Käsilaukkuni jäi 3 viikkoa sitten linja-autoon poistuessani eikä sitä sen koommin ole nähty. Rahallinen menetys ei ollut merkittävä (alle 100€), mutta korttien uusiminen oli työlästä. Enhän toki voi kuljettajaa syyttää kun muut jatkoivat vielä samassa bussissa, mutta kyse oli eläkeläisten matkasta niin laittaa miettimään. (muistaakseni oli kyseinen yritys)
Liikenne Eteläpää Oy. VAROKAA TÄTÄ YRITYSTÄ!!
8
6445
Vastaukset
- kytbj
Mulla ollut vähän samoja kokemuksia aikoinaan. Jäi kaljakorit Tallinnan risteilyltä dösän alakertaan ja katosi sen siljän tien. Kuljettajalla ollut antoisa saunailta :D
- PuurotJaVellit
Entäs kanssamatkustajat...
Tuskin se kuski sun pussukkaa vahtii. - Veteläpää
Bussiyrittäjän vika jos eläkeläiset varastaa..
- Anonyymi
No niin se varmaan on yrittäjän vika kun laukku katoaa. Vielä, MUISTAAKSENI oli tämä yritys.
- Anonyymi
Haiskahtaa että olisi yrityksen vika, jos kanssamatkustajat varastaa, tai itse unohtaa taukopaikalle.
- Anonyymi
Erikoinen bussifirma,kyllä kuljettajan kuuluu jokapysäkillä tutkia auto joska Hilmalta olis vaikka jäänyt nessupaketti penkille.Erityisesti ruuhka-aikaan lähiliikeenteesä.
- Anonyymi
Olisiko hyvä selvittää, että oli edes kyseinen yrittäjä, ennen kun alat mustamaalaamaan?! Olitko itse edes bussissa??
- Anonyymi
Kyllä se on jäänyt jonnekin muualle. Eteläpään kuskit ei taatusti vie itselleen matkustajien tavaroita. Vahingossa itseltä unohtunut, tai lähtenyt toisen matkaan. Kaljalaatikoistakin joskus napinaa. Aina joku toinen matkustaja on kännissä ottanut enemmän, kuin on ostanut. Viineiset jää sitten ilman. Itsekin aikoinaan bussikuskina nämä oli arkipäivää. Kännissä, tai muuten omia tavaroita levitellessä hukkuu taavaraa ja sitten syytetään kuskia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690