Tämä suomi24 on oikein käytettynä Ilmainen käyntikortti Kuortaneelle. Meillä on hieno historia ja edessä loistava tulevaisuus. Pistetään Kuortane kartalle positiivisessa hengessä!
Kuortane kartalle
23
577
Vastaukset
- buahhaaaa
Sullehan nauraa aidanseipäätkin!
- Nokiotta
Kyllä naurua maailmaan mahtuu ja rypyt oikenee!! Tähän alle voi kirjoittaa niitä hyviä kokemuksia eikä aina niitä toisenlaisia.
- Mondonainen2
Kukunmaja kentän uusi katsomo. Uutiskynnyksen ylitetty valtakunnallisestikin :)
- smp77
Nokuan uusi asuntoalue valaistuksineen, kun vain ensin valmistuu.
- 2015-2015
Etelä-pohjanmaan Riviera ja hautausmaa. Upea miljöö. Museoita unohtamatta.
- SportInstitut
Urheiluopisto!!! Mitä meillä olisi ilman opiston? Ei lukiota? Työpaikkoja? Näkyvyyttä? Kuuluvuutta? Mainetta? Mammonaa?
- höpöhöpöhöpö
Joko se urheilustadion on valmis jolla on tarkoitus järjestää timantti-liigaa? Muistaakseni joskus vuosia sitten siellä kuortaneella näin haaveiltiin.
- Ex-veronmaksaja
Kyllä Kuortane on jo parhaat päivänsä nähnyt. Urheiluopisto pyörii veronmaksajien rahoilla ja asukasluvun vähentyessä ne maksajatkin vähenee.
Pienillä paikkakunnilla on sellainen visio, että kun joku alue kaavoitetaan niin sinne muuttaa ihmisiä. Kortesmäessä olisi ollut paljon tontteja vapanaa ilman että kallista kunnallistekniikkaa tarvitisi rakentaa. Nyt Nokua seisoo toista tai kolmatta vuotta tyhjänä ja muutamaa rivitaloprojektia pidetään yllä. Tarkemmin kun tutkii, niin huomaa että kunta itse on sitoutunut ostamaan osan huoneistoista, jos ja kun ne eivät mene kaupaksi. Ja kunnallahan on jo tunnetusti liuta tyhjiä rivitalohuoneistoja olemassa.
Urheilukenttällä tehdään aina vaan projektia toisen perään. Kun katsomo saatiin, niin ilmoitettiin, että kenttä ei kelpaa. Nyt kun kenttä on saatu, tarvitaan ehkä isommat oheistilat. Ja silti ei mikään takaa, että joku isompi paikka vie eliittikisoja seuraavana vuonna.- Arkitodellisuus
Se nyt vaan on niin, että yksityisen pitää itse maksaa ne rivitalonpätkät. Ja nykyisillä bensanhinnoilla joutuu ottamaan lukuun kilometrit kodin ja työpaikan välillä. Kuortaneella viihtyisin kyllä hyvin.
- Naapurikunnasta
Nosto :)
- eiikinätakas
Vielä kun kuppikuntalaisuus saataisiin kuriin !(ai se onkin sitä puoluetta....ai niin niillä onkin "matti kukkarossa"....no siellähän asustaa se pitkäaikaissairas....voi ei se onkin erimieltä asioista......mitä sekään tänne muutti,koska ei urheile....eihän lapsetkaan ole mitään,kun vanhemmatkin on.....!
- Anonyymi
Joo o kyllä hän se tie tysti niinki on että tää hän on kans yks niin ku hirveen tärkeä asia elin kari viisaus ajattelussa. Kiinnostavaa kuullo miten käy
- RistoRäppääjä
Kuortaneelta puuttuu sellainen positiivinen kateus, joka saisi kunnan nousuun!!!
- Suomikin.kartalle
Suomen ja Kuortaneen puolesta tukekaa nyt Kansalaispuolueen puolueeksi rekisteröintiä täyttämällä rekisteröintikortti. Kortin täyttö ei sido eikä velvoita teitä mihinkään. Kortit, yhteensä 5000 kappaletta, tarvitaan ainoastaan puolueen saamiseksi puoluerekisteriin. Kortteja puuttuu vielä noin 500.
Rekisteröintikannattajakortin saatte esille alla olevasta nettiosoitteesta:
http://www.paavovayrynen.fi/wp-content/uploads/2016/02/kansalaispuolue_kannattajakortti_a4_w2.pdf
Täyttäkää kortti ja allekirjoittakaa se omakätisesti sekä lähettäkää se postitse osoitteeseen:
Paavo Väyrynen, Pohjantie 34, 94400 Keminmaa. - KäynJokaTapauksessa
Lapuan rivieralla ei ole tullut käytyä vuosiin. Veden laatu oli välissä heikkoa, voisiko kesällä käydä lapsille esittelemässä isän uimapaikkaa?
- JOOPAJOO--
Seinäjoki sai kärkisijan tutkija Timo Aron tuoreessa muuttovetovoimatutkimuksessa. Vain kolme kuntaa koko maassa sai positiivisen arvon kaikilla 11 muuttujalla: Seinäjoki, Espoo ja Kauniainen.
Aro on määritellyt 11 vetovoimamittaria, jossa on muuton "laatua" mittaavia tekijöitä. Tekijöitä ovat esimerkiksi työllisten, korkeakoulutettujen ja hyvätuloisten muutto ja muuton tuoma tulokertymä.
– Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki.
Kuulkaapa viisaan sanaa. Syökää paskaa.
- SEINÄJOEN-MUKANA
Seinäjoki sai kärkisijan tutkija Timo Aron tuoreessa muuttovetovoimatutkimuksessa. Vain kolme kuntaa koko maassa sai positiivisen arvon kaikilla 11 muuttujalla: Seinäjoki, Espoo ja Kauniainen.
Aro on määritellyt 11 vetovoimamittaria, jossa on muuton "laatua" mittaavia tekijöitä. Tekijöitä ovat esimerkiksi työllisten, korkeakoulutettujen ja hyvätuloisten muutto ja muuton tuoma tulokertymä.
– Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki. - SEINÄJOEN-MUKANA
– Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki. - SEINÄJOEN-MUKANA
KUUURTANES ONNEKSI LÄHELLÄ.
– Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki....................................................
- Anonyymi
Seinäjoen kyljessä sitten pääsee kartalle.
- Anonyymi
Eiks ae jo ole Kiimakallion ansiosta.
- Anonyymi
Eikö se ole joopiston ansiosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569