VAROITUS omassa lihassa profetoiville!!!

TartuRaamattuun

2Piet. 1:21
sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.

2Tim. 3:16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,

1Piet. 1:11 ovat tutkineet, mihin tai millaiseen aikaan heissä oleva Kristuksen Henki viittasi, edeltäpäin todistaessaan Kristusta kohtaavista kärsimyksistä ja niiden jälkeen tulevasta kunniasta.

25

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerroRaamatustaProf

      Raamattu profetoi. Ei enää omia'' sovellutuksia'' tänne.

      • Mitenkäs se raamattu ennusti australin mantereen ja pussieläimet?

        Ainiin, ne eivät ollunna raamatussa maininnan arvoisia.

        Entäs Higgsin bosonin, ns. jumalhiukkasen?

        Hankkikaa elämä ja nauttikaa siitä, ennustaminen eli profetointi on turhanaikaista puuhaa. Menkää vaikka auttamaan sitä naapurin leskimuoria, laittakaa sen piha kuntoon. Paljon hyödyllisemmin käytettyä aikaa.


      • 756765

        756756


      • 70898790
        he-ma kirjoitti:

        Mitenkäs se raamattu ennusti australin mantereen ja pussieläimet?

        Ainiin, ne eivät ollunna raamatussa maininnan arvoisia.

        Entäs Higgsin bosonin, ns. jumalhiukkasen?

        Hankkikaa elämä ja nauttikaa siitä, ennustaminen eli profetointi on turhanaikaista puuhaa. Menkää vaikka auttamaan sitä naapurin leskimuoria, laittakaa sen piha kuntoon. Paljon hyödyllisemmin käytettyä aikaa.

        8999898


      • he-ma kirjoitti:

        Mitenkäs se raamattu ennusti australin mantereen ja pussieläimet?

        Ainiin, ne eivät ollunna raamatussa maininnan arvoisia.

        Entäs Higgsin bosonin, ns. jumalhiukkasen?

        Hankkikaa elämä ja nauttikaa siitä, ennustaminen eli profetointi on turhanaikaista puuhaa. Menkää vaikka auttamaan sitä naapurin leskimuoria, laittakaa sen piha kuntoon. Paljon hyödyllisemmin käytettyä aikaa.

        Rakas he-ma !

        "Hankkikaa elämä ja nauttikaa siitä, ennustaminen eli profetointi on turhanaikaista puuhaa."

        Et satu tietämään . . . yks profetia koskee sua ja on tehty susta.

        OLET KOHTA . . . YKSI MEISTÄ . . . ;)

        ----------------------------------------------

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • 345534
        70898790 kirjoitti:

        8999898

        354534


      • 4352
        756765 kirjoitti:

        756756

        3§12


      • Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Rakas he-ma !

        "Hankkikaa elämä ja nauttikaa siitä, ennustaminen eli profetointi on turhanaikaista puuhaa."

        Et satu tietämään . . . yks profetia koskee sua ja on tehty susta.

        OLET KOHTA . . . YKSI MEISTÄ . . . ;)

        ----------------------------------------------

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        KATSOTAAN MILLAISIA -ihmetekoja - TAPAHTUU -Jumalan NIMISSÄ.

        Jumala on - ANTANUT TIEDON - TULEVASTA ihmeteostansa . . .

        . . . "he-ma" on TULEVA . . . EVANKELISTA . . . !


      • HienoUutinen
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        KATSOTAAN MILLAISIA -ihmetekoja - TAPAHTUU -Jumalan NIMISSÄ.

        Jumala on - ANTANUT TIEDON - TULEVASTA ihmeteostansa . . .

        . . . "he-ma" on TULEVA . . . EVANKELISTA . . . !

        Ovatko kaikki lukeneet tämän hienon uutisen, joka on tullut tänään?

        He-masta tulee vielä evankelista.


      • Änyel
        HienoUutinen kirjoitti:

        Ovatko kaikki lukeneet tämän hienon uutisen, joka on tullut tänään?

        He-masta tulee vielä evankelista.

        Ei tuu.. huh...huh.. Menkää jo itsenne. Joka itsensä korottaa se alennetaan.. sama tilanne kun korottaa ihmisen ....


