Nyt on uskovaisilla viimeinen tilaisuus pelastautua! Maanantaihin asti aikaa! Raamatun tarukirjassa tämä on kaiken lopun merkki. Kannattaa alkaa polvet ruvella anomaan armoa siltä kiivaalta ja säälimättömältä jumalaltanne? Vain meteoriittisade enää puuttuu. Sen jälkeen se on POKS! Jaa, mutta meteoriittisade taisi olla jo muutama viikko sitten?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015092220396917_uu.shtml
Loppu tulee! Loppu tulee!
59
<50
Vastaukset
- löröhousu
Pelottaako?
Mikään ei pelota. Raamatun sadut kun ovat tietämättömien taikauskoisten pölvästien kirjoittamia ja kun esim. Raamatun kirjoitusten aikaan tapahtui luonnollinen auringon -tai kuun pimennys, niin heti oltiin ennustamassa maailmanloppua ja ennustuksia vastaan pölvästeiltä ja herkkäuskoisilta kerättiin vain rahat ja maallinen mammona pois.
Adventismi on syntynyt juuri vastaavien huuhaa ennustusten pohjalle. Vuonna 1844 petetyt pölvästit menivät halpaan ja myivät koko omaisuutensa pois ja kiipesivät perseet paljaina kivelle odottamaan taruolentonsa ilmestymistä. Joku teki hyvän tilin näiden aikansa herkkäuskoisten kustannuksella ja sitten kun piti kiveltä kavuta alas, kun mitään ei tapahtunutkaan, niin lämpimästä kodistaan ja tavaroistaan luopuneen piti mennä perse paljaana nuolemaan katkeria haavojaan. Moni varmaan päätti v. 1844 päivänsä oman käden kautta pelkän häpeaän vuoksi.- pyhpyh
Ja sinä olet aivoton paholaisen orja.
- päättömiävalheita
Adventtiairut kirjoitti:
Mikään ei pelota. Raamatun sadut kun ovat tietämättömien taikauskoisten pölvästien kirjoittamia ja kun esim. Raamatun kirjoitusten aikaan tapahtui luonnollinen auringon -tai kuun pimennys, niin heti oltiin ennustamassa maailmanloppua ja ennustuksia vastaan pölvästeiltä ja herkkäuskoisilta kerättiin vain rahat ja maallinen mammona pois.
Adventismi on syntynyt juuri vastaavien huuhaa ennustusten pohjalle. Vuonna 1844 petetyt pölvästit menivät halpaan ja myivät koko omaisuutensa pois ja kiipesivät perseet paljaina kivelle odottamaan taruolentonsa ilmestymistä. Joku teki hyvän tilin näiden aikansa herkkäuskoisten kustannuksella ja sitten kun piti kiveltä kavuta alas, kun mitään ei tapahtunutkaan, niin lämpimästä kodistaan ja tavaroistaan luopuneen piti mennä perse paljaana nuolemaan katkeria haavojaan. Moni varmaan päätti v. 1844 päivänsä oman käden kautta pelkän häpeaän vuoksi.Miksi sinä Adventtiairut olet tullut tänne suoraan valheita puhumaan adventisteista, ota ensin selvä asioista ja kirjoita sitten ja jos et halua ottaa selvää niin pidä suusi kiinni, mutta älä kirjoittele valheita olitpa sitten ateisti tai mikä tahansa.
- aikaonkäsillä
Nyt voidaan olla varmoja, että sunnuntailaki tulee aivan juuri. Paavi USA:ssa Obaman seurassa. Paavilla on kiire saada mahdollisimman paljon aikaiseksi (lainaus lehdestä The Daily Beast- päivittäinen peto). Sekin on selvä viittaus Luciferiin! Verikuu! Nyt on aika kypsä! Nyt ei enää epäilyille ole sijaa. Kaikki on kohdallaan! Lue uudesta Valkoisen hevosen adventtisanomasta:
Kaikki viittaa nyt vain yhteen asiaan: pedonmerkkiin!
“Deadly natural disasters. Bizarre
weather. Threatened food supply. Global
warming. Working together. ...A new
start.” “Sunday.” All of this shows that
conditions are ripe for global Sunday
legislation as a misguided, apparently
“moral,” and supposedly “God-oriented”
solution to humanity’s deepening woes.
But whatever is promoted in God’s
name doesn’t necessarily come from
His throne. ISIS shows us that.
Bottom line: The stage is set for the
mark of the beast.
Marco Politi, a Vatican expert, was
quoted in a March 29, 2015 article in
The Daily Beast as saying, “This pope
[Francis] seems to be in a hurry to get
as much done as he can, as if he’s got
a deadline … He keeps talking about
how his time is short.” Lucifer realizes
the same, which is why God’s prophetic
Word warns:
Woe to the inhabitants of the earth
and the sea! For the devil has come
down to you, having great wrath, because
he knows that he has a short time
(Revelation 12:12, emphasis added).
https://www.whitehorsemedia.com/wp-content/uploads/2015/08/The-Time-is-at-Hand-Newsletter.pdfPaavin vierailu päättyy aikataulun mukaan ensi sunnuntaina. Kuunpimennys eli verikuu tulee ensi maanantaina.
Tätä mielenkiintoista aihetta voi varmaankin jatkaa täydemmän aineiston pohjalta viikon kuluttua tai ainakin ensi viikon loppupuolella.
Minkä profetian täyttymistä olisi ajankohtaisinta tarkkailla ensin?"aikaonkäsillä" kirjoitti erittäin huumorihöysteisen sadun, jossa Obamasta on tehty Paaville sätkynukke? Näitä satuseppoja löytyy.
Obama ei ole kiinnostunut lainkaan sunnuntaista, vaan pikemminkin perjantaista. Obamalla ja Paavilla on eri jumalat ja pyhäpäivät, joita he molemmat arvostavat, mutta suovat toisilleen myös vapauden pitää omastaan kiinni.- pyhpyh
Osoitat olevasi aika uuno. Obama on kuule kristitty eikä muslimi. On sen itse TV-haastattelussa sanonut.
pyhpyh kirjoitti:
Osoitat olevasi aika uuno. Obama on kuule kristitty eikä muslimi. On sen itse TV-haastattelussa sanonut.
Itse "pyhpyh" osoitat olevasi täysin uuno ja tietämätön:
https://www.youtube.com/watch?v=tCAffMSWSzY- Hän.on.ihan.pihalla
pyhpyh kirjoitti:
Pyhpyh raukka on niin sekaisin, ettei tarvitse ihmetellä lainkaan, kun tietää vielä hänen taustansakin.
Pölvästilahkon pölvästi äänitorvi; pyhpyh!
"Minkä profetian täyttymistä olisi ajankohtaisinta tarkkailla ensin?"
Ilmeisesti sen profetian, kun joku uskovainen ennustaja on Paavin vierailun aikana kertonut, että Paavi tapaa Yhdysvaltojen ja Kuuban presidentit? Kaikki kunniahan kuuluu aina jollekin lahkolle, jonka keskuudessa on nähty unia ja profetoitu uutisissa kerrottujun tapausten pohjalta yhtä ja toista? Paavin vierailuun on liitetty joukko hysteerisiä ennustuksia. On sunnuntailakeja. Lahkojen hörhöjen saamia päiväunia, joissa Paavi on tehnyt sitä ja tätä.Katolilaista uskoa tunnustaville kristinuskovaisille Paavi merkitsee armollista ja laupiasta isähahmoa, sellaista henkilöä, jota Paavi itse tahtoo myös edustaa. Esimerkillistä lähimmäisen rakkautta osoittavana ja myötätuntoisesti mukana elävässä elämässä olevana.
Adventisteille Paavi merkitsee saatanaa ja muita kuvitteellisia sarvipäitä ja sellaista ihmistä, jota tulee vihata sydämen pohjasta.
Päätelkää siitä, kumpi asenne on parempi?- pyhpyh
Puhut täyttä potaskaa.
- hurraahurraa
Adventtiairut kirjoitti:
Katolilaista uskoa tunnustaville kristinuskovaisille Paavi merkitsee armollista ja laupiasta isähahmoa, sellaista henkilöä, jota Paavi itse tahtoo myös edustaa. Esimerkillistä lähimmäisen rakkautta osoittavana ja myötätuntoisesti mukana elävässä elämässä olevana.
Adventisteille Paavi merkitsee saatanaa ja muita kuvitteellisia sarvipäitä ja sellaista ihmistä, jota tulee vihata sydämen pohjasta.
Päätelkää siitä, kumpi asenne on parempi?Eihän nuo mitään ateistia ole jotka kutsuvat itseään ateistiksi, täällähän uskovaisella palstallahan he näkyvät viihtyvän erikoisen hyvin, tiesitteko sen noin kutsutut ateistit että kristinusko tarttuu ja teistä tulee viellä vahvoja uskovaisia kun täällä aikanne vietätte.
- inChristAlone
Adventtiairut kirjoitti:
Katolilaista uskoa tunnustaville kristinuskovaisille Paavi merkitsee armollista ja laupiasta isähahmoa, sellaista henkilöä, jota Paavi itse tahtoo myös edustaa. Esimerkillistä lähimmäisen rakkautta osoittavana ja myötätuntoisesti mukana elävässä elämässä olevana.
Päätelkää siitä, kumpi asenne on parempi?Paavi edustaa pakanakristillisyyttä ja adventismi on harhoppi ja Whiten Ellu oli väärä profeetta ja adventtiairutta juoksuttaa vihtahousu, niinkuin paaviakin adventismin johtajia, aivan rivimummoadventististä en ole varma.
Pååvi persläpi huppupåå Francis Zappa on jesuiitta ja se kertoo kaiken. Sunnuntaihöpötykset on sunnutaihöpötuksiä.
Vihtahousu ja hänen seurtaajat, niinkuin adventtiaurut nykyisellä asenteellaan tule itKEmään kiristelemään hampaita ikuisesti, IKUISUUS ON PITKÄ AIKA. - JesusM.LordandSaviour
Adventtiairut kirjoitti:
Päätelkää siitä, kumpi asenne on parempi?Paavi sinne ja tänne, adventtiairut tänne tai sinne, EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA, EVVK.
JEESUS ON HERROJEN HERRA JA KUNINKAIDEN KUNINGAS !!!!!! - samausko
"JEESUS ON HERROJEN HERRA JA KUNINKAIDEN KUNINGAS"
Samaahan se paavikin toitottaa, Jeesus on hänen Herransa ja pelastajansa.
Pilkka ei auta ketään. Pilkka ei rakenna. Pilkka on ajan tuhlausta. Jeesuksen paluu on varma. Tempaus on varma. Oletko valmis? Valvotko? Tapahtuu pian: Tempaus, vaivanaika, 1000-vuotinen rauha. Kaikki on ennustettu. Älkäämme antako maailman eksyttää meitä.
- Rapture
1 Thess 4:17 Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord.
https://www.google.fi/#q=rapture of the church
- Tribulation
Mark 13:19 For there will be worse trouble at that time than there has ever been from the very beginning, when God created the universe, until now; and there will be nothing like it again.
https://www.google.fi/#q=great tribulation
- Peace
Revelation 20:1-3 And I saw an angel come down from heaven, having the key of the bottomless pit and a great chain in his hand. And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years, And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.
https://www.google.fi/#q=god's kingdomJyrki,
kun sanot, että jokin tapahtuu pian, kuinka pitkään pitää odottaa, jotta voisi sanoa, ettei se tapahtunut pian?
Riittääkö vuosi? Vai kymmenen vuotta? Vai pitääkö kenties odottaa tuhat vuotta?
Ihan vain yritän ymmärtää, mistä puhut.v.aari kirjoitti:
Jyrki,
kun sanot, että jokin tapahtuu pian, kuinka pitkään pitää odottaa, jotta voisi sanoa, ettei se tapahtunut pian?
Riittääkö vuosi? Vai kymmenen vuotta? Vai pitääkö kenties odottaa tuhat vuotta?
Ihan vain yritän ymmärtää, mistä puhut.Yleensä näiden "pian" ilmaisujen taakse kätkeytyy uskonlahkoissa jokin määrittelemätön ajanjakso.
Raamatussa "pian" voi tosiaan tarkoittaa tuhattakin vuotta, koska siinä kirjassa annetaan ymmärtää, että 1000 vuotta voi olla vain yksi päivä ja tosin päin.
Tällaisen "pian profeetan" on helppoa heittää ilmoille vaikka vuosilukujakin, kunhan hän itse ottaa huomioon oman saavuttamansa iän ja olettamansa kuolemanajankohdan välisen ajan.
70-vuotias voi hyvillä mielillä ilmaista asioita sanomalla, että "pian", koska hän on jo elinkaarensa ehtoossa ja kaikki hänen kohdallaan tapahtuu ja voi tapahtua hyvinkin pian ja hänen ei tarvitse jäädä kuuntelemaan arvosteluja pieleen menneistä pian-profetioistaan.
Raamatun tarukirjassa mm. Jeesus lupasi tulla takaisin pian ja ottaa opetuslapsensa tykönsä vielä heidän eläessään, mutta toisin kävi.
Ellen White lupasi, että Jeesus tulisi takaisin pian ja jo hänen elinaikanaan, mutta toisin kävi.
Adventistit ovat luvanneet jäsenilleen Suomessa jo yli 100 vuotta, että Jeesus tulee pian takaisin, mutta toisin on käynyt.- pahaltanäyttää
"Pilkka ei auta ketään"
Ei, ihan varmat ovat merkit. Nyt on jo yksi mormonikansanedustaja vaatinut, että kaikkien on mentävä sunnuntaisin kirkkoon. Laki on nyt todella lähellä koko maailmassa:
“Senator: Church Attendance Should
be Mandatory” is the title of a March 27,
2015, CNN article reporting that, during
a gun bill debate, Arizona State Senator
Sylvia Allen asked, “How we get back to
a moral rebirth in this country, I don’t
know, since we are slowly eroding religion
at every opportunity that we have.
Probably we should be debating a bill requiring
every American to attend a church
of their choice on Sunday …” (emphasis
added).
https://www.whitehorsemedia.com/wp-content/uploads/2015/08/The-Time-is-at-Hand-Newsletter.pdf
Ette ateistit kohta enää naura, kun Obama paavin tuella pakottaa kaikki ihmiset koko maailmassa kirkkoihin. Eivät ihmiset ymmärrä, että se on pedon merkki! Vaarille. Käsittääkseni 10 vuotta riittää. On perusteltua laskea tempauksen takarajavuosi seuraavasti: 1948 (Israel-valtio) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (vaivanaika) = 2021.
Saamani tiedon mukaan "viimeinen sukupolvi" alkoi 1948, kun Israel-valtio perustettiin (vikunapuuvertaus). Psa: Ihmisen ikä on korkeintaan 80 vuotta.
Luuk:
21:25 Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
21:26 Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.
21:27 Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.
21:28 Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
21:29 Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
21:30 Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä.
21:31 Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
21:32 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.
Biblia (1776) Meidän elinaikamme on seitsemänkymmentä vuotta, taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta: ja kuin se paras on ollut, niin on se tuska ja työ ollut: sillä se leikataan pois, niinkuin me lentäisimme pois.
"Leikataan pois". Hmm...
Luuk:
12:15 Ja hän sanoi heille: "Katsokaa eteenne ja kavahtakaa kaikkea ahneutta, sillä ei ihmisen elämä riipu hänen omaisuudestaan, vaikka sitä ylenpalttisesti olisi."
12:16 Ja hän puhui heille vertauksen sanoen: "Rikkaan miehen maa kasvoi hyvin.
12:17 Niin hän mietti mielessään ja sanoi: 'Mitä minä teen, kun ei minulla ole, mihin viljani kokoaisin?'
12:18 Ja hän sanoi: 'Tämän minä teen: minä revin maahan aittani ja rakennan suuremmat ja kokoan niihin kaiken eloni ja hyvyyteni;
12:19 ja sanon sielulleni: sielu, sinulla on paljon hyvää tallessa moneksi vuodeksi; nauti lepoa, syö, juo ja iloitse.'
12:20 Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä mieletön, tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta pois; kenelle sitten joutuu se, minkä sinä olet hankkinut?'
12:21 Näin käy sen, joka kokoaa aarteita itselleen, mutta jolla ei ole rikkautta Jumalan tykönä."
Biblia (1776) Sillä niinkuin lintu hautoo ja ei kuori, niin on myös se, joka väärin kalua kokoo; sillä hänen pitää jättämän sen kesken aikaansa, ja viimeiseltä tyhjäksi tuleman.yurki1000js kirjoitti:
Vaarille. Käsittääkseni 10 vuotta riittää. On perusteltua laskea tempauksen takarajavuosi seuraavasti: 1948 (Israel-valtio) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (vaivanaika) = 2021.
Saamani tiedon mukaan "viimeinen sukupolvi" alkoi 1948, kun Israel-valtio perustettiin (vikunapuuvertaus). Psa: Ihmisen ikä on korkeintaan 80 vuotta.
Luuk:
21:25 Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
21:26 Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.
21:27 Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.
21:28 Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
21:29 Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
21:30 Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä.
21:31 Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
21:32 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.
Biblia (1776) Meidän elinaikamme on seitsemänkymmentä vuotta, taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta: ja kuin se paras on ollut, niin on se tuska ja työ ollut: sillä se leikataan pois, niinkuin me lentäisimme pois.
"Leikataan pois". Hmm...
Luuk:
12:15 Ja hän sanoi heille: "Katsokaa eteenne ja kavahtakaa kaikkea ahneutta, sillä ei ihmisen elämä riipu hänen omaisuudestaan, vaikka sitä ylenpalttisesti olisi."
12:16 Ja hän puhui heille vertauksen sanoen: "Rikkaan miehen maa kasvoi hyvin.
