Tarjoan kahvit

Kahvitjapullatvalmiiksi

Kyllä kylällä tiedetään... Meidän talo on kuulemma myynnissä! Varma tieto oli. Muuttoautokin nähty pihassa ja laatikoita kannettu varastoon!! Ja nyt kysyttiin, muutatteko yhdessä vai erikseen ja minne? Me ei kyllä tiedetä mistään mitään... Ei ole ollut muuttoautoa pihassa ja ei ole laatikoita kannettu varastoon ainakaan niin, että me tietäisimme... Mä tarjoan kahvit kaikille niille, jotka tulevat tekemään tarjouksen. Ja pullat niille, jotka tietävät muutammeko yhdessä vai erikseen ja vielä konjakit niille, jotka tietävät minne!! :) Kyllä kylällä tiedetään...

33

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinseon

Joo, eikös oo kiva kun muut tietää teitin asiat paremmin kuin työ itse, nää kyläpahaset

• Suosittelenmyössinulle

Mä en ainakaan usko enää mitään mitä kylällä puhutaan. En ole uskonut enää vuosiin enkä tule uskomaan. Elämä on aika simppeliä nykyisin!

• nokiposki

Kuurtanelaaset sellaasia

• 643688

Tietääskö ne myös missä mun kadonneet nahkahanskat on? Ne katos viime talvena...

• 71320

Olikohan veikkauskahvilan vai nesteen uutisia?

• MadameMeedio

Tällä kylällä taitaa olla selvänäkijöitä enemmänkin... Tuntuvat tietävän minunkin asiani paremmin kuin minä itse. Pienen kylän vitsauksia, kyttääjiä riittää joka nurkalla. Hankkikaa elämä!

• Minunomaelämänionhukassa

Kannatetaan oman elämän hankkimista! :) :)

• Niinnepuhuvat

Kyllä sitä joskus tuntee itsensä oikeinkin " turhan tärkeäksi" ja "yli kiinnostavaksi", kun niitä kylällä kuulee. Kotona pitää oikein "tuumailla", että kyllä on tarina kovasti alkuperäisestä muuttunut. Ei siinä ollut muuta tuttua kuin oma nimi...

• Niinnepuhuvatmyös
        Niinnepuhuvat kirjoitti:

Kyllä sitä joskus tuntee itsensä oikeinkin " turhan tärkeäksi" ja "yli kiinnostavaksi", kun niitä kylällä kuulee. Kotona pitää oikein "tuumailla", että kyllä on tarina kovasti alkuperäisestä muuttunut. Ei siinä ollut muuta tuttua kuin oma nimi...

Ja joskus on nimikin väärä...

• Koirathaukkuu

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee! Ei kannata tuhlata aikaansa miettimällä toisten puheita. Ne puhuu aikansa mitä puhuu ja sitten taas aihe ja ihmiset vaihtuu. Kuukauden päästä ei kukaan muista mitä puhuttiin ja kenestä. Ymmärsin sen nyt ihan itsekin.

• Oispakaljaa96silla

Oispa kaljaa

• Cheaf

Tais olla muutto lähellä ja moni on jo etukäteen hokannu minkälaista peliä pidettiin.

• MiraKasslinlookalike

Tuliko tarjouksia?

• Sweeterz

Tuskin. Kuortane täynnä myymättömiä tukia.

• Sweeterzille
        Sweeterz kirjoitti:

Tarkoitatko turhan upeita koteja ilman asukkaita??

• Anonyymi
        Sweeterz kirjoitti:

Mut onk se vähän niin että nyt kun tulijoista puhutaan niin kyllä sieltä jokaisele varmaan innovatiivisia tuotteita tai jotain löytyy joka pitäö sinut kuivana. Onks teidän ympäristö rauhallinen

• Cheaf

Ei ollu talo kuortaneella. Mut show:ta oli hauska seurata. Pettäjän jäljet paljastuu.

• ChiliT

Aloituksesta juuri Kuortane-palstalla ajattelin, että Kuortaneella olisi, mutta onhan näitä samoja juttuja joka palstalla. Kuntarajojen yli. Kaikki muuttuu ja muuttaa muotoaan ;)

• Huhhuuh

Onneksi en asu tuollaisessa sisäänkääntyneessä pikkupaikassa, jossa juorutaan juoruamisen ja pahansuopaisuuden vuoksi. Se on niin arkea, etteivät paikkakuntalaiset huomaa piirrettä jokapäiväisissä arkisissa puheissakaan enää.

Varmaan missään muualla ei ole vastaavaa, ei edes Kuortaneen naapurikunnissa.

• Turkoosi-Lilja

Se, että juorutaan ja ollaan kiinnostuneita toisten asioista, jopa liikaakin, on vain merkki lähimmäisenrakkaudesta ja aidosta välittämisestä niin hyvässä kuin pahassa. Ihminen on toiselle ihminen.

• Kuurtanesh
        Turkoosi-Lilja kirjoitti:

Se, että juorutaan ja ollaan kiinnostuneita toisten asioista, jopa liikaakin, on vain merkki lähimmäisenrakkaudesta ja aidosta välittämisestä niin hyvässä kuin pahassa. Ihminen on toiselle ihminen.

On todella kiinnostunutta, mutta ei lähimmäisenrakkaudesta vaan pahansuopaisuuttaan.

• Bestisss
        Kuurtanesh kirjoitti:

On todella kiinnostunutta, mutta ei lähimmäisenrakkaudesta vaan pahansuopaisuuttaan.

Tai kateutta. Sekin saa kielenkantoihin liikettä!

• Cheaf

Tosiasioista saa puhua. Ja et kommentoida tiedä mistä on kyse.

• Bestisss

Tottakai saa puhua. Myös epätosista asioista puhutaan. Kuka tietää mikä on totta ja mikä ei? Ja tarvitseeko aina tietääkään? Ja se mikä on toiselle tosi, voi olla toiselle valhetta. Kaikki katsoo, mutta jokainen näkee ja puhuu eri asioita.

• Cheaf

Pettäjä on pettäjä ja pulinat pois.

• tseaf

No mitä sitte puliset kokoajan?

• tunnen_vaimos_HYVIN

Sewli seli, vaimos on kertonut vievänsä sulta sielunkin sisältä ja joudut maksamaan talon arvosta puolet ja kaikesta muusta vähintään saman verran selvällä käteisellä.

Se on sun asias mistä rahat pieraiset, mutta talon arvon määrittelee puolueeton kiinteistövälittäjä.

• Cheag

Nyt olette metsäs EI OLE MUN VAIMO!

• Ilman.Taloa.Olen

Onko uusia tupia myynnissä?

• Wallox

Katso etuovi.com!!

• Pamputtajaa

Kuirtaneella on taitavia ja hyvin naimaan koulutettuja morsiamia. Ei sormus tai sormukset menoa haittaa vaan lastit otetaan auliisti sisään. Seurustellaan samaan aikaan 1-2 vieraan miehen kanssa eikä oma ukko tajua mitään. Hurjaa on meno

• Anonyymi

Hyviä ovat imuttamaan. Missä ja miten noin hyviksi opitaankin? Paljon harjoittelua?

• Anonyymi

Täällä käpykylässä tiedetään toisten asiat paremmin kuin itse.
      Ainakin olettavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 555
      9069
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      2277
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      179
      1416
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      19
      1119
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      920
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      847
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      784
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      782
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      692
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      622
    Aihe