500 000 eronneen rajapyykki eroakirkosta.fi -palvelussa lähestyy, enää n 1000 matkaa, raja taitaa ylittyä vielä helposti syyskuun puolella.
Syyskuu on ollut vilkasta eroaikaa kirkon, ja loppuvuosi on tavallisesti ollut vilkasta kirkostaeroamisten aikaa. Tänä vuonna vauhtia saataneen lisää normaalien loppuvuoden tekijöiden lisäksi erityisesti tästä puolen miljoonan jo eronneen esimerkistä. Kirkko vielä vauhdittaa kehitystä pysymällä sitkeästi julkisuudessa milloin mistäkin syystä.
Vielä ehtii tapahtua paljon muutakin loppuvuoden aikana.
1000 eroa vielä
6
91
Vastaukset
- 5plus15on13
Kiinnostaisi kyllä tietää, mikä vastvaava lukema olisi ilman EK-palvelua. Varmaankin kirkosta eroamiset olisivat nousussa, vaikka pitäisi itse kirkkoherran puheille raahautua vieläkin. Jokin some-villitys tms. olisi voinut edelleen aiheuttaa melkoista katoa. Mutta varmasti murto-osiin jäätäisiin nykylukemiin verrattuna. Onnittelut, eroakirkosta.fi!
Uusi uskonnonvapauslaki tuli voimaan 1.8.2003 ja eroakirkosta.fi avattiin 21.11.2003. Eroaminen kasvoi 2002->2003 paljon enemmän kuin mitä EK:n kautta meni kirjeitä. Se voi johtua siitä, että uudesta laista uutisoitiin. Tai EK-uutisoinnin takia erottiin, mutta käymättä EK:n kautta.
Minimissään veikkaisin, että erotaso olisi 20000 ilman palvelua, kun se ennen tätä oli 15000.
Vaikea sanoa. Lokakuun alkuun menee helposti, jos eroaminen vähän tyyntyy.
Mutta toisaalta tuo voi tulla täyteen neljässä tunnissa, jos sattuu joku isompi piikki. Sellainen olisi kyllä melkein harmi, kun menisi kaksi uutisaihetta yhdellä piikillä.- jännittää
nyt puuttuu enää alle 800 eroa rajapyykistä. Kun päiviä on jäljellä 6 niin eroja pitäisi olla per päivä n 133. Jännäksi menee ylittyykö raja syyskuussa.
- 978-mmq
toisessa ketjussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1215464- 553569
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺433369Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332872Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭272514En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112047Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle261838Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli111736- 1181687
- 1041517