12:17 Niin hän mietti mielessään ja sanoi: 'Mitä minä teen, kun ei minulla ole, mihin viljani kokoaisin?'
12:18 Ja hän sanoi: 'Tämän minä teen: minä revin maahan aittani ja rakennan suuremmat ja kokoan niihin kaiken eloni ja hyvyyteni;
12:19 ja sanon sielulleni: sielu, sinulla on paljon hyvää tallessa moneksi vuodeksi; nauti lepoa, syö, juo ja iloitse.'
12:20 Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä mieletön, tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta pois; kenelle sitten joutuu se, minkä sinä olet hankkinut?'
12:21 Näin käy sen, joka kokoaa aarteita itselleen, mutta jolla ei ole rikkautta Jumalan tykönä."
Biblia (1776) Sillä niinkuin lintu hautoo ja ei kuori, niin on myös se, joka väärin kalua kokoo; sillä hänen pitää jättämän sen kesken aikaansa, ja viimeiseltä tyhjäksi tuleman.Jaa, että 2021.
Lyödäänkö vetoa?
Voin lyödä mistä tahansa summasta vetoa että vuonna 2021 ei tapahdu minkään uskonnon jupinoiden mukaisia asioita. Pistetään vielä kaupan päälle vuoteen 2025 aikaa.
Eli kävisikö 10 000 euroa? Puoli miljoonaa? Vai kokonainen miljoona.
Minulle käy vaikka fantastriljoona.
Arvaas miksi?
Sinullekin pitäisi käydä jos uskontosi typeryyksiin oikeasti uskot.A-airueelle. Mikseivät Pyhät Kirjoitukset kelpaa sinulle? Maailma on sokea. Jos kuulut maailmalle, eksyt ja eksytät.
Psalmit:
49:1 Veisuunjohtajalle; koorahilaisten virsi.
49:2 Kuulkaa tämä, kaikki kansat, ottakaa korviinne, maailman asukkaat kaikki,
49:3 sekä alhaiset että ylhäiset, niin rikkaat kuin köyhät.
49:4 Minun suuni puhuu viisautta, minun sydämeni ajatus on ymmärrystä.
49:5 Minä kallistan korvani kuulemaan mietelauseita, minä selitän ongelmani kannelta soittaen.
49:6 Miksi minä pelkäisin pahoina päivinä, kun minun vainoojani vääryys piirittää minut?
49:7 He luottavat tavaroihinsa ja kerskaavat suuresta rikkaudestaan.
49:8 Kukaan ei voi veljeänsä lunastaa eikä hänestä Jumalalle sovitusta maksaa.
49:9 Sillä hänen sielunsa lunastus on ylen kallis ja jää iäti suorittamatta,
49:10 että hän saisi elää iankaikkisesti eikä kuolemaa näkisi.
49:11 Vaan hänen täytyy nähdä, että viisaat kuolevat, että tyhmät ja järjettömät myös hukkuvat ja jättävät toisille tavaransa.
49:12 He luulevat, että heidän huoneensa pysyvät iäti ja heidän asuntonsa polvesta polveen; he nimittävät maatiloja nimensä mukaan.
49:13 Mutta ihminen, mahtavinkaan, ei ole pysyväinen: hän on verrattava eläimiin, jotka hukkuvat.
49:14 Näin käy niiden, jotka itseensä luottavat, ja heidän perässään niiden, jotka mielistyvät heidän puheisiinsa. Sela.
49:15 Kuin lammaslauma heidät viedään tuonelaan, kuolema heitä kaitsee, jo huomenna oikeamieliset astuvat heidän ylitsensä; tuonela kalvaa heidän hahmoansa, eikä heillä ole asuntoa.
49:16 Mutta minun sieluni Jumala lunastaa tuonelan vallasta, sillä hän ottaa minut huomaansa. Sela.
49:17 Älä pelkää, jos joku rikastuu, jos hänen talonsa komeus karttuu.
49:18 Sillä kuollessaan ei hän ota mitään mukaansa, eikä hänen komeutensa astu alas hänen jäljessänsä.
49:19 Vaikka hän eläissänsä kiittää itseään siunatuksi, vaikka sinua ylistetään, kun vietät hyviä päiviä,
49:20 täytyy sinun mennä isiesi suvun tykö, jotka eivät ikinä enää valoa näe.
49:21 Ihminen, mahtavinkin, on ymmärrystä vailla, hän on verrattava eläimiin, jotka hukkuvat.
Muistakaamme. Synnyimme alastomina. Emme tuoneet mitään mukanamme. Emme edes valinneet vanhempiamme. Emme määränneet syntymäpaikkaamme tai syntymäaikaamme. Emme luoneet itseämme. Kuinka voisimme omistaa itsemme? Emme luoneet elämää. Kuinka voisimme hallita elämää?
Biblia (1776) Ja sanoi: alasti olen minä tullut äitini kohdusta, ja alasti pitää minun sinne jälleen menemän; Herra antoi ja Herra otti: Herran nimi olkoon kiitetty!
Amen. Tämä on Jumalan sana.
Biblia (1776) Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!
Matt. 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
https://www.youtube.com/watch?v=OyP_vf6oHhobushmanni kirjoitti:
Jaa, että 2021.
Lyödäänkö vetoa?
Voin lyödä mistä tahansa summasta vetoa että vuonna 2021 ei tapahdu minkään uskonnon jupinoiden mukaisia asioita. Pistetään vielä kaupan päälle vuoteen 2025 aikaa.
Eli kävisikö 10 000 euroa? Puoli miljoonaa? Vai kokonainen miljoona.
Minulle käy vaikka fantastriljoona.
Arvaas miksi?
Sinullekin pitäisi käydä jos uskontosi typeryyksiin oikeasti uskot.BM. Olen havainnut sinut kuuroksi ja sokeaksi. Jos siis Jumala vielä kutsuu sinua, kandee kutsuun vastata.
> Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33: <
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
Job 33:21 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat. 33:22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja. 33:23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään, 33:24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.' 33:25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
33:26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa. 33:27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle; 33:28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.' 33:29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle, 33:30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.
Vielä kerran. Jeesus/Vapahtaja vapauttaa uskonnoista ja uskonnollisuudesta. Tämä on Hyvä Sanoma:)
Biblia (1776) Jos siis Poika teidät vapaiksi tekee, niin te totisesti olette vapaat.
Hinta on maksettu.
> Meidän rangaistuksemme on maksettu Jeesuksen verellä. Hänen kuolemansa ristillä on täydellinen uhri, kerran kaikkien puolesta siksi, että saisimme ikuisen elämän. Mietiskelkäämme siksi Jeesuksen kärsimyksiä ja kuolemaa, että ymmärtäisimme, minkälaista rakkautta Jumala osoitti meille, kun Hän tuli ihmiseksi ja kärsi ja kuoli meidän sijastamme. Tämän ansiosta me voimme toivottaa toisillemme Iloista pääsiäistä! <
http://bibelfokus.se/fi/node/269
"Se on täytetty"
https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0yurki1000js kirjoitti:
BM. Olen havainnut sinut kuuroksi ja sokeaksi. Jos siis Jumala vielä kutsuu sinua, kandee kutsuun vastata.
> Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33: <
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
Job 33:21 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat. 33:22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja. 33:23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään, 33:24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.' 33:25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
33:26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa. 33:27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle; 33:28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.' 33:29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle, 33:30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.
Vielä kerran. Jeesus/Vapahtaja vapauttaa uskonnoista ja uskonnollisuudesta. Tämä on Hyvä Sanoma:)
Biblia (1776) Jos siis Poika teidät vapaiksi tekee, niin te totisesti olette vapaat.
Hinta on maksettu.
> Meidän rangaistuksemme on maksettu Jeesuksen verellä. Hänen kuolemansa ristillä on täydellinen uhri, kerran kaikkien puolesta siksi, että saisimme ikuisen elämän. Mietiskelkäämme siksi Jeesuksen kärsimyksiä ja kuolemaa, että ymmärtäisimme, minkälaista rakkautta Jumala osoitti meille, kun Hän tuli ihmiseksi ja kärsi ja kuoli meidän sijastamme. Tämän ansiosta me voimme toivottaa toisillemme Iloista pääsiäistä! <
http://bibelfokus.se/fi/node/269
"Se on täytetty"
https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0Et siis uskalla lyödä vetoa? Ymmärrän sinua kyllä. Usko ei riitä. Jumalasi on kuollut jo vuosisatoja sitten, niin jospa sinäkin tajuat sen 2021.
Kiusaajahengille. Herra poisti pelihimoni 20 vuotta sitten:)
Matt 6:19-27 Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta. Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi. Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu. Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa. Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet? Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne? Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
Jaakobin kirje:
5:1 Kuulkaa nyt, te rikkaat: itkekää ja vaikeroikaa sitä kurjuutta, joka on teille tulossa.
5:2 Teidän rikkautenne on mädännyt, ja teidän vaatteenne ovat koin syömät;
5:3 teidän kultanne ja hopeanne on ruostunut, ja niiden ruoste on oleva todistuksena teitä vastaan ja syövä teidän lihanne niinkuin tuli. Te olette koonneet aarteita viimeisinä päivinä.
5:4 Katso, työmiesten palkka, jonka te vainioittenne niittäjiltä olette pidättäneet, huutaa, ja leikkuumiesten valitukset ovat tulleet Herran Sebaotin korviin.
5:5 Te olette herkutelleet maan päällä ja hekumoineet, te olette sydäntänne syötelleet teurastuspäivänä.
5:6 Vanhurskaan te olette tuominneet ja tappaneet; hän ei vastusta teitä.
5:7 Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen.
5:8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.
5:9 Älkää huokailko, veljet, toisianne vastaan, ettei teitä tuomittaisi; katso, tuomari seisoo ovella.
5:10 Ottakaa, veljet, vaivankestämisen ja kärsivällisyyden esikuvaksi profeetat, jotka ovat puhuneet Herran nimessä.
5:11 Katso, me ylistämme autuaiksi niitä, jotka ovat kestäneet; Jobin kärsivällisyyden te olette kuulleet, ja lopun, jonka Herra antaa, te olette nähneet. Sillä Herra on laupias ja armahtavainen.
5:12 Mutta ennen kaikkea, veljeni, älkää vannoko, älkää taivaan kautta älkääkä maan, älkää mitään muutakaan valaa; vaan "on" olkoon teillä "on", ja "ei" olkoon teillä "ei", ettette joutuisi tuomion alle.
Ps. Enpä taitaisi tempauksen jälkeen vaivautua noutamaan voittosaalistani :D
https://www.youtube.com/watch?v=NcEyN5erNyM- nytsetuleenytsetulee
pahaltanäyttää kirjoitti:
"Pilkka ei auta ketään"
Ei, ihan varmat ovat merkit. Nyt on jo yksi mormonikansanedustaja vaatinut, että kaikkien on mentävä sunnuntaisin kirkkoon. Laki on nyt todella lähellä koko maailmassa:
“Senator: Church Attendance Should
be Mandatory” is the title of a March 27,
2015, CNN article reporting that, during
a gun bill debate, Arizona State Senator
Sylvia Allen asked, “How we get back to
a moral rebirth in this country, I don’t
know, since we are slowly eroding religion
at every opportunity that we have.
Probably we should be debating a bill requiring
every American to attend a church
of their choice on Sunday …” (emphasis
added).
https://www.whitehorsemedia.com/wp-content/uploads/2015/08/The-Time-is-at-Hand-Newsletter.pdf
Ette ateistit kohta enää naura, kun Obama paavin tuella pakottaa kaikki ihmiset koko maailmassa kirkkoihin. Eivät ihmiset ymmärrä, että se on pedon merkki!"Ei, ihan varmat ovat merkit. Nyt on jo yksi mormonikansanedustaja vaatinut, että kaikkien on mentävä sunnuntaisin kirkkoon. Laki on nyt todella lähellä koko maailmassa:"
Nuo adventistien julkaisut hyvin kuvastavat adventistien toivotonta yritystä tehdä paavista peto. Kun ei mitään todellista aihetta ole, pitää jatkuvasti keksiä jotain epäolennaisuuksia, joilla sitten pidetään adventtikansa jatkuvassa jännityksen tilassa ja harhaluulon varassa.
