Kun Susanne sanoi, olet ollut 36 vuotta kansanedustajana Syskovitsi vastas "Ja silti meillä on työttömiä" luuleeko se olevansa vitsikäs?
Syskovitsi murjas vitsin tv1
8
<50
Vastaukset
- Näitäon
Kerto olevansa turhajätkä!
- Tuplataan500
Nää mun 500 pv alkaa olla kohta lopussa. Perhana, elämän parasta aikaa ollut. 6 kk Thaimaassa elelin ihan kivasti. Kesällä Suomessa tuli remontoitua mökkejä, omaa ja vähän pimeesti muidenkin.
- satuilet
Söikö koira työhönosoituslapun? Loppu korvaukset siihen!
- mustahevonen
Syssy on Sionisti juutalainen, on osaltaan syyllinen pakolaistulvaan , kun Israel on perustettu Briteille annetun suuren lainoitukseen ,- vastalahjaksi juutalaiset saivat 1948 perustettua juutalaisvaltion ja ajoivat paikallisetasukkaat maanpakoon , josta syntyi palestiinalais ongelma.
Nyt Irakilaisia virtaa Suomeen , heidät on karkotettava , Heti !
Irakilaiset ja muut muslimit toteuttavat Sionismin ideaa oman laisella , uudella Islamin idealla ,- varallisuutta on , väestöä on , uskonharhaa on puuttu vain aseet Eurooppaan muuttaneilta nuorilta miehiltä.
Pakolaiset on karkotettava HETI !- Suomi_on_hölmölä
Aseet tulevat perässä postipaketeissa Suomen satamiin.
- kokoomustollo
On se tyhmä. Miten Ruotsiin menneet muka teki hurreista työttömiä?? Siellä oli vapaita työpaikkoja Volvolla ja Saabilla!
- hauhauhauhauhau
Zyskowicz vain haukkuu mutta karavaani kulkee siitä huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076