Onko kellään kokemuksia tästäh

ihimehhjjhjhjj

Eli http://www.paycard.fi/ tilasin kortin tuolta mutta en ole aktivoinut sitä. Asiakaspalvelu ei vastaa sposteihin eikä puheluihin. Lasku tuli kuitenkin postissa. Ilmeisesti joku huijaripalvelu joittenkin kokemusten mukaan. Miten saan laskutuksen loppumaan?

6

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valruusu

Tuo on prepaid mastercard kortti jolla laskutusta ei ole vaan kortille ladataan rahaa etukäteen sen mukaan paljonko uskoo käyttävänsä. Toimii siis niinkuin prepaid kännykkäliittymä.

Blue Finance pikavippiyhtiö taitaa myös käyttää samanlaista korttia heidän luotonmyönnössään. Jos kyse on heidän laskusta niin saat kyllä vastauksen asiaasi myöhemmin. Itsellänikin kesti heiltä vastauksen saaminen aika kauan mutta ongelmani tosin korjattiin takautuvasti ja he kyllä ymmärsivät sen että olin joutunut odottamaan vastausta. Tuolla aktivoinnillahan ei ole kuitenkaan mitään merkitystä tai yhteyttä laskutukseen. Kortti pitää aktivoida jotta sitä voi käyttää mutta ei se ole peruste olla maksamatta lainasta vaikka korttia ei aktivoisi käyttöönsä. Lainasopimus on kuitenkin jo tehty ja korttti on aktivoitavissa helposti netissä. Kuulostaa siltä kuin ottaisit lainaa mutta et voi käyttää tiliäsi, pitäähän sun se laina silti maksaa takaisin hyvä ihminen. Ps. Kortti toimii hyvin, käytän itse sitä ulkomaan reissuilla matkustaessani, myös 500 euron luottoraja on sopivan kokoinen eikä lopu heti kesken.

• korttiporttilortti

Blue Finance toimii ja toimii antaa ja ei anna. Sitten tuo paycard eihän siinä ole luottoa. On siis nolla kortti mut tuo puhelin lataus olis luottoa mut ei vielä ihme käytössä

• testerit3214

Ei mutta löysin itse hyäv palvelun kun googletin laskuhelppi :)
      Sai maksaa esim sähkölaskun ja sain 30pv lisää maksu aikaa :)

• lakimuutettiin

ei taida onnistua ... maahanmuuttaja tausta

• BlueFinan

Blue Finance kai vaikeuksissa. Eivät myönnä kortteja.

• timppe_84

itellä käytössä moni-mastercard, toimii todella hyvin! https://www.lainasto.fi/lainat/moni-mastercard/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      123
      2427
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      430
      2222
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1210
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1023
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      869
    6. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      16
      867
    7. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      810
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      806
    9. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      781
    10. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      168
      742
    Aihe