onko hyvät lihakset

vinkkivinkkinen

Olen synnyttänyt nainen. Olen ollut iso ja pienikaluisten miesten kanssa. Ja ovat tulleet ihan normisti. Pienikaluisetkin. Pystyn puristelemaan kalua sisälläni niin että mieskin tykkää kovasti siitä. Olen myös märkä.
Nykyinen miesystäväni on isokaluinen. Mutta ei saa orgasmia.
Jo kauan aikaa sitten ostin ihan normikokoiset jumppakuulat ja ne pysyivät sisällä ilman mitään ongelmia. Pystyin liikkumaan niiden kanssa ongelmitta. Vetämällä saa vetää ulos jos oikein puristan.
Nyt ostin pienet ja painavammat kuulat. Ovat paukalonpään kokoiset.
Ei mitään vaikeuksia niitä sisällä pitää. Ovat tarkoitettu jo kuulien kanssa treenanneille joilla jo kohatalaineb tai hyvä lihaskunto alapäässä.
Olenko kuitenkin liian löysä? Mies joutuu käyttämään myös potenssilääkettä, ei aina. Sekä erektio heikkenee yhdynnässä.
Olen aina tykännyt lähetyssaarnaajasta ja vain siinä saan orgasmin. Hänen kanssaan se ei vaan tunnu hyvältä. Mies on myös paljon pitempi kuin minä.

16

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naineen

      No tuskin olet > vika on miehessä.

      • vinkkivinkkinen

        Pituutta 30cm ja paksuuttakin ihan riittävästi.


      • vinkkivinkkinen

        Piti laittaa 20cm, ei sentään liiotella.


    • Kerro-tämä

      Kuin iso kyrpä on kyseessä? Suomessa keskikoko on 13.5cm pituus ja 10cm ympärys.

    • rupesi-kiinnostamaan.m

      Eiköhän ole ihan selvä, että vika on miehessä. Johan itse vastasit, kun kerroit, että olet ollut iso- ja pienikyrpäisten miesten kanssa ja ovat saaneet orgasmin normaalisti.

      Minua muuten rupesi kiinnostamaan, kun sanoit että kuulat pysyvät hyvin sisälläsi. Tarvitseeko sinun jollakin tavoin kipristellä vittuasi, vai pysyvätkö ne muutenkin? Entä käytätkö kuulia vain jonkin aikaa vai myös ulkoillessa ja muuten ihan arkitöissä? Oliko vittusi ennen kuulia löysä? Aiheuttavatko kuulat myös kiihotustuntemuksia, niin kuin mainoksissa?

      • vinkkivinkkinen

        Liukastan ne myös. Pysyvät mielestäni ilman mitään suurempaa puristelua sisällä. Teen siis ihan kaikkea niiden kanssa.
        Eivät kiihota.
        Ei ole koskaan ollut virtsanpidätysvaikeuksia tms. ennenkään.


      • rupesi-kiinnostamaan.m
        vinkkivinkkinen kirjoitti:

        Liukastan ne myös. Pysyvät mielestäni ilman mitään suurempaa puristelua sisällä. Teen siis ihan kaikkea niiden kanssa.
        Eivät kiihota.
        Ei ole koskaan ollut virtsanpidätysvaikeuksia tms. ennenkään.

        Kiitos! Olipa mielenkiintoista tietää, että jopa liukastat ne. Vaimoni vittu on sen verran löysä, ettei hän saa kuulia pysymään siellä kauaa, mutta ei se oikeastaan haittaa. Hänen kuulansa ovat 3,5 senttiset. Myös hän on sanonut, etteivät kuulat millään tavalla kiihota. Minusta taas ajatus, että nainen kulkee kadulla kuulat vitussansa on sangen kiihottava.

        Täällä saitilla muuan kertoi, miten pikkulapsen äiti oli uimarannalla "numeroa liian pienissä bikineissä", joista pitkä keltainen naru tuli ulkopuolelle. Tyttö tietysti halusi muidenkin näkevän, että hänen vitussaan olivat kuulat. Kertoja arveli sen tahalliseksi, sillä parituntisen aikana nainen ei kertaakaan korjannut narua bikinien sisälle. Oikeastaan aika söpö juttu. Voi arvella, että tyttö oli kiihottunut ja nautti tiedosta, että muutkin tietävät.

        Hyvää jatkoa sinulle. Olet miellyttävä nainen! :)


    • klölkö

      Syökö miehesi jotain masennus SSRI lääkkeitä? Niissä on monesti sivuvaikutuksina seksuaalielämän ongelmia; miehillä mm. ejakulaatio ongelmat.

      Tämä tuli ihan ensimmäisenä mieleeni. Kannattaa kysyä.

