http://yle.fi/uutiset/eroakirkosta-palvelu_tyrmistyi_nimensa_vaarinkaytosta_rikollista/8323310
https://www.eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/media/none/tiedote_09_2015.html?year=2015
Eroakirkosta.fi:n tiedottajilla tuli mitta täyteen kun MV-lehti teki luvattoman mainoksen. Nyt vaparit ovat kai ainakin kyllin selvästi sanoutuneet irti MV:stä.
MV-lehden luvaton eroakirkosta-mainos
13
54
Vastaukset
Arvaan jo miten tässä käy: Seuraavan kerran kun joku muu linkittää eroakirkosta.fi-palvelun, käyttää sen kuvitusta tms, ja palvelu EI irtisanoudu siitä, syytetään tukemisesta.
Kai tämä oli pakko tehdä. Jotenkin vain loputtoman tuntuinen suo. Toimija A ei voi loputtomasti todeta, ettei tue toimijaa B ja vaikka B tukisi A:ta. Ja ettei tue toimijaa C vaikka C... jne jne.
Satunnaisella www-sivulla näkyvä linkki eroakirkosta.fi-palveluun on siis tulkittava satunnaisen www-sivun tukena eroakirkosta.fi-palvelulle. Sitä ei ole tulkittava eroakirkosta.fi-palvelun tukena satunnaiselle www-sivulle. Ja sama tietysti kääntäen kun eroakirkosta.fi linkittää jotain.- kiähkiäh
hahhahhahhahhhahhahhahhahhaaahhahhahhahhahhahhahhaaaa :-)
- rikollista
Mitä vittua? Meitä hyväksikäytetään.
- viestinvälittäjävain
MV-lehden Ilja on joko tyhmä tai esittää sellaista. Väittää että eroakirkosta.fi kritisoi kirkollisveron käyttämistä pakolaisten auttamiseen. Ja nyt sitten muka ihmettelee kun ek.fi ei pidä siitä että sen matskua muokkaamalla tehdään laiton, ek:n agendan suhteen harhaanjohtava mainos.
Tosiasiassa ek.fi on vain kertonut että moni kirkon jäsen ei pakolaisten "hyysäämistä" hyväksy, ja on ilmoittanut ek.fi-sivustolla eronsa syyksi juuri tämän.
Pitää olla aika tollo jos vetää tuosta mutkat suoraksi ja väittää tätä ek:fi:n mielipiteeksi.
Don't kill, (or kiss) the messenger!- jkhfgj
Ek.fi uutisoi että jotkut, monet, eroaa kirkosta naispappeuden takia tai tasa-arvoisen avioliiton takia, niin siitä jonkun tollon mielestä seuraa että ek.fi vastustaa naispappeutta ja tasa-arvoista avioliittolakia?
Se on paradoksaalista, että moni eroaa kirkosta tasa-arvoisen avioliittolain hyväksymisen takia vaikka kirkon virallinen kanta, Keskitalon eduskunnan lakivaliokunnalle kertomana, siihen on edelleenkin vastustava, kielteinen.
- venytvätarvot.mot
Onpahan useampi huomannut, että eroa kirkosta floodaa maahanmuuttovastaisia mielipiteitä. Eroakirkosta.fi on antanut tiedotuskoneistonsa maahanmuuttovastaisten tyyppien kanavaksi. Johan se on täälläkin huomattu.
Ai jaa, mitäs mahaanmuuttovastaisten tekemiä tiedotteita eroakirkosta on nyt tiedotuskanavallaan julkaissut? Minä luulin että eroakirkosta kirjoittaa tiedotteensa ihan itse.
- pettynytvapareihin
rainbowshy kirjoitti:
Ai jaa, mitäs mahaanmuuttovastaisten tekemiä tiedotteita eroakirkosta on nyt tiedotuskanavallaan julkaissut? Minä luulin että eroakirkosta kirjoittaa tiedotteensa ihan itse.
Joo. Kyllähän sä nyt tiedät, että eroakirkosta.fi on toiminut rasistien äänitorvena. Eroakirkosta.fi kiltisti kirjoittaa rasistien mielipiteitä ja levittää ne koko koneistollaan tiedotusvälineisiin.
Ne on varmaan tosi kiitollisia eroakirkosta.fi:lle, eihän ne ääntään muuten mediaan saisi.