Ennen nettiä ihmiset olivat uutispimennossa paavin tekemisistä ja naruttaminen oli helppoa, nyt ei. Niin kuin yksi kansanedustaja kääntäisi koko maailman kohtalot. Jefta vannoi. Voi voi :-(
Tuom:
11:30 Ja Jefta teki lupauksen Herralle ja sanoi: "Jos sinä annat ammonilaiset minun käsiini,
11:31 niin tulkoon kuka tulkoonkin minua vastaan taloni ovesta, kun minä voittajana palaan ammonilaisten luota, hän on oleva Herran, ja minä uhraan hänet polttouhriksi."
11:32 Sitten Jefta lähti ammonilaisia vastaan, sotimaan heitä vastaan, ja Herra antoi heidät hänen käsiinsä.
11:33 Ja hän tuotti heille hyvin suuren tappion, valloittaen maan Aroerista Minnitiin ja Aabel-Keramimiin asti, kaksikymmentä kaupunkia. Niin täytyi ammonilaisten nöyrtyä israelilaisten edessä.
11:34 Kun Jefta sitten tuli kotiinsa Mispaan, niin katso, hänen tyttärensä tuli ulos häntä vastaan vaskirumpua lyöden ja karkeloiden. Ja hän oli hänen ainoa lapsensa; paitsi tätä ei hänellä ollut poikaa eikä tytärtä.
11:35 Nähdessään hänet hän repäisi vaatteensa ja sanoi: "Voi, tyttäreni, nyt sinä masennat minut maahan, nyt sinä syökset minut onnettomuuteen! Sillä minä avasin suuni Herralle enkä voi sanaani peruuttaa."
11:36 Niin hän vastasi hänelle: "Isäni, jos sinä avasit suusi Herralle, niin tee minulle, niinkuin suusi on puhunut, koska Herra on antanut sinun kostaa vihollisillesi, ammonilaisille."
11:37 Sitten hän sanoi isällensä: "Myönnettäköön minulle kuitenkin tämä: jätä minut vapauteeni kahdeksi kuukaudeksi, että minä yhdessä ystävättärieni kanssa menen vuorille itkemään neitsyyttäni."
11:38 Niin hän sanoi: "Mene!" ja päästi hänet menemään kahdeksi kuukaudeksi. Ja hän meni ystävättärineen ja itki neitsyyttänsä vuorilla.
11:39 Mutta kahden kuukauden kuluttua hän palasi isänsä luo, ja tämä pani hänessä täytäntöön lupauksensa, jonka oli tehnyt. Eikä hän miehestä tietänyt. Ja tuli tavaksi Israelissa,
11:40 että Israelin tyttäret joka vuosi menivät lauluin ylistämään gileadilaisen Jeftan tytärtä - neljän päivän ajaksi joka vuosi.
NÄKÖKULMA
> Voisi luulla, että Israelissa oli tavanomaista uhrata ihmisiä polttouhrina JHVHlle, mutta oliko näin? Jos oli, niin oliko se Jumalan (JHVHn) tahto? <
http://www.kolumbus.fi/~w462389//sekalaiset/uhri.htmnytsetuleenytsetulee kirjoitti:
"Ei, ihan varmat ovat merkit. Nyt on jo yksi mormonikansanedustaja vaatinut, että kaikkien on mentävä sunnuntaisin kirkkoon. Laki on nyt todella lähellä koko maailmassa:"
Nuo adventistien julkaisut hyvin kuvastavat adventistien toivotonta yritystä tehdä paavista peto. Kun ei mitään todellista aihetta ole, pitää jatkuvasti keksiä jotain epäolennaisuuksia, joilla sitten pidetään adventtikansa jatkuvassa jännityksen tilassa ja harhaluulon varassa.
Ennen nettiä ihmiset olivat uutispimennossa paavin tekemisistä ja naruttaminen oli helppoa, nyt ei. Niin kuin yksi kansanedustaja kääntäisi koko maailman kohtalot.Siitä vaan paavia seuraamaan. Hyvässä lykyssä pääset siepattujen armoitettuun joukkoon :D
https://www.youtube.com/results?search_query=vatican aliens- nytsetuleenytsetulee
"Hyvässä lykyssä pääset siepattujen armoitettuun joukkoon :D"
Vai, että uskot humanoideihin! nytsetuleenytsetulee kirjoitti:
"Hyvässä lykyssä pääset siepattujen armoitettuun joukkoon :D"
Vai, että uskot humanoideihin!Uskon henkimaailman olemassaoloon. Muukalaiset ovat demoneja.
> As we enter the 21st century and a new millenium, Satan has devised the delusion that mankind is entering into an important evolutionary phase - a New Age. The push for "global enlightenment" has now extended to the vast reaches of the universe, into what could be deemed as a "space" religion. However, once this nebulous veil is lifted, a definite correlation emerges between the UFO/Alien phenomenon and occultic/satanic activity.
The ancient civilizations of the Egyptians, Babylonians, Aztecs, Mayans, and Incas shared several intriguing characteristics:
1. They were extremely advanced scientifically and technologically.
2. Animal and human sacrifices were performed at an alarming rate, preceding their demise.
3. They believed they had acquired metaphysical knowledge from the "gods", whom they perceived as coming from the stars and also the subterranean level of the earth.
