Mitä Raamattu profetoi eksyttäjistä?

OsaatkoVastata

Mitä eksytys tarkoittaa?
Miksi esiinnyt mielelläsi ''profeettana'' vaikka Herra ei sinua ole lähettänyt?
Miksi sinulle ei riitä se, mitä Jumala ilmoittaa sanassaan, Raamatussa?
Ei ole kaikilla armolahjaa Raamatunsanan selittämiseen annettu.
Herra valvoo sanaansa ja mitä Raamattu kertoo Sanan väärästä julistamisesta?

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väisty saatana, sillä sinukin pitää Herraa sinun Jumalaasi palvoa ja vain häntä sinun pitää kumartaa. Et ole jumala, vaan luotu.

• Vastaakaikkiinkys

Niinkö sanotaan Raamatussa?
        Entä muihin kysymyksiin? Etkö osaa vastata?

• Hallehirmulujaa

Ai Jorma ilmoittautui heti profeettana. Hän ei enää mielestään vaan spekuloikaan skenaarioita vaan nyt koira älähti heti kun kalikka kalahti.

• Kysymyksiää

Aloituksessa on vaikeita kysymyksiä. Pitäisi vielä vastata raamatullisesti.

• Rakkaat uskonveljet !

TÄMÄ KOSKEE AIVAN KAIKKIA IHMISIÄ:

Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

------------------------------------------------

EN TIEDÄ, MONTAKO HENKILÖÄ PALSTALTA POISTETAAN, MUTTA . . . JUMALAN TAHTO TÄÄLLÄ KUITENKIN TAPAHTUU !

------------------------------------------------------------------------

Jumala on ILMOITTANUT . . .
        . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !

En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)

Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN.

Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.

Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät. . . :)

Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !

---------------------------------------------------------------------------

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

• 7645
        Hallehirmulujaa kirjoitti:

Ai Jorma ilmoittautui heti profeettana. Hän ei enää mielestään vaan spekuloikaan skenaarioita vaan nyt koira älähti heti kun kalikka kalahti.

675

• 5443

543254

• 543432
        Kysymyksiää kirjoitti:

534543

• 809089

098089

• puiipå
        Vastaakaikkiinkys kirjoitti:

09809

• Amenamen
        Jumalan_henkäys kirjoitti:

Rakkaat uskonveljet !

TÄMÄ KOSKEE AIVAN KAIKKIA IHMISIÄ:

Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

------------------------------------------------

EN TIEDÄ, MONTAKO HENKILÖÄ PALSTALTA POISTETAAN, MUTTA . . . JUMALAN TAHTO TÄÄLLÄ KUITENKIN TAPAHTUU !

Jumala on ILMOITTANUT . . .
        . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !

En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)

Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN.

Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.

Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät. . . :)

Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !

---------------------------------------------------------------------------

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

Amen.

• 354534

534435

• 4325

3452

• 543543
        Kysymyksiää kirjoitti:

543435

• Täällä vaan panettelu jatkuu. Voi teitä ihmispolot.

• Opetuslapsett

Etkö ota vastaan raamatullisia asioita?
        Panetteluksiko ymmärrät Herran tahdon toteuttamisen?

• J-ei_syyttele
        Opetuslapsett kirjoitti:

Etkö ota vastaan raamatullisia asioita?
        Panetteluksiko ymmärrät Herran tahdon toteuttamisen?

Oletko sinä Jeesuksen asialla?

• Jormapystyssä

Niinpä. Rukoillaan, että saat kuitenkin armon.

• katsojeesukseen

KatsoJeesukseen 14.9.2015 20:45

Kannattaa varata työvaatteet sängyn viereen, jotta pääsee aamulla reippaasti työhönsä. Tulevatkin sukupolvet joutuvat valmistautumaan töihin lähtöön.

Hyvä on varata myös aikaa hetki lukea Raamattua, mutta jos olet aamu-uninen, jätä se iltahetkeen.

Rukoukseen on hyvä varata aikaa ja pyytää ennenkaikkea siunausta alkavalle päivälle, jotta voi rohkeasti kohdata päivän haasteet, mitä ikinä päivä tuokin tullessaan.

Sitten kun tulet eläkeikään esim. viidenkymmenen vuoden päästä, huolehdi siitä, että sinulla on mielekästä tekemistä, jotta eläkeaikasi on mielekästä ja innostavaa.

Tee tarvittaessa testamenttisi ja järjestä asiasi valmiiksi, kun tiedät, että terveytesi alkaa heiketä ja elinaikasi ei ole enää kovin pitkä.

Sinä joka nyt elät, olit nuori tai vanhempi, saat elää koko elämäsi ja siirtyä sitten aikanaan kuoleman kautta Jeesuksen tykö. Opiskele, tee työtä, perusta perhe ja aikanaan sinusta voi tulla isoisoisä ja voit ilota lastesi lasten lapsista. Kiitä Jeesusta, että hän on sinun pelastajasi ja johdattajasi.

Tällä tavalla voit siis valmistautua tuleviin päiviin, vuosiin ja vuosikymmeniin.

Jumalan aikataulut ovat erilaisia kuin ihmisten aikataulut. Raamatussa on paljon profeetallisia tapahtumia, joiden pitää ensin tapahtua, ennenkuin ollaan siellä vaiheessa, kun pakkosiirtolaisuudesta palaava Israelin kansa rakentaa uudelleen Jumalan temppelin ja aloittaa uhritoimitukset. Israelin luopumuksessa elävä kansa karkoitetaan vielä kerran ja vasta sitten aikanaan Jumala kokoaa heistä takaisin kansan, joka on halukas palvelemaan Jumalaa.

Jumalan silmissä aika on lyhyt, mutta ihmisen ajassa aika on pitkä, sukupolvet tulevat ja sukupolvet menevät ennenkuin tullaan niihin tapahtumiin, joista Ilmestyskirja 6 luvusta alkaen kertoo.

Kun sinä tutustut kaikkiin Raamatun profetioihin uskollisesti ja alat rakentaa niistä tuota Jumalan suurta suunnitelmaa, sinäkin ymmärrät, että monet puhujat ja kirjoittajat ovat puhuneet ja kirjoittaneet omiaan, vaikka ovat ehkä sen tehneet parhaan ymmärryksensä mukaan. Raamatun profeetallisen sanan tutkiminen kestää vuosikymmeniä, sitten sinä käsität, mitä kaikkea Jumalan tulevien aikojen salaisuutta sinne onkaan kätketty.

Siunausta sinun työhösi, elämääsi, vapaa-aikaasi, etsi oma Jumalan tehtäväsi ja kutsusi ja toimi sen mukaan, odota kärsivällisesti Jumalan edessä, kyllä hän sinulle kertoo aikanaan, mitä hän sinulta odottaa. Sinä saat palvella Jeesusta - Jeesukseen katso, hän sinua johdattaa ja saat kokea sisäistä rauhaa ja iloa ja erottaa valheet totuudesta ja saat palvella Jeesusta koko elämäsi ajan ja siirtyä kuoleman kautta aikanaan hänen luokseen.

Ole turvallisella mielellä, hän sinua tukee, kantaa ja rohkaisee, hän on sinun kanssasi.

• Eksytys

Mitä Raamattu profetoi eksytttäjistä?

• kerrosinä

mee kotiis huutelee itehän koko ajan availet uusia ketjuja ja vyörytät palstaa!

KatsoJeesukseen 14.9.2015 20:45

Kannattaa varata työvaatteet sängyn viereen, jotta pääsee aamulla reippaasti työhönsä. Tulevatkin sukupolvet joutuvat valmistautumaan töihin lähtöön.

Hyvä on varata myös aikaa hetki lukea Raamattua, mutta jos olet aamu-uninen, jätä se iltahetkeen.

Rukoukseen on hyvä varata aikaa ja pyytää ennenkaikkea siunausta alkavalle päivälle, jotta voi rohkeasti kohdata päivän haasteet, mitä ikinä päivä tuokin tullessaan.

Sitten kun tulet eläkeikään esim. viidenkymmenen vuoden päästä, huolehdi siitä, että sinulla on mielekästä tekemistä, jotta eläkeaikasi on mielekästä ja innostavaa.

Tee tarvittaessa testamenttisi ja järjestä asiasi valmiiksi, kun tiedät, että terveytesi alkaa heiketä ja elinaikasi ei ole enää kovin pitkä.

Sinä joka nyt elät, olit nuori tai vanhempi, saat elää koko elämäsi ja siirtyä sitten aikanaan kuoleman kautta Jeesuksen tykö. Opiskele, tee työtä, perusta perhe ja aikanaan sinusta voi tulla isoisoisä ja voit ilota lastesi lasten lapsista. Kiitä Jeesusta, että hän on sinun pelastajasi ja johdattajasi.

Tällä tavalla voit siis valmistautua tuleviin päiviin, vuosiin ja vuosikymmeniin.

Jumalan aikataulut ovat erilaisia kuin ihmisten aikataulut. Raamatussa on paljon profeetallisia tapahtumia, joiden pitää ensin tapahtua, ennenkuin ollaan siellä vaiheessa, kun pakkosiirtolaisuudesta palaava Israelin kansa rakentaa uudelleen Jumalan temppelin ja aloittaa uhritoimitukset. Israelin luopumuksessa elävä kansa karkoitetaan vielä kerran ja vasta sitten aikanaan Jumala kokoaa heistä takaisin kansan, joka on halukas palvelemaan Jumalaa.

Jumalan silmissä aika on lyhyt, mutta ihmisen ajassa aika on pitkä, sukupolvet tulevat ja sukupolvet menevät ennenkuin tullaan niihin tapahtumiin, joista Ilmestyskirja 6 luvusta alkaen kertoo.

Kun sinä tutustut kaikkiin Raamatun profetioihin uskollisesti ja alat rakentaa niistä tuota Jumalan suurta suunnitelmaa, sinäkin ymmärrät, että monet puhujat ja kirjoittajat ovat puhuneet ja kirjoittaneet omiaan, vaikka ovat ehkä sen tehneet parhaan ymmärryksensä mukaan. Raamatun profeetallisen sanan tutkiminen kestää vuosikymmeniä, sitten sinä käsität, mitä kaikkea Jumalan tulevien aikojen salaisuutta sinne onkaan kätketty.

Siunausta sinun työhösi, elämääsi, vapaa-aikaasi, etsi oma Jumalan tehtäväsi ja kutsusi ja toimi sen mukaan, odota kärsivällisesti Jumalan edessä, kyllä hän sinulle kertoo aikanaan, mitä hän sinulta odottaa. Sinä saat palvella Jeesusta - Jeesukseen katso, hän sinua johdattaa ja saat kokea sisäistä rauhaa ja iloa ja erottaa valheet totuudesta ja saat palvella Jeesusta koko elämäsi ajan ja siirtyä kuoleman kautta aikanaan hänen luokseen.

Ole turvallisella mielellä, hän sinua tukee, kantaa ja rohkaisee, hän on sinun kanssas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      353
      15029
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      257
      5953
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3448
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      191
      2556
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      137
      2189
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2072
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      110
      1590
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      48
      1369
    9. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1196
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe