KOROTAMME JEESUSTA KRISTUSTA

AAMEEN

SILLÄ JEESUS ON HERRAMME.

36

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinJeesus
      • TänäkinAamuna

Ylistämme Herraa!!!

• 23454352

4535432

• bncv

cxz<

• 343243
        bncv kirjoitti:

cxz<

43432

• 453345
        23454352 kirjoitti:

4535432

3545344

• 543435
        23454352 kirjoitti:

4535432

543435

• erterttter
        453345 kirjoitti:

3545344

etretrert

• 756675

756756

• 546465
        543435 kirjoitti:

543435

6543465

• 543435

534453

• 423432
        756675 kirjoitti:

756756

423423

• Ongelmat.ratkeaa

eikä tule pedon merkkiä, eihän?

• 2223

220

• OletkoHerranoma

Vain Herran sinetti Jumalan omille.

• 38poi

Hallelujaa, hallelujaa.

• 6453

5643

• HerammeJeesus

Kunnia Herralle!!!

• 6745576
        38poi kirjoitti:

Hallelujaa, hallelujaa.

7645765

• 76765

76576

• 43543
        2223 kirjoitti:

220

4532

• 543435

54325342

• 453453

3425435

• 213213
        2223 kirjoitti:

220

231123

• Mitään.pahaa.ei.tapahdu

maailmassa enää, kun Jeesusta korottaa.

• Kun.natsisaksassa

olisi Jeesusta korotettu, niin ei olisi voinut holokaustia tapahtua varmaankaan.

• Se.on.uskosta.kiinni

ja Jeesus ristiinaulittiin, ja samoin tulee hävityksen kauhistus. Tietysti on hyvä, että Jumalaa kiitetään Isänä jokaisessa tilanteessa, ja näinhän myös Jeesus teki ennenkuin joi kärsimysmaljan, ja tähän meitä kutsutaan, kun suuri ahdistus tulee. Kiitos Isälle, että tulessa kulta puhdistetaan.

• Profeettojen.tehtävä

Profeettojen tehtävä on korottaa Jeesusta ja herättää kansaa parannukseen.

• Amenamen

Hyvin sanottu.

• Kntgbl

• Nytjaaina

Jeesus on Herramme.

• 534534

534345

• fdgdfg

dsffasddfasdgf

• KristuksenIsrael

Kysymys otsikon "KOROTAMME JEESUSTA KRISTUSTA" esittäjälle:

Tunnustatte siis, että Jahushua (Jeesus) Kristus - Aadamin lihaan tullut JHVH:n Sana yhdessä Hänen Pyhän Henkensä kanssa - istuu jo nyt kuningas Daavidin valtaistuimella ja hallitsee näin Kristuksen Uuden Israelia, ainoata oikeata Kaikkivaltiaan Israelia Kristuksen Uuden Liiton aikana?
      Ja siten hylkäätte valheena ja petoksena kaikki muut samannimiset ihmisyhteisöt etenkin valtiolliset?

Tätäkö tarkoitatte Jahushua (Jeesuksen) Kristuksen korottamisella? Voimmeko siis käyttää tätä korottamistanne omana todistuksenanne Kristuksen Uuden Liiton Israelista kaikkia vääriä vastaan?

• KristuksenIsrael

Kysymys uudelleen otsikon "KOROTAMME JEESUSTA KRISTUSTA" esittäjälle:

Tunnustatte siis, että Jahushua (Jeesus) Kristus - Aadamin lihaan tullut JHVH:n Sana yhdessä Hänen Pyhän Henkensä kanssa - istuu jo nyt kuningas Daavidin valtaistuimella ja hallitsee näin Kristuksen Uuden Israelia, ainoata oikeata Kaikkivaltiaan Israelia Kristuksen Uuden Liiton aikana?

Ja siten hylkäätte valheena ja petoksena kaikki muut samannimiset ihmisyhteisöt etenkin valtiolliset?

Tätäkö tarkoitatte Jahushua (Jeesuksen) Kristuksen korottamisella? Voimmeko siis käyttää tätä korottamistanne omana todistuksenanne Kristuksen Uuden Liiton Israelista kaikkia vääriä vastaan?

Odotan vastaustanne lähiaikoina. Näytätte vierailevan tällä foorumilla niin tiheään, että todennäköisyys on kohtalaisen suuri sille, että näette nämä kysymykset.

Vastaamatta jättämisestä voi vetää omat johtopäätöksensä kuten erityisesti teeskentelystä ja samalla Kristuksen maanpäällisen kuninkuuden ja Kristuksen Uuden Liiton Israelin kieltämisestä.

"Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni." (Luuk.19:27)

"Olen luonut henkiolennot ja ihmiset vain palvelemaan Itseäni." (Koraani, 51:56)

”Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava taikka toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva (hylkivä). Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.” (Matt.6:24)

Silloin Jahushua (Jeesus) sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'JHVH:a, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja Häntä ainoata palveleman (Hänelle ainoalle työtä tekemän).'" (Matt.4:10)

”Minulle on annettu kaikki auktoriteetti (valta) taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään, mitä Minä olen käskenyt pitää. Ja katso, Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.” (Matt.28:18-20)

Ja ALJAH (Jumala) sanoi:
        "Jeesus, katso, Minä otan sinut, sitten olen ylentävä sinut luokseni ja vapauttava sinut niistä, jotka ovat uskottomia, sekä asettava ne, jotka sinua seuraavat, uskottomien yläpuolelle aina Ylösnousemuksen päivään saakka. Aikanaan on teidän kaikkien palattava minun luokseni, ja minä olen ratkaiseva sen, mistä te keskenänne kiistelitte.
        Mitä niihin tulee, jotka eivät uskoneet, olen kurittava heitä raskaalla rangaistuksella sekä tässä että tulevassa elämässä; eivätkä he löydä ketään auttajaa."
        "Mutta uskovaisille ja hyviä töitä harjoittaville Hän on antava heidän täyden palkkansa. ALJAH (Jumala) ei rakasta väärintekijöitä."
        (Koraani, 3:54-56)

"Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä." (Joh.3:35-36)

• Rakas uskonveljeni !

En ole ALOITTAJA, mutta edustan . . . Jumalaa.

"Kysymys otsikon "KOROTAMME JEESUSTA KRISTUSTA" esittäjälle:"

******** Jumalan vastaus:

KOROTAMME JEESUSTA KRISTUSTA ---> YLISTÄMME

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

************************************************************************

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      152
      21413
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      246
      2932
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      91
      2451
    4. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      2451
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      15
      2333
    6. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1587
    7. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      182
      1552
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      240
      1313
    9. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1307
    10. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      18
      1281
    Aihe