4. These cultures disintegrated or became abruptly extinct while at the pinnacle of their existance. <
http://www.conspiracyarchive.com/UFOs/demons_aliens_clothes.htm- nytsetuleenytsetulee
Suosittelen sinulle tavallista Raamattua eri kielisinä versioina ja erilaisia konservatiivisia raamatunselitysteoksia, ei Elleniä. Annat viitteeksi salaliittoteorioihin perustuvan lähteen. Varoitan sinua, olet matkalla eksytykseen.
nytsetuleenytsetulee kirjoitti:
Suosittelen sinulle tavallista Raamattua eri kielisinä versioina ja erilaisia konservatiivisia raamatunselitysteoksia, ei Elleniä. Annat viitteeksi salaliittoteorioihin perustuvan lähteen. Varoitan sinua, olet matkalla eksytykseen.
Kerro siis mitä "ufot", erinäiset valoilmiöt ja alienit ovat?
Eikö siis henkimaailmaa olekaan?
Eikö siis enkeleitä olekaan?
Eikö siis langenneita enkeleitä olekaan?
Eikö siis mikään "taivaallinen" olento sekaantunut elämään maan päällä?
1Moos. 6:4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
> ”Ja heidän tuomarinsa ja hallitsijansa menivät ihmisten tyttärien tykö ja ottivat heidän vaimonsa voimalla miehiltään valintansa mukaan, ja ihmisten pojat niinä päivinä otti maan karjasta, peltojen pedoista ja ilmojen siipikarjasta, ja opetti yhden lajin eläinten toisen kanssa sekoitusta, ärsyttääkseen siten Herraa; ja Jumala näki koko maan, ja se oli turmeltunut, sillä kaikki liha oli turmellut tiensä maan päällä, kaikki ihmiset ja kaikki eläimet.” – Oikeamielisen kirja 4:17
”Ja laittomuus lisääntyi maan päällä ja kaikki liha turmeli tiensä, ihmiset ja karja ja pedot ja linnut ja kaikki, mikä kävelee maan päällä – kaikki niistä turmeli tiensä ja määräyksensä,” – Riemuvuosien kirja 5:2
”Ja he alkoivat tehdä syntiä lintuja, petoja, matelijoita ja kaloja vastaan, ja alkoivat tuhoamaan toistensa lihaa ja juomaan verta.” – Eenokin kirja 7:5 <
http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/
Trey Smith selvittää asiaa.
https://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY
- iloinen_naurajaa
Nämä naurettavat maailmanlopun ennustajat ovat niin saatanan sekaisin kuin ihminen vain voi olla!!! :-):-):-)
No tulihan se sieltä :D
Mad world :-(
https://www.youtube.com/watch?v=ENJUB5thpB4
Sanat
All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for the daily races
Going nowhere, going nowhere
Their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I wanna drown my sorrow
No tomorrow, no tomorrow
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you,
I find it hard to take
When people run in circles its a very, very
Mad world, mad world
Children waiting for the day they feel good
Happy birthday, happy birthday
And I feel the way that every child should
Sit and listen, sit and listen
Went to school and I was very nervous
No one knew me, no one knew me
Hello teacher tell me, what's my lesson?
Look right through me, look right through me
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you,
I find it hard to take
When people run in circles its a very, very
Mad world, mad world, enlarge your world
Mad world
- ttkkl
Raamattukoodissa lukee:"Ellen White on väärä profeetta!"
Kysellä vain voi, että voiko sitä pelastua väärän profeetankin joukoissa!?
Mutta Raamatussa ei ole tuomittu sabatin viettoa!
Loppu kuitenkin voi tulla!
22 Niin Paavali astui keskelle Areiopagia ja sanoi: "Ateenan miehet, minä näen kaikesta, että te suuresti kunnioitatte jumalia.
23 Sillä kävellessäni ympäri ja katsellessani teidän pyhiä paikkojanne minä löysin myös alttarin, johon oli kirjoitettu: 'Tuntemattomalle jumalalle.' Mitä te siis tuntemattanne palvelette, sen minä teille ilmoitan.
24 Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä,
25 eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.
26 Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
27 että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa.'
29 Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa luulla, että jumaluus on samankaltainen kuin kulta tai hopea tai kivi, sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema.
30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."
Suomalainen nuori nähnyt näyn . 1972:"Atomivoima tuhoaa ihmiskunnan 45 vuodessa!" Eli tuho tulisi vuoteen 2017. Ja tilastojen mukaan niin tulisi käymään. Toisenlaisia tilastouutisia ei ole paljoa tullut!
Jos tilastot pitäisivät paikkansa, niin ihmiset, kalat, linnut ja eläimet ja jopa kasvitkin voivat kuolla vuoteen 2017.
Mutta "Jumalan sormi voi kaiken muuttaaa!" Raamattu
Jotkut ovat nähneet unia ja näkyjä tuollaisesta, jossa esiintyy tuo vuosi 2017. Jossakin unessa pohtivat kuuluuko tuo vuosi mukaan vai ei!
Itse laskin säteilyjen määrästä lopun tulevan vuonna 2016.5 solutuhojen kautta!
Mutta "Jumalan sormi voi kaiken muuttaa!" Raamattu
"Joka uskoo Jeesukseen, elää vaikka olisi kuollut!"RaamattuRaamattu on varma. Ellei olisi, kaikki olisi suhteellista emmekä voisi luottaa MIHINKÄÄN.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=katoavat&kirjat=utNähdäkseni onkin epävarmaa perustella absoluuttista moraalinormistoa, jos Jumalan olemassaolo kielletään - erittäinkin monoteististen kirjauskontojen jumaluus.
"Kiusaajahengille. Herra poisti pelihimoni 20 vuotta sitten:)"
Eipä ole näköjään poistanut kukaan sinun pelihimoasi. Pelihimosi on vain muuttanut muotoaan. Nyt pelailet sen kuvitteelisen jumalasi kanssa taskubiljardia ja tyydytät itseäsi hyväilemällä omia hallusinaatioitasi ja pitäen itseäsi jonain Raamatun satukirjan pätevänä tulkitsijana.- pyhpyhpyhpyh
Lässytä mitä lässytät.
- Uskovaisten
Tää on uskovaisten toive uni, kun uskoo saa iankaikkisen elämän.
Jos kerran uskovat ja ovat sitä mieltä maailman loppu tulee.
