SPR kuljetti keräysvaatteita kaatopaikalle

kaatopaikanvaris

Höynäytetyt ihmiset keräsivät vaatteita laittomille maahan muuttajille v. 2015. Pesivät niitä kalliilla pesukonella ja pesupulvereilla, vesikin maksaa. Viikkasivat, silittivät, pakkasivat ja veivät autolla keräyspisteisiin matkojenkin takaa. Oli flanellipaitoja ja ehjiä farkkuja, kerran käytettyjä villapaitoja yms. SPR vei mustissa säkeissä kaatopaikalle. Autonkuljettaja otti valokuvan ja laittoi nettiin 24.9. Kymmeniä säkkejä hyviä vaatteita!

SPR:n hotellibisnes on tosi tuottoisaa. Mutta SPR:n veribisnes on myös: ihmiset antavat verta ilamaiseksi ja SPR MYY KAMALAN KORKEALLA hinnalla sairaaloille. Rahaa tulee paljon, ja se valuu mihin valuu! Johtajien palkkoihin ja RedCoosin miljonääreille, jotka istauvat pyramidihuijauksen kärjessä.

Yhtenä vuonna VIRON sairaala ei pystynyt maksamaan sovittua hintaa - ja taas SPR nakkasi suomalaisiten veret kaatopaikalle. Hyi olkoon.

Älkää ostako SPR:n tuotteita.

10

232

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka-uskoo

niin forssasakin heittelivät pitkin hotellin pihaa kun ei kelvannut siinä teille hätää kärsiviä

• paskaaivot

Mitä vittuu nehän olis pitäny viedä energia jätteeseen, lämmittäis edes kotimaista persettä!

• Niinpääää

SPR ehdottomasti boikottiin muutenkin, ei ne ole kiinnostunut suomalaisten asioista pätkääkään, raha kyllä kelpaa mutta ei sillä suomalaisia auteta!

• Nospr

SPR on järjestönä maailman kuuluu ihmisoiekuks rikoksistaan..toisen maailman sodan aikna ei auttanut juutalaisia keskitys lereille..vaan vuosi kymmenet kiisti ettei tiennyt leireistä ja juutalaisista mitään sittemin paljon myöhemin esitti anteeksi pyynnön ja esitti että heitä oli painostettu.

• kopioitu

19.10.2015 22:43
      Uusi

Kyllä näin taitaa käydä, mutta sitä ennen poliittiset pettäjät, kuten Angela Merkel tullaan hirttämään julkisesti koko kansan nähden ja Eurooppaan tulleet muslimit tapetaan välittömästi keinolla millä hyvänsä.

Kansallismielinen vallankumous tullaan näkemään laajasti Euroopassa.

Ennustan, että ympäri Eurooppaa tullaan näkemään verisiä konflikteja ennen EU:n totaalista hajoamista.

Mikään ei ole ikuista. Ei ollut Rooman valtakunta, ei Aadolf Hitlerin kolmas valtakunta, eikä neuvostoliitto, joten ei tule myöskään Euroopan unionikaan olemaan ikuinen.

• Anonyymi

huuhuhhh miten tämä on mahollista jos on oikeesti pakomaasta tullut ja kylmissään

• Anonyymi

Eivät osaa edes niiskuttaa ja nieleskellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät osaa edes niiskuttaa ja nieleskellä.

Niisk ja sniff!

• Anonyymi

Törkeää toimintaa SPR:ltä. Suurella vaivalla hankitut vaatteet tylysti roskiin, vaikka Suomessakin olisi ollut runsaasti vähävaraisia tarvitsijoita vaatteille !

• Anonyymi

taitaa mennä yli 90% lahjoituksista raskaan organisaation pyörittämiseen ja pomot tienaa tosi hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      795
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      475
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      462
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      401
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. 21
      392
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      33
      391
    18. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      366
    Aihe