    • Ja taas uusi varoitus varoitusten päälle. Voin sanoa kaikille että NÄMÄ ALOITUKSET OVAT VAIN MINUA VARTEN koska minä julistan pelastusta Jeesuksessa Kristuksessa joka tempaa meidät pois ahdustuksen aikojen edeltä. Tämä ei saatanalle käy, vaan hän pistää tuon orjansa raatamaan ja availemaan näitä ketjujaan.

      • ErotatkoAsiat

        Evankeliumi ja ilman Raamattua ''profetointi'' on kaksi eri asiaa.


      • Ennustajaeukot

        Ilman raamattua ''muka profetointi'' kuuluu osioon rajatieto - ennustus.


      • Rakkaat uskonveljet !

        TÄMÄ KOSKEE AIVAN KAIKKIA IHMISIÄ:

        Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

        Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

        ------------------------------------------------

        EN TIEDÄ, MONTAKO HENKILÖÄ PALSTALTA POISTETAAN, MUTTA . . . JUMALAN TAHTO TÄÄLLÄ KUITENKIN TAPAHTUU !

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumala on ILMOITTANUT . . .

        . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !

        En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)

        Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN.

        Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

        ------------------------------------------------------------------------

        En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.

        Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät. . . :)

        Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !

        ---------------------------------------------------------------------------

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • 765765

        756


      • 4532
        ErotatkoAsiat kirjoitti:

        Evankeliumi ja ilman Raamattua ''profetointi'' on kaksi eri asiaa.

        5432


      • Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Rakkaat uskonveljet !

        TÄMÄ KOSKEE AIVAN KAIKKIA IHMISIÄ:

        Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

        Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

        ------------------------------------------------

        EN TIEDÄ, MONTAKO HENKILÖÄ PALSTALTA POISTETAAN, MUTTA . . . JUMALAN TAHTO TÄÄLLÄ KUITENKIN TAPAHTUU !

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumala on ILMOITTANUT . . .

        . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !

        En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)

        Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN.

        Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

        ------------------------------------------------------------------------

        En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.

        Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät. . . :)

        Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !

        ---------------------------------------------------------------------------

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Kyllä ihmisiä poistuu koko ajan, mutta ihan luonnollisista syistä.

        Voit rauhoittua, sinua ei olematon epäjumalasi tempaa mihinkään. Ei kai hän tuollaisiin pysty, kun ei pusty edes amputoitua raajaa korjaamaan tai sentin kolikkoa maasta nostamaan, vaikkakin hänen ainaisen rahantarpeensa tunnemme paremmin kuin hyvin.

        Ei muuten pysty minunkaan rienaustani estämään se sinun jumalasi, koska se elää hyvin rajallisessa ja pienessä tilassa pääkoppasi sisällä. Sieltä sen on mahdotonta tunnetusti murtautua ulos ja kaikkein hauskinta tietysti on, että kun kuolet, kuolee jumalasi mukanasi.


      • 5423

        5243


      • he-ma kirjoitti:

        Kyllä ihmisiä poistuu koko ajan, mutta ihan luonnollisista syistä.

        Voit rauhoittua, sinua ei olematon epäjumalasi tempaa mihinkään. Ei kai hän tuollaisiin pysty, kun ei pusty edes amputoitua raajaa korjaamaan tai sentin kolikkoa maasta nostamaan, vaikkakin hänen ainaisen rahantarpeensa tunnemme paremmin kuin hyvin.

        Ei muuten pysty minunkaan rienaustani estämään se sinun jumalasi, koska se elää hyvin rajallisessa ja pienessä tilassa pääkoppasi sisällä. Sieltä sen on mahdotonta tunnetusti murtautua ulos ja kaikkein hauskinta tietysti on, että kun kuolet, kuolee jumalasi mukanasi.

        Rakas he-ma !

        Olet Jumalan mielestä hauska heppu, mutta olethan Hänen luomuksensa ja kutsuvieraansa !

        ----------- TOTESIT:

        "Ei muuten pysty minunkaan rienaustani estämään se sinun jumalasi, koska se elää hyvin rajallisessa ja pienessä tilassa pääkoppasi sisällä."

        ----------- VASTAAN:

        Olet väärässä, Jumalan kanssa olen sopinut, että Hän elää koko kehossani ja käyttää minua siten, aivan niin kuin haluaa, joten sen tulet vielä näkemään . . . sen IHMEEN..

        Toivottavasti USKOT, kun NÄET ---> SIIS TULET USKOON . . . sinä uskomaton . . . ;)

        Teemme sinusta oikein kunnon "hihhuli" uskovaisen, se on tavoite . . . josta ei tingitä.

        ------------

        Kuule he-ma, Jumala sanoi sinusta näin:

        He-ma on tällä palstalla kunniavieras, koska on pakanoiden edustajana "kunkku" ja häntä pitää siten kohdella sen mukaisesti.

        Kerrot hauskalla tavalla, miksi et usko satukirjaan, siis meidän Pyhään Raamattuun ja Jumalaan, joka on sinutkin luonut. Annat siis meille asiakaspalautetta, jotta osattaisiin tehdä paremmin ja oikealla tavalla - Jeesusta tunnetuksi - kaltaisillesi uskottomille.

        Jumala on muuten kiinnostunut osallistumaan, siihen sinun rukoustapahtumaasi ja me suunnitellaan parhaillaan yhtä "erikoistemppua", ihan juuri sinua varten. Mutta uhrieläinten silpomiset voit aivan täysin unohtaa, niitä ei haluta nähdä, eikä niistä kuulla.

        ----------------------------------------------

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Rakas he-ma !

        Olet Jumalan mielestä hauska heppu, mutta olethan Hänen luomuksensa ja kutsuvieraansa !

        ----------- TOTESIT:

        "Ei muuten pysty minunkaan rienaustani estämään se sinun jumalasi, koska se elää hyvin rajallisessa ja pienessä tilassa pääkoppasi sisällä."

        ----------- VASTAAN:

        Olet väärässä, Jumalan kanssa olen sopinut, että Hän elää koko kehossani ja käyttää minua siten, aivan niin kuin haluaa, joten sen tulet vielä näkemään . . . sen IHMEEN..

        Toivottavasti USKOT, kun NÄET ---> SIIS TULET USKOON . . . sinä uskomaton . . . ;)

        Teemme sinusta oikein kunnon "hihhuli" uskovaisen, se on tavoite . . . josta ei tingitä.

        ------------

        Kuule he-ma, Jumala sanoi sinusta näin:

        He-ma on tällä palstalla kunniavieras, koska on pakanoiden edustajana "kunkku" ja häntä pitää siten kohdella sen mukaisesti.

        Kerrot hauskalla tavalla, miksi et usko satukirjaan, siis meidän Pyhään Raamattuun ja Jumalaan, joka on sinutkin luonut. Annat siis meille asiakaspalautetta, jotta osattaisiin tehdä paremmin ja oikealla tavalla - Jeesusta tunnetuksi - kaltaisillesi uskottomille.

        Jumala on muuten kiinnostunut osallistumaan, siihen sinun rukoustapahtumaasi ja me suunnitellaan parhaillaan yhtä "erikoistemppua", ihan juuri sinua varten. Mutta uhrieläinten silpomiset voit aivan täysin unohtaa, niitä ei haluta nähdä, eikä niistä kuulla.

        ----------------------------------------------

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Ihan punastuin ;)

        Eri uskontokunnillana ja eri jumaliin uskovilla on erilaisia riittejä ja menoja, joilla tunnetusti pyritään miellyttämään jumalaa, sen vuoksi yleisesti mainitsen nuo uhrimenot.

        Mitä tulee silpomiseen, se ei ole tarpeen, koska sokeritautia sairastavia amputoituja uskovaisia riittää. Eikö jumalanne haluaisi palauttaa häneen kovasti uskovalle sokeritaudin tai jonkun muun syyn takia amputoidun jäsenen takaisin?

        Ai ei, miksikö? No tietysti siksi, että se jumala on vain uskovaisen pään sisällä ja kaikki, siis kaikki jumalharhaiset kuitenkin ymmärtävät sen päänsisäisen jumalan olevan voimaton epäjumala!


    • Tarkkaväännös

      Luuk.16:16. Biblia. Laki ja prophetat ovat Johannekseen asti, siitä ajasta ilmoitetaan Jumalan valtakunta, ja jokainen siihen itsensä väellä tunkee.

    • KatsoJeesukseen

      KatsoJeesukseen 14.9.2015 20:45

      Kannattaa varata työvaatteet sängyn viereen, jotta pääsee aamulla reippaasti työhönsä. Tulevatkin sukupolvet joutuvat valmistautumaan töihin lähtöön.

      Hyvä on varata myös aikaa hetki lukea Raamattua, mutta jos olet aamu-uninen, jätä se iltahetkeen.

      Rukoukseen on hyvä varata aikaa ja pyytää ennenkaikkea siunausta alkavalle päivälle, jotta voi rohkeasti kohdata päivän haasteet, mitä ikinä päivä tuokin tullessaan.

      Sitten kun tulet eläkeikään esim. viidenkymmenen vuoden päästä, huolehdi siitä, että sinulla on mielekästä tekemistä, jotta eläkeaikasi on mielekästä ja innostavaa.

      Tee tarvittaessa testamenttisi ja järjestä asiasi valmiiksi, kun tiedät, että terveytesi alkaa heiketä ja elinaikasi ei ole enää kovin pitkä.

      Sinä joka nyt elät, olit nuori tai vanhempi, saat elää koko elämäsi ja siirtyä sitten aikanaan kuoleman kautta Jeesuksen tykö. Opiskele, tee työtä, perusta perhe ja aikanaan sinusta voi tulla isoisoisä ja voit ilota lastesi lasten lapsista. Kiitä Jeesusta, että hän on sinun pelastajasi ja johdattajasi.

      Tällä tavalla voit siis valmistautua tuleviin päiviin, vuosiin ja vuosikymmeniin.

      Jumalan aikataulut ovat erilaisia kuin ihmisten aikataulut. Raamatussa on paljon profeetallisia tapahtumia, joiden pitää ensin tapahtua, ennenkuin ollaan siellä vaiheessa, kun pakkosiirtolaisuudesta palaava Israelin kansa rakentaa uudelleen Jumalan temppelin ja aloittaa uhritoimitukset. Israelin luopumuksessa elävä kansa karkoitetaan vielä kerran ja vasta sitten aikanaan Jumala kokoaa heistä takaisin kansan, joka on halukas palvelemaan Jumalaa.

      Jumalan silmissä aika on lyhyt, mutta ihmisen ajassa aika on pitkä, sukupolvet tulevat ja sukupolvet menevät ennenkuin tullaan niihin tapahtumiin, joista Ilmestyskirja 6 luvusta alkaen kertoo.

      Kun sinä tutustut kaikkiin Raamatun profetioihin uskollisesti ja alat rakentaa niistä tuota Jumalan suurta suunnitelmaa, sinäkin ymmärrät, että monet puhujat ja kirjoittajat ovat puhuneet ja kirjoittaneet omiaan, vaikka ovat ehkä sen tehneet parhaan ymmärryksensä mukaan. Raamatun profeetallisen sanan tutkiminen kestää vuosikymmeniä, sitten sinä käsität, mitä kaikkea Jumalan tulevien aikojen salaisuutta sinne onkaan kätketty.

      Siunausta sinun työhösi, elämääsi, vapaa-aikaasi, etsi oma Jumalan tehtäväsi ja kutsusi ja toimi sen mukaan, odota kärsivällisesti Jumalan edessä, kyllä hän sinulle kertoo aikanaan, mitä hän sinulta odottaa. Sinä saat palvella Jeesusta - Jeesukseen katso, hän sinua johdattaa ja saat kokea sisäistä rauhaa ja iloa ja erottaa valheet totuudesta ja saat palvella Jeesusta koko elämäsi ajan ja siirtyä kuoleman kautta aikanaan hänen luokseen.

      Ole turvallisella mielellä, hän sinua tukee, kantaa ja rohkaisee, hän on sinun kanssasi.

    • makkara.riittää

      Ei kokolihaa soittajille!

      • Tiesitköettä

        ''Ole turvallisella mielellä, hän sinua tukee, kantaa ja rohkaisee, hän on sinun kanssasi.''


    • 12345654321

      Mutta minä tulen pian teidän tykönne, jos Herra tahtoo, ja silloin minä otan selon, en noiden pöyhkeiden sanoista, vaan voimasta. Sillä Jumalan valtakunta ei ole sanoissa, vaan voimassa. 1 Kor.4:19-20

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      647
      4966
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      127
      3828
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3720
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3091
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      14
      2894
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2484
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2361
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2240
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2147
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2134
    Aihe