Kuortane kartalle

Nokiotta

Tämä suomi24 on oikein käytettynä Ilmainen käyntikortti Kuortaneelle. Meillä on hieno historia ja edessä loistava tulevaisuus. Pistetään Kuortane kartalle positiivisessa hengessä!

23

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahhaaaa

      Sullehan nauraa aidanseipäätkin!

    • Nokiotta

      Kyllä naurua maailmaan mahtuu ja rypyt oikenee!! Tähän alle voi kirjoittaa niitä hyviä kokemuksia eikä aina niitä toisenlaisia.

      • Mondonainen2

        Kukunmaja kentän uusi katsomo. Uutiskynnyksen ylitetty valtakunnallisestikin :)


    • smp77

      Nokuan uusi asuntoalue valaistuksineen, kun vain ensin valmistuu.

    • 2015-2015

      Etelä-pohjanmaan Riviera ja hautausmaa. Upea miljöö. Museoita unohtamatta.

    • SportInstitut

      Urheiluopisto!!! Mitä meillä olisi ilman opiston? Ei lukiota? Työpaikkoja? Näkyvyyttä? Kuuluvuutta? Mainetta? Mammonaa?

    • höpöhöpöhöpö

      Joko se urheilustadion on valmis jolla on tarkoitus järjestää timantti-liigaa? Muistaakseni joskus vuosia sitten siellä kuortaneella näin haaveiltiin.

    • Ex-veronmaksaja

      Kyllä Kuortane on jo parhaat päivänsä nähnyt. Urheiluopisto pyörii veronmaksajien rahoilla ja asukasluvun vähentyessä ne maksajatkin vähenee.

      Pienillä paikkakunnilla on sellainen visio, että kun joku alue kaavoitetaan niin sinne muuttaa ihmisiä. Kortesmäessä olisi ollut paljon tontteja vapanaa ilman että kallista kunnallistekniikkaa tarvitisi rakentaa. Nyt Nokua seisoo toista tai kolmatta vuotta tyhjänä ja muutamaa rivitaloprojektia pidetään yllä. Tarkemmin kun tutkii, niin huomaa että kunta itse on sitoutunut ostamaan osan huoneistoista, jos ja kun ne eivät mene kaupaksi. Ja kunnallahan on jo tunnetusti liuta tyhjiä rivitalohuoneistoja olemassa.

      Urheilukenttällä tehdään aina vaan projektia toisen perään. Kun katsomo saatiin, niin ilmoitettiin, että kenttä ei kelpaa. Nyt kun kenttä on saatu, tarvitaan ehkä isommat oheistilat. Ja silti ei mikään takaa, että joku isompi paikka vie eliittikisoja seuraavana vuonna.

      • Arkitodellisuus

        Se nyt vaan on niin, että yksityisen pitää itse maksaa ne rivitalonpätkät. Ja nykyisillä bensanhinnoilla joutuu ottamaan lukuun kilometrit kodin ja työpaikan välillä. Kuortaneella viihtyisin kyllä hyvin.


    • Naapurikunnasta

      Nosto :)

      • eiikinätakas

        Vielä kun kuppikuntalaisuus saataisiin kuriin !(ai se onkin sitä puoluetta....ai niin niillä onkin "matti kukkarossa"....no siellähän asustaa se pitkäaikaissairas....voi ei se onkin erimieltä asioista......mitä sekään tänne muutti,koska ei urheile....eihän lapsetkaan ole mitään,kun vanhemmatkin on.....!


      • Anonyymi

        Joo o kyllä hän se tie tysti niinki on että tää hän on kans yks niin ku hirveen tärkeä asia elin kari viisaus ajattelussa. Kiinnostavaa kuullo miten käy


    • RistoRäppääjä

      Kuortaneelta puuttuu sellainen positiivinen kateus, joka saisi kunnan nousuun!!!

