Eli http://www.paycard.fi/ tilasin kortin tuolta mutta en ole aktivoinut sitä. Asiakaspalvelu ei vastaa sposteihin eikä puheluihin. Lasku tuli kuitenkin postissa. Ilmeisesti joku huijaripalvelu joittenkin kokemusten mukaan. Miten saan laskutuksen loppumaan?
Onko kellään kokemuksia tästäh
6
541
Vastaukset
- valruusu
Tuo on prepaid mastercard kortti jolla laskutusta ei ole vaan kortille ladataan rahaa etukäteen sen mukaan paljonko uskoo käyttävänsä. Toimii siis niinkuin prepaid kännykkäliittymä.
Blue Finance pikavippiyhtiö taitaa myös käyttää samanlaista korttia heidän luotonmyönnössään. Jos kyse on heidän laskusta niin saat kyllä vastauksen asiaasi myöhemmin. Itsellänikin kesti heiltä vastauksen saaminen aika kauan mutta ongelmani tosin korjattiin takautuvasti ja he kyllä ymmärsivät sen että olin joutunut odottamaan vastausta. Tuolla aktivoinnillahan ei ole kuitenkaan mitään merkitystä tai yhteyttä laskutukseen. Kortti pitää aktivoida jotta sitä voi käyttää mutta ei se ole peruste olla maksamatta lainasta vaikka korttia ei aktivoisi käyttöönsä. Lainasopimus on kuitenkin jo tehty ja korttti on aktivoitavissa helposti netissä. Kuulostaa siltä kuin ottaisit lainaa mutta et voi käyttää tiliäsi, pitäähän sun se laina silti maksaa takaisin hyvä ihminen. Ps. Kortti toimii hyvin, käytän itse sitä ulkomaan reissuilla matkustaessani, myös 500 euron luottoraja on sopivan kokoinen eikä lopu heti kesken. - korttiporttilortti
Blue Finance toimii ja toimii antaa ja ei anna. Sitten tuo paycard eihän siinä ole luottoa. On siis nolla kortti mut tuo puhelin lataus olis luottoa mut ei vielä ihme käytössä
- testerit3214
Ei mutta löysin itse hyäv palvelun kun googletin laskuhelppi :)
Sai maksaa esim sähkölaskun ja sain 30pv lisää maksu aikaa :)- lakimuutettiin
ei taida onnistua ... maahanmuuttaja tausta
- BlueFinan
Blue Finance kai vaikeuksissa. Eivät myönnä kortteja.
- timppe_84
itellä käytössä moni-mastercard, toimii todella hyvin! https://www.lainasto.fi/lainat/moni-mastercard/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1232427
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4302222Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981210Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?141023- 45869
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16867Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34810Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109806Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.254781Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte168742