Jos en olisi eronnut vapareista tekisin sen nyt. pettynytvapareihin kirjoitti:
Joo. Kyllähän sä nyt tiedät, että eroakirkosta.fi on toiminut rasistien äänitorvena. Eroakirkosta.fi kiltisti kirjoittaa rasistien mielipiteitä ja levittää ne koko koneistollaan tiedotusvälineisiin.
Ne on varmaan tosi kiitollisia eroakirkosta.fi:lle, eihän ne ääntään muuten mediaan saisi.
Jos en olisi eronnut vapareista tekisin sen nyt.Mistä saa kertoa?
Saako sanoa, että kirkosta erotaan koska naispappeus? Että kirkosta erotaan koska naispappeuden vastustus? Saako Helsingin sanomat kertoa, että kirkosta erotaan?- voiherranjestas
jori.mantysalo kirjoitti:
Mistä saa kertoa?
Saako sanoa, että kirkosta erotaan koska naispappeus? Että kirkosta erotaan koska naispappeuden vastustus? Saako Helsingin sanomat kertoa, että kirkosta erotaan?Tiedotusvälineet ovat asia erikseen. Eroakirkosta ei ole tiedotusväline.
Oikein naurattaa :D Vai kuvittelette te olevanne joku Hesariin verrattava :D :D voiherranjestas kirjoitti:
Tiedotusvälineet ovat asia erikseen. Eroakirkosta ei ole tiedotusväline.
Oikein naurattaa :D Vai kuvittelette te olevanne joku Hesariin verrattava :D :DOK, haluat siis eroakirkosta.fi-palvelun tiedottavan tahallisesti painottaen tai piilottaen, sen sijaan tiedotusvälineet saavat uutisoida neutraalisti.
Kerrotko vielä mistä erosyistä eroakirkosta.fi-palvelu saa kertoa ilman että pidät sitä pahana? Tai kääntäen, mikä pitää jättää kertomatta?voiherranjestas kirjoitti:
Tiedotusvälineet ovat asia erikseen. Eroakirkosta ei ole tiedotusväline.
Oikein naurattaa :D Vai kuvittelette te olevanne joku Hesariin verrattava :D :DMistäs tiedotusvälineet saavat tietoa? Tiesitkö että on ihan tavanomainen käytäntö julkaista lehdistötiedotteita tapahtumista, ja tiedotusvälineen tehtävänä on arvioida ylittääkö tiedote julkaisukynnyksen.
Vastaan samassa viestissä aiempaan asiaan: "Joo. Kyllähän sä nyt tiedät, että eroakirkosta.fi on toiminut rasistien äänitorvena. Eroakirkosta.fi kiltisti kirjoittaa rasistien mielipiteitä ja levittää ne koko koneistollaan tiedotusvälineisiin."
On ihan eri asia että eroakirkosta vapaaehtoisesti poimii esimerkin vuoksi tietoonsa saamista kirkosta eroamisen syistä joitain lausuntoja, kuin että se olisi "antanut tiedotuksensa vapaasti rasistien käyttöön" kuten aiempi viesti antoi asian ymmärtää. Tavasta jolla asia oli aiemmassa viestissä ilmaistu saattoi muodostua sellainen kuva että esimerkiksi Reijo Rasisti voisi nyt lähettää oman mielipidekirjoituksensa eroakirkosta.fi:lle joka kritiikittömästi välittäisi sen eteenpäin omissa nimissään. Näinhän asia ei ole, vaan eroakirkosta on esimerkin vuoksi tiedotteeseensa poiminut joitain esimerkkejä erosyistä ilman että se itse allekirjoittaisi esitettyjä näkemyksiä ja tiedottanut niiden pohjalta lehdistöä käynnissä olevasta ilmiöstä. Sen jälkeen eroakirkosta on vielä täysin eksplisiittisesti sanoutunut irti MV-lehdestä. Onko tämä asia nyt selvä vai selitänkö uudestaan ja hitaammin?- fdjhdghj
Maahanmuuttovastainen kanava välittää valheellista tietoa Ek.fi:stä luvattomasti imitoidulla materiaalilla.
Tulee mieleen evl. kirkon perustama eroakirkosta.info -sivusto,joka plagioi etusivunsa ulkoasun eroakirkosta.fi:n vastaavasta.
Kirkolla on ihan samat kyseenalaiset metodit kuin MV-lehdellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862