Sankoin joukoin raamatulliseen kirjaansa uskokoon ja
yhdessä rintamassa kulkekoon.
Nyt on uskovaisten tilaisuus näyttää maailmalle että tulee maailman loppu.
Siitä vain sankoin joukoin käsikädessä yhtenä rintamana uskon puolesta kiirehtien kuin olisitte sopulilauma.
Kohtaatte meren ja Jeesuksen kävelette veden päällä ja pelastutte.
Teille tulee iän ikuinen onnellisuuden loppu te pelastuitte.
Se joka ei usko ihan kaikkeen ja on hyvä uimari hän pelastuu.Kas. Filosofi. Täällä toinen :D
> ”Suomen kestävän kasvun malli – Luonnos kansalliseksi tulevaisuushankkeeksi" alkaa olla pulkassa. Huh, kylläpä piti miettiä liki kuumeisesti, miten nämä suomalaiset pätkätyöläiset saadaan maksamaan Kreikan 150-600 miljardin euron vaje.
Laskeskeltiin vähän poikien kanssa, että keskiverron pätkätyöläisen ei tarvitse kuin olla tietty aika töissä, niin sitten saadaan Suomen tai lähinnä EU alueen pankkien talous kuntoon. Normaaliin verokantaan suhteutettuna tämä tekisi yhtä keskiverto pätkätyöläistä kohtaan sellaiset 90 000 vuotta yhtäjaksoista palkkatyötä.
Ai niin, täytyypä muistaa ottaa kuitti talteen, kun pojat pistää tämän vihkomme myyntiin. Ajat ovat kyllä kovia.
Toivottavasti ne juntit Perussuomalaiset eivät ala taas kitistä siitä, että miksi pienipalkkaisin kansanryhmä joutuu maksamaan valtaa pitävän eliitin poliittiset hyvävelitötöilyt.
On se kumma, että älymystön, johon tietenkin lasken itseni kuuluvan, on pakko sietää niitä rumia paksumahaisia punaniskoja vuodesta toiseen.
Eivät hyväkkäät tajua, kuinka hienoa on olla osa sivistynyttä henkistä Eurooppaa. Voin melkein kuulla silmilläni sen, kuinka Etelä-Euroopassa sivistyneistö jo suunnittelee avustavansa Suomea, kun terveydenhuoltomme pettää, energiamme loppuu, tiestömme murentuu, ihmisoikeutemme katoaa ja kurjuus lisääntyy. Siellä ne jo varmasti allekirjoittavat valtionvelkasopimuksia pelastaakseen Suomen tulevasta ahdingosta. Typeriä ovat Perusmoukkalaiset, kun eivät halua tympeyttään ymmärtää tätä kaunista harmoniaa.
Kyllä me noustaan täältä talousahdingosta, kun alempi roskasakkiluokka ktn. siivoojat heiluttavat pölyrättiä ahkerammin ja kaupan kassat liikuttelevat maitotölkkejä nopeammin sen lukijalaitteen ohi.
Lisäksi voimme aivan hyvin antaa kaikki malmivarannot monikansallisille yhtiöille ikään kuin hyvän tahdon eleenä ilmaiseksi. Ja kun saamme olla osa tätä valtavan hienoa kulttuurilähdettä, niin se korvaa täysin viennin alas ajautumisen, itsenäisyyden menetyksen ja muut miljardiluokan tappiot. <
http://www.evoluutio.com/?o=108&a=0&st=0
- Elämänloppu
Loppu tulee loppu tulee pitäkää toistenne käsistä kiinni ja juoskaa mereen.
Siitä tulee elämän loppu. - Olet.piru.mieheksi
"Katolisen kirkon pomo on piru itte. Valitettavasti."
Entäs jos se oletkin sinä? Piru itse. Olet ainakin piru mieheksi ja pirun pikku apuri mielipiteinesi, kun maalailet toisia piruiksi?Käsittääkseni pirua voi sanoa vain piruksi. Tai lohikäärmeeksi tai vaikka vanhaksi madoksi :D
Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,
Onneks Karitsa polki matoparan pään mäsäks. Kiitetty olkoon Karitsa:)
https://www.youtube.com/watch?v=LAplJ0_jDFc
"Nyt on uskovaisilla viimeinen tilaisuus pelastautua! " Eikö mieluummin "Nyt on uskosta osattomilla viimeinen tilaisuus pelastautua".
- Katsos.kun
Katsos "Tipale", kun se uskosta osaton ei tahdo sinne taivaaseen ollenkaan niiden keskenään tappelevien uskovaisten kanssa, koska meno siellä taivaassa tulee olemaan samanlaista mitä se on täällä maan päällä uskovaisten keskuudessa ja vielä pahempaa. Uskovat ovat nimittäin hillittömiä ja raakoja. Uskovaiset sinne taivaaseen luulevat pääsevänsä, joten kiihdytetään nyt vain hieman heidän taivashimoansa.
Katsos.kun kirjoitti:
Katsos "Tipale", kun se uskosta osaton ei tahdo sinne taivaaseen ollenkaan niiden keskenään tappelevien uskovaisten kanssa, koska meno siellä taivaassa tulee olemaan samanlaista mitä se on täällä maan päällä uskovaisten keskuudessa ja vielä pahempaa. Uskovat ovat nimittäin hillittömiä ja raakoja. Uskovaiset sinne taivaaseen luulevat pääsevänsä, joten kiihdytetään nyt vain hieman heidän taivashimoansa.
Tapahtuu pian: Tempaus, vaivanaika, 1000-vuotinen rauha.
- Rapture
1 Thess 4:17 Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord.
https://www.google.fi/#q=rapture of the church
- Tribulation
Mark 13:19 For there will be worse trouble at that time than there has ever been from the very beginning, when God created the universe, until now; and there will be nothing like it again.
https://www.google.fi/#q=great tribulation
- Peace
Revelation 20:1-3 And I saw an angel come down from heaven, having the key of the bottomless pit and a great chain in his hand. And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years, And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.
https://www.google.fi/#q=god's kingdom
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918