    • Suomikin.kartalle

      Suomen ja Kuortaneen puolesta tukekaa nyt Kansalaispuolueen puolueeksi rekisteröintiä täyttämällä rekisteröintikortti. Kortin täyttö ei sido eikä velvoita teitä mihinkään. Kortit, yhteensä 5000 kappaletta, tarvitaan ainoastaan puolueen saamiseksi puoluerekisteriin. Kortteja puuttuu vielä noin 500.
      Rekisteröintikannattajakortin saatte esille alla olevasta nettiosoitteesta:

      http://www.paavovayrynen.fi/wp-content/uploads/2016/02/kansalaispuolue_kannattajakortti_a4_w2.pdf

      Täyttäkää kortti ja allekirjoittakaa se omakätisesti sekä lähettäkää se postitse osoitteeseen:
      Paavo Väyrynen, Pohjantie 34, 94400 Keminmaa.

    • KäynJokaTapauksessa

      Lapuan rivieralla ei ole tullut käytyä vuosiin. Veden laatu oli välissä heikkoa, voisiko kesällä käydä lapsille esittelemässä isän uimapaikkaa?

      • JOOPAJOO--

        Seinäjoki sai kärkisijan tutkija Timo Aron tuoreessa muuttovetovoimatutkimuksessa. Vain kolme kuntaa koko maassa sai positiivisen arvon kaikilla 11 muuttujalla: Seinäjoki, Espoo ja Kauniainen.

        Aro on määritellyt 11 vetovoimamittaria, jossa on muuton "laatua" mittaavia tekijöitä. Tekijöitä ovat esimerkiksi työllisten, korkeakoulutettujen ja hyvätuloisten muutto ja muuton tuoma tulokertymä.

        – Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki.


    • Kuulkaapa viisaan sanaa. Syökää paskaa.

      • SEINÄJOEN-MUKANA

        Seinäjoki sai kärkisijan tutkija Timo Aron tuoreessa muuttovetovoimatutkimuksessa. Vain kolme kuntaa koko maassa sai positiivisen arvon kaikilla 11 muuttujalla: Seinäjoki, Espoo ja Kauniainen.

        Aro on määritellyt 11 vetovoimamittaria, jossa on muuton "laatua" mittaavia tekijöitä. Tekijöitä ovat esimerkiksi työllisten, korkeakoulutettujen ja hyvätuloisten muutto ja muuton tuoma tulokertymä.

        – Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki.


      • SEINÄJOEN-MUKANA

        Seinäjoki sai kärkisijan tutkija Timo Aron tuoreessa muuttovetovoimatutkimuksessa. Vain kolme kuntaa koko maassa sai positiivisen arvon kaikilla 11 muuttujalla: Seinäjoki, Espoo ja Kauniainen.

        Aro on määritellyt 11 vetovoimamittaria, jossa on muuton "laatua" mittaavia tekijöitä. Tekijöitä ovat esimerkiksi työllisten, korkeakoulutettujen ja hyvätuloisten muutto ja muuton tuoma tulokertymä.

        – Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki.


      • SEINÄJOEN-MUKANA

        KUUURTANES ONNEKSI LÄHELLÄ.
        Seinäjoki sai kärkisijan tutkija Timo Aron tuoreessa muuttovetovoimatutkimuksessa. Vain kolme kuntaa koko maassa sai positiivisen arvon kaikilla 11 muuttujalla: Seinäjoki, Espoo ja Kauniainen.

        Aro on määritellyt 11 vetovoimamittaria, jossa on muuton "laatua" mittaavia tekijöitä. Tekijöitä ovat esimerkiksi työllisten, korkeakoulutettujen ja hyvätuloisten muutto ja muuton tuoma tulokertymä.

        – Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki....................................................


    • Anonyymi

      Seinäjoen kyljessä sitten pääsee kartalle.

    • Anonyymi

      Eiks ae jo ole Kiimakallion ansiosta.

    • Anonyymi

      Eikö se ole joopiston ansiosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3036
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1063
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1018
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      893
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      89
      874
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      774
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe