisi päästy jos olisit puhunut kosmisesta evoluutiosta jo alun perin, tai ainakin lähettänyt linkkisi vastauksiksi heti ensimmäiseen vastaväitteeseen. Evoluutio antaa 4890 osumaa Googlella, "kosminen evoluutio" 14.
**Evoluutio on monimerkityksinen sana. Kirjaimellisesti se tarkoittaa "kehitys" tai "rullaaminen auki" (vrt. valokuvan kehitys).[lähde=wikipedia]
"Kosmisella evoluutiolla", "kulttuurievoluutiolla" tai valokuvien kehityksellä ei ole paljoakaan tekemistä sen "biologisen evoluution" kanssa jota 'evoluutiolla' normaalissa puhekielessä ymmärretään.
Tai siis ainakin minä ymmärrän, täytyy yrittää olla tarkempi vastedes, niinkuin tietenkin olet sinäkin kun jonkun muun tekemiin tutkimuksiin tai tilastoihin kirjoituksissasi viittaat.
>> Milloinkohan uskikset perustelee harhojansa? >>
En tiedä. Mututuntumalla sanoisin että joskus perustelevat, joskus eivät.
Jos vaatimus on että väitteet on perusteltava yhtä hyvin kuin sinä teet keskimäärin, ovat monet heistä raivostuttavan pitkäpiimäisiä kaikkien perustelujensa kanssa !- Verna
"Milloinkahan uskikset perusteleee harhojansa."
Keskustelen mieluummin sinun kanssasi kuin Mirkan, koska olet asiallisempi.
Sanasta harha´: 1) harha = väärä käsitys, harhakuva, 2) harhassa, harhaan= eksyksissä, väärässä, erehtynyt 3) psyk. havaitsemisvirhe 4) psyk. aistiharha, harhakuvitelma
On vaikea keskustella asiallisesti sellaisen kanssa, jonka lähtöasetelma on se, että toisen ajattelutapa on väärä käsitys, havaitsemisvirhe, harhakuvitelma.
Jos minä sanoisin, että sinun käsityksesi ovat harhakuvitelmia, olet harhainen ja erehtynyt, mutta että sinun on pakko keskustella kanssasni tältä pohjalta, koska muunlaiseen keskusteluun kanssasi en ryhdy, niin mitä mieltä olisit?
Jotta en olisi raivostuttavan pitkäpiimäinen, niin lopetan tähän. - Farfar
Verna kirjoitti:
Sanasta harha´: 1) harha = väärä käsitys, harhakuva, 2) harhassa, harhaan= eksyksissä, väärässä, erehtynyt 3) psyk. havaitsemisvirhe 4) psyk. aistiharha, harhakuvitelma
On vaikea keskustella asiallisesti sellaisen kanssa, jonka lähtöasetelma on se, että toisen ajattelutapa on väärä käsitys, havaitsemisvirhe, harhakuvitelma.
Jos minä sanoisin, että sinun käsityksesi ovat harhakuvitelmia, olet harhainen ja erehtynyt, mutta että sinun on pakko keskustella kanssasni tältä pohjalta, koska muunlaiseen keskusteluun kanssasi en ryhdy, niin mitä mieltä olisit?
Jotta en olisi raivostuttavan pitkäpiimäinen, niin lopetan tähän.>> "Milloinkahan uskikset perusteleee harhojansa."
Keskustelen mieluummin sinun kanssasi kuin Mirkan, koska olet asiallisempi. >>
Minulla ei ole suurtakaan halua keskustella Mirkan käyttämistä ilmauksista kenenkään muun kuin hänen itsensä kanssa, sitäkin vain jostain syystä hiukan huonolla tuulella ollessani. Mirka-raukka joutuu sillointällöin ukkosenjohdattimeksi kun puran aggressioitani.
>> Jos minä sanoisin, että sinun käsityksesi ovat harhakuvitelmia, olet harhainen ja erehtynyt, mutta että sinun on pakko keskustella kanssasni tältä pohjalta, koska muunlaiseen keskusteluun kanssasi en ryhdy, niin mitä mieltä olisit? >>
Pitäisin sinua hölmönä. Koska et kuulu aateveljiini, yrittäisin ilmaista asian hienovaraisesti. - Mirka........ .. .. . ....
Verna kirjoitti:
Jotta en olisi raivostuttavan pitkäpiimäinen, niin lopetan tähän.Voisitte korjata käsitykseni teistä?
Laittakaa jotain faktaa siitä jumalastanne niin muutan käsityksiäni.
Nyt minulla on sellainen käsitys teistä että te elätte jossain harhaisessa mielikuvitus maailmassa jossa palvotte jotain näkymätöntä ukkelia. Mutta korjatkaa käsitykseni. Faktat auttaisivat todella paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894