      • vinkkivinkkinen

        Ei syö, liikkuu lähes päivittäin, ei tupakoi, ei juo, syö terveellisesti.


    • orkkumies

      Oikea tunnelma on tärkeintä. Jos haet pelkkää tekniikkaa ja mietit vaginasi kokoa ja toimintaa, mies vaistoaa sen. Jos miehesi ei vie sinua oikeaan tunnelmaan, luo fantasioita. Ole mukana aidosti. Ja johan pelittää ja molemmat nauttivat ja laukeavat.
      Tää toimii molemmin päin.

      • Löysäkö

        Minusta kans tuntuu, että näistä koosta puhutaan ihan liikaa niin miesten kuin naistenkin.
        Itselläni on kolme lasta ja kiihotun kans helposti ihan märäks.
        Ollut kans vähän eri kokoisia joista pienin oli kyllä yllätys.
        Mahtuu kyllä jäykkänäkin käteen kokonaan eikä paljon nakkia paksumpi.
        No ajattelin et saas nähdä saanko tai saako mieskään
        No saatiin kyllä ja oikeasti hetiperään toisenkin kerran.
        Olen kans joskus luullut et oon löysä, kun joskus vuosia sitten yksi mies kauttarantain niin väitti.


    • löysääää

      ite oon ihan vitun löysä,2 kertaaa elämän aikana oon harrastanut seksiä ja se ei tuntunut miltään,mies ei osannut enkä osannut minäkään,sen pieni kalu kävi mun sisällä mut ei lauennut, menetin neitsyyteni,mut ei tullut verta eikä sattunut. Mua itseäni ei seksi kiinnosta hirveästi,ei ainakaan kun on suorituspaineita ja oon niin löysä. En tahdo/jaksa harjoitella kuulilla,kun tuntuu et niistä ei oo mitään apua. Ja miehiä kiinnostaa vaan tiukat pillut ja kauniit hoikat naiset.

      • rennosti-m

        Ei vittu oikeasti ole liian löysä. On vain turhaa suunsoittoa. Kun vakiintumattomat naiset pilkkaavat miehiä pienikyrpäisiksi, vakiintumattomat miehet pilkkaavat naisia hehtaarivituiksi. Alkeellistahan se on puolin ja toisin.

        Todellisuudessa nainen saa pääasiallisen kiihotuksensa klitoriksen kautta, eikä sillä ole mitään tekemistä kyrvän koon kanssa. Mies taas kiihottuu eniten pelkästä vitun näkemisestä, eikä tarvitse paljoja puristeluja, kun jo laukeaa. Jos jompikumpi ei laukea, syyt ovat ihan muualla kuin ko´oissa.

        Myös miesten kiinnostus hoikista naisista on naistenlehtien ja naisten väärä kuvitelma. On tutkittu, että miehet pitävät kertaluokkaa pulskemmista naisista, kuin tytöt luulevat, jotkut jopa hyvinkin lihavista. Monet pitävät vanhemmista. Heille pikkupimut ovat liian lapsellisia.

        Siis ilman suorituspaineita. Niihin ei ole mitään syytä. Anna vittua usealle miehelle. Opit pian itsekin nauttimaan siitä. Ja joskus tärppää ja löydät omasi. Mutta jos et anna vittua jo tavattaessa, varaudu siihen, että mies menettää pian kiinnostuksensa ja onni menee ohi. Ei toki läheskään joka yhdyntä johda seurusteluun. Tutkimuksien mukaan ihmisellä on tähän mennessä ollut keskimäärin 15 seksikumppania, mutta vain siten voi tärpätä, että käyttää siihen vittuansa.

        Kun on löytänyt omansa, voi huomata, että yhdessäolo on paljon muutakin kuin seksiä, juuri sitä, mitä ihminen kaipaa.


    • pieksamaki

      Vois kokeilla myös koira- asentoa, vaimostani se on hyvä ja minusta, samalla voi hyväillä clitorista ja peräaukkoa, jos vaimo väsyy, käännytään toisinpäin ja vaimo työntelee lantiota minun kyrpääni vasten, usein hän saa juuri tällä tavalla, ihana kuulla hänen syvältä kurkusta tuleva matalaääninen orgasmikorina

    • dasdssada

      Miehellä on erektio-ongelma, kuten suurella osalla ikääntyvistä miehistä. Vaihda nuorempaan, se helpottaa kummasti! Muutaman vuoden päästä tuolla nykyisellä ei seiso edes nappejen voimalla!

      • järkiseisoo

        Jos ei seiso on syytä vaihtaa naiseen joka saa seisomaan.
        Mulla on ollu naisia kenen kanssa ei vaan seiso. Ja sitten sellaisia naisia ketkä saavat pelit seisomaan on sitten miten väsynyt tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe