Kuortane kartalle

Nokiotta

Tämä suomi24 on oikein käytettynä Ilmainen käyntikortti Kuortaneelle. Meillä on hieno historia ja edessä loistava tulevaisuus. Pistetään Kuortane kartalle positiivisessa hengessä!

23

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahhaaaa

      Sullehan nauraa aidanseipäätkin!

    • Nokiotta

      Kyllä naurua maailmaan mahtuu ja rypyt oikenee!! Tähän alle voi kirjoittaa niitä hyviä kokemuksia eikä aina niitä toisenlaisia.

      • Mondonainen2

        Kukunmaja kentän uusi katsomo. Uutiskynnyksen ylitetty valtakunnallisestikin :)


    • smp77

      Nokuan uusi asuntoalue valaistuksineen, kun vain ensin valmistuu.

    • 2015-2015

      Etelä-pohjanmaan Riviera ja hautausmaa. Upea miljöö. Museoita unohtamatta.

    • SportInstitut

      Urheiluopisto!!! Mitä meillä olisi ilman opiston? Ei lukiota? Työpaikkoja? Näkyvyyttä? Kuuluvuutta? Mainetta? Mammonaa?

    • höpöhöpöhöpö

      Joko se urheilustadion on valmis jolla on tarkoitus järjestää timantti-liigaa? Muistaakseni joskus vuosia sitten siellä kuortaneella näin haaveiltiin.

    • Ex-veronmaksaja

      Kyllä Kuortane on jo parhaat päivänsä nähnyt. Urheiluopisto pyörii veronmaksajien rahoilla ja asukasluvun vähentyessä ne maksajatkin vähenee.

      Pienillä paikkakunnilla on sellainen visio, että kun joku alue kaavoitetaan niin sinne muuttaa ihmisiä. Kortesmäessä olisi ollut paljon tontteja vapanaa ilman että kallista kunnallistekniikkaa tarvitisi rakentaa. Nyt Nokua seisoo toista tai kolmatta vuotta tyhjänä ja muutamaa rivitaloprojektia pidetään yllä. Tarkemmin kun tutkii, niin huomaa että kunta itse on sitoutunut ostamaan osan huoneistoista, jos ja kun ne eivät mene kaupaksi. Ja kunnallahan on jo tunnetusti liuta tyhjiä rivitalohuoneistoja olemassa.

      Urheilukenttällä tehdään aina vaan projektia toisen perään. Kun katsomo saatiin, niin ilmoitettiin, että kenttä ei kelpaa. Nyt kun kenttä on saatu, tarvitaan ehkä isommat oheistilat. Ja silti ei mikään takaa, että joku isompi paikka vie eliittikisoja seuraavana vuonna.

      • Arkitodellisuus

        Se nyt vaan on niin, että yksityisen pitää itse maksaa ne rivitalonpätkät. Ja nykyisillä bensanhinnoilla joutuu ottamaan lukuun kilometrit kodin ja työpaikan välillä. Kuortaneella viihtyisin kyllä hyvin.


    • Naapurikunnasta

      Nosto :)

      • eiikinätakas

        Vielä kun kuppikuntalaisuus saataisiin kuriin !(ai se onkin sitä puoluetta....ai niin niillä onkin "matti kukkarossa"....no siellähän asustaa se pitkäaikaissairas....voi ei se onkin erimieltä asioista......mitä sekään tänne muutti,koska ei urheile....eihän lapsetkaan ole mitään,kun vanhemmatkin on.....!


      • Anonyymi

        Joo o kyllä hän se tie tysti niinki on että tää hän on kans yks niin ku hirveen tärkeä asia elin kari viisaus ajattelussa. Kiinnostavaa kuullo miten käy


    • RistoRäppääjä

      Kuortaneelta puuttuu sellainen positiivinen kateus, joka saisi kunnan nousuun!!!

    • Suomikin.kartalle

      Suomen ja Kuortaneen puolesta tukekaa nyt Kansalaispuolueen puolueeksi rekisteröintiä täyttämällä rekisteröintikortti. Kortin täyttö ei sido eikä velvoita teitä mihinkään. Kortit, yhteensä 5000 kappaletta, tarvitaan ainoastaan puolueen saamiseksi puoluerekisteriin. Kortteja puuttuu vielä noin 500.
      Rekisteröintikannattajakortin saatte esille alla olevasta nettiosoitteesta:

      http://www.paavovayrynen.fi/wp-content/uploads/2016/02/kansalaispuolue_kannattajakortti_a4_w2.pdf

      Täyttäkää kortti ja allekirjoittakaa se omakätisesti sekä lähettäkää se postitse osoitteeseen:
      Paavo Väyrynen, Pohjantie 34, 94400 Keminmaa.

    • KäynJokaTapauksessa

      Lapuan rivieralla ei ole tullut käytyä vuosiin. Veden laatu oli välissä heikkoa, voisiko kesällä käydä lapsille esittelemässä isän uimapaikkaa?

      • JOOPAJOO--

        Seinäjoki sai kärkisijan tutkija Timo Aron tuoreessa muuttovetovoimatutkimuksessa. Vain kolme kuntaa koko maassa sai positiivisen arvon kaikilla 11 muuttujalla: Seinäjoki, Espoo ja Kauniainen.

        Aro on määritellyt 11 vetovoimamittaria, jossa on muuton "laatua" mittaavia tekijöitä. Tekijöitä ovat esimerkiksi työllisten, korkeakoulutettujen ja hyvätuloisten muutto ja muuton tuoma tulokertymä.

        – Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki.


    • Kuulkaapa viisaan sanaa. Syökää paskaa.

      • SEINÄJOEN-MUKANA

        Seinäjoki sai kärkisijan tutkija Timo Aron tuoreessa muuttovetovoimatutkimuksessa. Vain kolme kuntaa koko maassa sai positiivisen arvon kaikilla 11 muuttujalla: Seinäjoki, Espoo ja Kauniainen.

        Aro on määritellyt 11 vetovoimamittaria, jossa on muuton "laatua" mittaavia tekijöitä. Tekijöitä ovat esimerkiksi työllisten, korkeakoulutettujen ja hyvätuloisten muutto ja muuton tuoma tulokertymä.

        – Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki.


      • SEINÄJOEN-MUKANA

        Seinäjoki sai kärkisijan tutkija Timo Aron tuoreessa muuttovetovoimatutkimuksessa. Vain kolme kuntaa koko maassa sai positiivisen arvon kaikilla 11 muuttujalla: Seinäjoki, Espoo ja Kauniainen.

        Aro on määritellyt 11 vetovoimamittaria, jossa on muuton "laatua" mittaavia tekijöitä. Tekijöitä ovat esimerkiksi työllisten, korkeakoulutettujen ja hyvätuloisten muutto ja muuton tuoma tulokertymä.

        – Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki.


      • SEINÄJOEN-MUKANA

        KUUURTANES ONNEKSI LÄHELLÄ.
        Seinäjoki sai kärkisijan tutkija Timo Aron tuoreessa muuttovetovoimatutkimuksessa. Vain kolme kuntaa koko maassa sai positiivisen arvon kaikilla 11 muuttujalla: Seinäjoki, Espoo ja Kauniainen.

        Aro on määritellyt 11 vetovoimamittaria, jossa on muuton "laatua" mittaavia tekijöitä. Tekijöitä ovat esimerkiksi työllisten, korkeakoulutettujen ja hyvätuloisten muutto ja muuton tuoma tulokertymä.

        – Iloitsemme menestyksestä, joka on saavutettu yhteistyössä, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki....................................................


    • Anonyymi

      Seinäjoen kyljessä sitten pääsee kartalle.

    • Anonyymi

      Eiks ae jo ole Kiimakallion ansiosta.

    • Anonyymi

      Eikö se ole joopiston ansiosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe