Olet oikeassa, ei siinä ole mitään järkeä.

tykkäänsustaaina

Eihän? Mutta miksi se sitten houkuttaa? Voisko järjetön ollakkin joskus se järkevin ratkaisu?
Jos sä olisit luopunut järjestäs mä olisin tarttunut varteen ja...no siehän tiiät.

63

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenyöstä

      Ei olekaan järkeä, tuntuu ettei missään ole enää.
      Se ei johtaisi mihinkään, mutta silti haluan sua.
      En ole pitkään aikaan halunnut mitään niin paljon kuin sun kosketusta..

      • rentukkasi

        Minäkin. Sua. Paljon


      • Anonyymi

        Se johtaisi mä haluan vaan sua en muita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se johtaisi mä haluan vaan sua en muita

        Mä en enää ikinä ota muita vaik et haluis mua saat un rinnat eiskumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en enää ikinä ota muita vaik et haluis mua saat un rinnat eiskumaan

        Saat ulle lämmön tunteen ja leiskuntaan rakastan sua kulta


      • Anonyymi

        Mä haluan sut kulta haluan sua niin paljon kulta halusn su enemmän luin muuta


    • eiolejärkeäei

      Silti aina vaan haluan häntä. Haluan rakastaa häntä. Hän viehättää minua. Hän on kaikin tavoin minulle sopiva. Ei, en saisi haluta häntä. Haluan silti. Mitään ei kummiskaan ole tapahtumassa. En vaan voi lopettaa tunteitani. Hän on elämäni jano. Ainoa, mitä odotan. Odotan näkeväni. Odotan turhaan.

    • Sydänraudastamuupellistä

      Kaikki jäi niin kesken.Vääriä valintoja,Mitä tein,joskus,sattuu muhun vietävästi.Ei toinen voi ymmärtää,millaista elämää elin ennen toista.Maanpäällinen helvetti.Pelkäsin,että menetin sut.Menin paniikkiin.Aattelin,onko millään enää mitään,väliä.Halusin niin hitosti,Sut.Silti tuntui,kokoajan,että oli jotain salaisuuksia,sulla.Se vain laittoi lisää vettä myllyyn.

      • IhoMuistaaKosketuksen

        Jos oikeasti oot tota mieltä, selvität välisi hänen kanssaan. Et oikeasti tiedä, mitä toinen on mieltä. Arvaukset tahtoo mennä ihan päin peetä.


      • Anonyymi

        Mä haluan vaan sua ikävöin sua oot vaan jotain mitä noin haluan


      • Anonyymi
        IhoMuistaaKosketuksen kirjoitti:

        Jos oikeasti oot tota mieltä, selvität välisi hänen kanssaan. Et oikeasti tiedä, mitä toinen on mieltä. Arvaukset tahtoo mennä ihan päin peetä.

        Niin mä halusinkin selvittää mutta kun hän torjuu mua kun kysyn mut musta tuntuu et hän kuitenkin haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä halusinkin selvittää mutta kun hän torjuu mua kun kysyn mut musta tuntuu et hän kuitenkin haluaa

        Moi jonne haluatko sä mut vai kuvittelenko vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi jonne haluatko sä mut vai kuvittelenko vaan

        Oletko aloittajagubbe kaappihomo? Se selittää naisena esiintymisen ja kaikki kielteiset tunteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä halusinkin selvittää mutta kun hän torjuu mua kun kysyn mut musta tuntuu et hän kuitenkin haluaa

        Miks sitä torkut IT etsimkönuuden miehen etkö vaan halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä halusinkin selvittää mutta kun hän torjuu mua kun kysyn mut musta tuntuu et hän kuitenkin haluaa

        Haluatko sä kuitenkin kerro mulle kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä halusinkin selvittää mutta kun hän torjuu mua kun kysyn mut musta tuntuu et hän kuitenkin haluaa

        Kerro mulle haluatko sä tähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mulle haluatko sä tähän

        Kerro mulle kulta vastaa Murunen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä halusinkin selvittää mutta kun hän torjuu mua kun kysyn mut musta tuntuu et hän kuitenkin haluaa

        Ei hän haluakaan no ei voi mitään muuta kuin jatkaa elämää vaan


    • Sydänraudastamuupellistä

      Niinhän se ois,hyvä,mutta kun..näitä muttia riittää

      • IhoMuistaaKosketuksen

        Rohkeutta sulle hyvä ihminen. Ja pois palstalta selvittämään välinne. Sitä sulle toivon. Omista syistäni...


    • muttamuta

      Jos luopuu voi jäädä tyhjän päälle.

    • Ihme_kemiaa

      Niinhän mie tiiän. Houkuttaa... muttei me saatais! Et tiedäkään miten houkuttaa ja himottaaaaah... Mutta en uskalla, enkä voi. Ajattelen silti sua melkein päivittäin :S Järjen siis vienyt olet! Siinä olet onnistunut. En olisi ikinä uskonut. Mietin joskus vaikka ja mitä pienessä päässäni, muttei niitä toteuttaa voi. Kumpa voitaisiin olla normaalisti ja luonnollisesti kanssakäymisissä jatkossa!

      • pelkopoisheti

        mikä pelottaa ?


      • rentukkainen

        hei beibi, ei me voida olla luonnollisesti ja normaalisti kanssakäymisissä koska sinun näkemisesi saa minut aina kiimaan ja haluan vaan sua


      • Ihme_kemiaa

        No sen olen huomannut, beibi:D Ja nyt olet tartuttanut sen minuun...Toinen puoli minusta haluaa ja järki sanoo njet. Järki on tähän asti ainakin nämä taistot voittanut ja jollei minulta järki ihan kokonaan lähde, niin jatkan tällä linjalla... haaveilen vaan ja odotan että aika parantaa tämän hulluuden :D


      • nöfnöfnöf
        Ihme_kemiaa kirjoitti:

        No sen olen huomannut, beibi:D Ja nyt olet tartuttanut sen minuun...Toinen puoli minusta haluaa ja järki sanoo njet. Järki on tähän asti ainakin nämä taistot voittanut ja jollei minulta järki ihan kokonaan lähde, niin jatkan tällä linjalla... haaveilen vaan ja odotan että aika parantaa tämän hulluuden :D

        tuo hulluus paranee kun annan sulle kyytiä ja lääkettä samalla, ois niinku kaiken parasta nannalääkettä......


      • Ihme_kemiaa

        Huhhuh.. eiihhh... älä kiusaa! Lähdettävä pois täältäkin, ei tuu mtn...:/


      • nöfnöfnöf
        Ihme_kemiaa kirjoitti:

        Huhhuh.. eiihhh... älä kiusaa! Lähdettävä pois täältäkin, ei tuu mtn...:/

        en sua beibi kiusaa kun vaan haluan että saat lääkettä ja voit tuntea itsesi naisena, kauniina ja himoittavana, ihanana ja suloisena niinkuin oletkin......


      • Ihme_kemiaa

        Oi beibi anna mulle... lääkettä ;) eihän se siitä ole kiinni etten haluaisi, mutta en vain voi... kunhan täällä nyt vain purkaudun. Eihän tässäkään mitään järkeä ole :D Nyt siis järki käteen ja rauhoitutaan :D


      • nöfnöfnöf
        Ihme_kemiaa kirjoitti:

        Oi beibi anna mulle... lääkettä ;) eihän se siitä ole kiinni etten haluaisi, mutta en vain voi... kunhan täällä nyt vain purkaudun. Eihän tässäkään mitään järkeä ole :D Nyt siis järki käteen ja rauhoitutaan :D

        haluaisin keskustella vakavasti näistä asioista kanssasi kahden kesken, haluan haluan ja haluan.....


      • Ihme_kemiaa

        JOS olisit hän (mitä en tietty usko:)) niin sanoisin, että laita viestiä, nron tiedät. Aina voidaan jutella, ihan mistä vaan asioista. Mutta minä en tule koskaan aloitetta tekemään, en, en ja en! Eikä tämä missään nimessä ole järkevää. Mutta se on näin kuten joku tässä ketjussa sen jo sanoi: ei aina jaksa olla järkevä... Onnea matkaan sulle!


      • rentukkaisesi
        Ihme_kemiaa kirjoitti:

        JOS olisit hän (mitä en tietty usko:)) niin sanoisin, että laita viestiä, nron tiedät. Aina voidaan jutella, ihan mistä vaan asioista. Mutta minä en tule koskaan aloitetta tekemään, en, en ja en! Eikä tämä missään nimessä ole järkevää. Mutta se on näin kuten joku tässä ketjussa sen jo sanoi: ei aina jaksa olla järkevä... Onnea matkaan sulle!

        kyllä sinä tiijät kuinka vaikeaa tämä on, haluan sinua niiiiiin paljon että pelkään itseäni, silti koen että tämä tie ei ole vielä kuljettu loppuun, jotakin ihanaa on tuon mutkan takana odottamassa.........


      • rentukkainen
        Ihme_kemiaa kirjoitti:

        JOS olisit hän (mitä en tietty usko:)) niin sanoisin, että laita viestiä, nron tiedät. Aina voidaan jutella, ihan mistä vaan asioista. Mutta minä en tule koskaan aloitetta tekemään, en, en ja en! Eikä tämä missään nimessä ole järkevää. Mutta se on näin kuten joku tässä ketjussa sen jo sanoi: ei aina jaksa olla järkevä... Onnea matkaan sulle!

        matkallahan me täällä ollaan, haluaisin kulkea sen kanssasi käsi kädessä rakastaen järjettömästi..
        kirjoittaisin enemmänkin mutta toi ynnälasku on niin hankalaa,tä


      • Ihme_kemiaa

        <3 Voi eiiihh puspus teille, ihania kirjoittelette... huhhuh <3


      • rentukkaisesi
        Ihme_kemiaa kirjoitti:

        <3 Voi eiiihh puspus teille, ihania kirjoittelette... huhhuh <3

        Niin, olisi se ihanaa suukotella rakasta ja pitää huolta koko ihanasta pakkauksesta.
        Suukot ja halaukset lämpöiset<3 3351 <3


      • Anonyymi
        rentukkainen kirjoitti:

        hei beibi, ei me voida olla luonnollisesti ja normaalisti kanssakäymisissä koska sinun näkemisesi saa minut aina kiimaan ja haluan vaan sua

        Miksei voida olla


      • Anonyymi
        rentukkainen kirjoitti:

        matkallahan me täällä ollaan, haluaisin kulkea sen kanssasi käsi kädessä rakastaen järjettömästi..
        kirjoittaisin enemmänkin mutta toi ynnälasku on niin hankalaa,tä

        Ihana oot


      • Anonyymi

        Siis tue mua


      • Anonyymi
        nöfnöfnöf kirjoitti:

        en sua beibi kiusaa kun vaan haluan että saat lääkettä ja voit tuntea itsesi naisena, kauniina ja himoittavana, ihanana ja suloisena niinkuin oletkin......

        Moo mä haluan sut ei mun tartte mitään käyttää


      • Anonyymi
        Ihme_kemiaa kirjoitti:

        JOS olisit hän (mitä en tietty usko:)) niin sanoisin, että laita viestiä, nron tiedät. Aina voidaan jutella, ihan mistä vaan asioista. Mutta minä en tule koskaan aloitetta tekemään, en, en ja en! Eikä tämä missään nimessä ole järkevää. Mutta se on näin kuten joku tässä ketjussa sen jo sanoi: ei aina jaksa olla järkevä... Onnea matkaan sulle!

        No mä teen aloitteen kulta älä sä stressaa sitä pus


    • Rakastunutmunpropleemaan

      Hento kuiskaus,sitä kuunnellen.Poistun kanavalta,tuun huomenissa.

    • Rakastunumunpropleemaan

      Te täällä jatkatte,hö,vieläkin samasta aiheesta.Ei kannattais elää shit kun elämää.Sit kun tuun täysikäseks,sit kun oon vanha,sit kun mul on sitä ja tätä.Menee elämä harakoille,Mitä jos rakastun,En rakastu,Petyn,En pety,Mut jätetään.Ei jätetä.Pitää elää eikä meinata,Tän kun vielä ite oppis:)

    • tulipahansanomaan

      Joskus käy niin että juuri se järjetön houkuttaa, kuka aina jaksaa olla järkevä.

    • Ihanaa tykätä saa aina, X) piristi päivää.kunhan ei rakastuta koska sitten lakastua

    • onnellisuusaliarvostettu

      Järki on suhteellinen. Ehkä onkin järkeä. Ehkäpä tässä kaikessa on kaikkein suurin järki.

      • kohtionnellisuutta

        Joskus on järkevää olla kuuntelematta järkeä:) Jos järkeä ja tunnetta nyt edes voi erottaa, ihminen kun on kokonaisuus.


      • onnellisuusaliarvostettu
        kohtionnellisuutta kirjoitti:

        Joskus on järkevää olla kuuntelematta järkeä:) Jos järkeä ja tunnetta nyt edes voi erottaa, ihminen kun on kokonaisuus.

        Niin no riippuu siitä, mikä syvällisesti harkittuna keneltäkin on lopulta järkevää.. Riippuu arvoista ja näkemyksestä elämän tarkoituksesta. Jos käsite kuvaa myös tietoisen mielen terveyttä, on ehkä järkevää ajatella sitä sitten.


    • Anonyymi

      Mä haluan sua niin paljon en muuta haluakaan kuin sua niin paljon kulta

    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut samaa sukupuolta olevista, joten tule jo järkiisi.

    • Anonyymi

      Mikä estää teitä...

      • Anonyymi

        Varmaan aika. Viesti oli vuodelta 2015. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan aika. Viesti oli vuodelta 2015. Sivusta

        No mutta tämä hönö nyt on ottanut elämäntehtäväkseen vihjailla näissä guben aloituksissa mitä milloinkin keksien


    • Anonyymi

      Vastaa mulle jotain mä odotan sua

    • Anonyymi

      Onko siellä joku muu nainen

      • Anonyymi

        Ei


    • Anonyymi

      Jonne ootko sä siellä

    • Anonyymi

      Onko syytä olla musta sukkainen

    • Anonyymi

      Vastaa. Kulta

    • Anonyymi

      Ehkäpä. Olisi ihanaa olla järjetön hänen suhteen.

    • Anonyymi

      Kyllä ennen oli palsta paljon parempi. Miksihän palautetta ei kuunneltu, runnottiin väkisin täysin p*ska uudistus sekä käytön kannalta että visuaalisesti. Saatiin huonosti toimiva palsta. Kiitos työryhmälle kaikesta huononnuksesta. Ei muuta kun ottakaa aikaisemmasta mallia.

    • Anonyymi

      Vähempi älyinenkin tajuaa, että anonyymi otsikointi on typerä.

    • Anonyymi

      Menettänyt itseni tässä rytäkässä en minä tiedä juuri jätin erään päiväksi luetulle vaikka olin todella varma, en minä pysty normaalin ihmisen rinnalla olemaan . Pysyttelen kolossani. Anteeksi,

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe